gość_4412c
2019-03-26 09:46
jeśli przyszłością jest rynek UE-Chiny to ważnym aspektem staje sie trasa transsyberyjska...
gość_03df9
2019-03-26 00:32
Gdyby nie te przesiadki to w wiele miejsc nikt by nie latał. To trochę jak z pociągiem, nie wszędzie da się dojechać „kiblem” choć niektórzy bardzo by chcieli, zwłaszcza gdyby bilety były po 5 zł. No i nie każdemu horyzont zamyka się na ciasnym fotelu Ryana.
gość_9badd
2019-03-25 22:44
I dlatego tak wielu boli możliwość zaistnienia CPK. Polska na hub wg nich nie zasługuje.
gość_9a02a
2019-03-23 01:00
Absurdalna polityka linii i lotnisk, zmuszająca ludzi do latania z przesiadką, zamiast bezpośrednio. Ma to koszmarne konsekwencje dla klimatu, kosztuje miliardy godzin dodatkowo spędzonych w podróży i ogólnie nie ma żadnego sensu - poza trzepaniem kasy, dla samego trzepania kasy.
gość_de829
2019-03-22 23:53
jak LOT padnie to WAW z impetem runie w tych statystykach.
gość_d96bb
2019-03-22 14:04
Jestem zaskoczony wynikiem CPH.
Myślałem, że pod tym względem stoi o wiele lepiej, niż BRU, HEL, czy LIS.
WAW bez większego wysiłku wyprzedzi CPH pod tym względem.
Byłem przekonany, ze między CPH, a WAW będzie jednak większa różnica.
HEL z Finnair'em robią bardzo dobrą robotę. Cały czas jestem pod wrażeniem, jak super dywersyfikują kierunki .
Well done! Oby tak dalej!