Nowe wyzwania na rynku odszkodowań pasażerskich

Nowe wyzwania na rynku odszkodowań pasażerskich Dotychczas pasażer, którego lot się opóźnił lub został odwołany miał kilka możliwości działania. Pierwszą było samodzielne podjęcie czynności, zaczynające się od reklamacji złożonej na ręce przewoźnika. W wielu przypadkach jednak, sposób ten jest na tyle mało skuteczny, że część linii lotniczych odmawia wypłaty odszkodowań, a pasażer rezygnuje z dalszych możliwych...
05/03/2019 08:48   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ac822 2019-05-14 10:33   
gość_ac822 - Profil gość_ac822
We wszystkich artykułach pomijany jest fakt, ze Rzecznik ma zbliżyć stanowisko i nie ma już decyzji administracyjnej. Odmowa linii oznacza, że pasażerowi pozostaje jedynie droga sądowa. Czy brak KOPP jest lepsze dla klienta? Wątpie. Linia odmawia i co dalej Rzecznik, który nic nie może, bo linia nie odpowie. Nie ma żadnych kar nic.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy