Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_5ddc4
2020-10-24 19:33
Tak jak pisalem zaraza lotniska staneły
Najpierw Europa, potem cały świat
1. Deprawowanie ludzkich myśli
a. Podstęp ateizmu
b. Mit materializmu
c. Bluźnierstwo ewolucji
d. Kult nauki
e. Zasady działań dezintegracyjnych
f. Przeintelektualizowanie
g. Fałszowanie języka
2. Obalanie tradycyjnej kultury
a. Wypaczenie edukacji
b. Zdegenerowana sztuka
c. Kontrola mediów
d. Promowanie pornografii, hazardu i narkotyków
e. Rozkład wszystkich warstw społecznych
3. Rozkład społeczeństwa
a. Erozja kościoła
b. Rozpad rodziny
c. Totalitaryzm na Wschodzie
d. Infiltrowanie Zachodu
e. Wypaczenie prawa
f. Finansowe manipulacje
g. Superrząd
4. Planowanie przewrotu społecznego i sfabrykowanie niepokoju
a. Działania wojenne
b. Rewolucja
c. Kryzys ekonomiczny
d. Odseparowanie człowieka od jego ziemi i korzeni
e. Kontrola ruchów społecznych
f. Terroryzm
5. Dziel i rządź
a. Niszczenie sprzeciwu
b. Wciąganie elit
c. Ogłupianie mas
d. Tworzenie motłochu
e. Przyspieszenie wymiany pokoleniowej
f. Rozbijanie społeczeństwa
6. Podstęp i obrona
a. Jawny spisek
b. Zamaskowane działania
c. Demonizowanie opozycji
d. Odwracanie uwagi
e. Przechwytywanie większości
gość_eb09e
2020-03-12 13:57
Wszystkie choroby świata nam przywiozą Lotem i PKP to cena jaka płacić będziemy
to nasze życie bo będziemy umierać jak się zarazimy .I nie ma to znaczenia czy to ja kowalski czy minister się zarazi choroba losowo dopadnie ludzi
gość_c6ca1
2019-05-13 21:15
"Według prezeski łódzkiego lotniska sam plan budowy CPK, jak do tej pory, nie niesie żadnego ryzyka dla Portu Lotniczego w Łodzi." - a jakie ma nieść ryzyko skoro LCJ sięgnęło dna i gorzej już być nie może???
gość_f9e31
2019-04-27 22:00
CPK w Baranowie to projekt z założenia nieetyczny, przygotowywany na fundamencie krzywdy ludzkiej. Jak widać pisowskie zajawki o prymacie woli społeczeństwa to puste hasła, które w praktyce zastępowane są pogardą i protekcjonalnym traktowaniem. Trzeba zdać sobie sprawę że inwestycja w planowanym wymiarze oddziaływać będzie nie tylko na mieszkańców wywłaszczanych terenów, ale spaskudzi życie ludziom w kilku okolicznych powiatach. Zresztą sprawa dotyczy nie tylko jakości życia, ma również wymiar czysto materialny, w Stanach wyliczono, ze 1 dB hałasu obniża wartość nieruchomości mieszkalnej o 1,5 %. Tego aspektu lotniskowi macherzy nie raczą zauważać. Reasumując... około 200 tys. ludzi straci, żeby upasła się grupa pisowców i korporacje, którym oni wchodzą od strony, gdzie światło nie dochodzi.
gość_00546
2019-04-16 22:58
Jeśli ktoś poważnie myślał o budowie lotniska dla jak największej liczby pasażerów chętnych do korzystania z tego lotniska to powinien zlokalizować to lotnisko w połowie drogi między Warszawą i Łodzią a Śląskiem i Krakowem przy CMK. Są to dwa największe skupiska ludności w Polsce i to jest najważniejsze dla CPK o ile ma odnieść sukces. Piszę tu tylko i wyłącznie o argumentach ekonomicznych i biznesowych, żadne lokalne czy centralne sentymenty mnie nie interesują. Odległość dla pasażerów zarówno z południa Polski jak i Warszawy byłaby około 140 km i przy zwiększeniu maksymalnej prędkości na CMK do 250 km/h dojazd powinien być w granicach około 50 minut. Samoloty z połączeń CPK - KRK/KTW można by przeznaczyć na większą ilość połączeń z innych miast. Budując CPK w pobliżu Warszawy nic to nie zmieni w porównaniu do obecnej sytuacji. Dojazd z południa Polski będzie trwał minimum 2 godziny i CPK zamiast mieć 16 mln ludzi w strefie 60 min dojazdu będzie miał 8 mln. Jeśli najważniejsze jest żeby CPK był jak najbliżej Warszawy to będzie ale co trzeba będzie zrobić żeby przekonać drugie 8 mln ludzi do latania z CPK to nie wiem, może łapanki będą skuteczne. Im dłuższy dojazd na CPK tym większa szansa że podróżny wybierze na przesiadkę jakiś inny hub w Europie i inną linię niż LOT. Nie chcecie żeby CPK był bliżej największego skupiska ludzi w Polsce to nie bo dla tranzytu jest obojętne czy lotnisko jest 150 km w tą czy w tamtą stronę. Tak więc trzymajcie CPK dla siebie jak najbliżej Warszawy a LH i inne duże linie oraz ich huby się cieszą bo pasażerów z południa Polski nie stracą.
gość_ec29c
2019-04-16 22:15
@lysypiotr76
Gdyby projekt CPK dla Balic miał oznaczać tylko likwidację połączenia lotniczego z Warszawą to byłbym za (za z punktu widzenia wpływu na rozwój Krakowa). Bo szybki wyjazd z Warszawy i tak należy zbudować, choćby po to by przeznaczyć obecny wyjazd via Grodzisk dla ruchu lokalnego. Szybka kolej Warszawa - Łódź to również szybki wyjazd z Warszawy do Bydgoszczy/Torunia, Poznania/Szczecina/Berlina i Katowic/Krakowa.
Problem jest taki, że aby zapewnić "sukces" CPK władza będzie robić wszystko by CPK i LOT były de facto monopolistami, nie tylko w warszawie, ale w całej Polsce. I to jest groźne dla lotnisk regionalnych. Zwłaszcza dla prawdziwych konkurentów, czyli np. Balic. Gdyby nie kłody rzucane przez PPL to Balice już dawno rozbudowano, by do 12 mln. Administracyjnie blokowany jest Turkish, który do Balic latałby zapewne 2-3 razy dziennie.
Moim zdaniem wszelkie dyskusje nt. CPK powinniśmy odłożyć do momentu, gdy "wbiją pierwszą łopatę". Bo na razie to tylko idea.
lysypiotr76 - docelowo nie powinno być lotów poniżej 300 km jeśli jest szybka kolej, ale póki co to też idea. Na razie wiadomo, że Lublin w realnej przyszłości nie dostanie Pendolino, więc połączenie LUZ-WAW pozostanie ;-)
Co do Szwedów, to czy im nie jest wstyd zamiast tego truć przyrodę spalinami? Nie ma autoskamu? Bo nie wierzę, że jeżdżą tylko teslami i pływają tylko jachtami, oczywiście bez silników ;-) A i ekologicznych sieci tramwajowych mają mniej od nas ... No-tram-skam ;-)
Blazej UK
2019-04-16 19:13
Lysypiotr76 Jak się Szwedom nie podoba na latanie to niech konno jeżdżą ja kocham latać i ma gdzieś ich wstyd. A tak swoją droga to uważam iż ten eco-terroryzm sięga już granic absurdu w Europie.
lysypiotr76
2019-04-16 18:49
Jeśli plany kolejowe zostaną zrealizowane, kilka polskich lotnisk straci połączenia lotnicze ze stolicą bo podróż pociągiem będzie wygodniejsza.Myślę o połączeniach powiedzmy do 300-400 km. Te samoloty mogłyby być lepiej wykorzystane. Jest jeszcze druga strona medalu. Ekologia. W ostatnim czasie ,,karierę'' w Szwecji robi słowo flygskam czyli wstyd z powodu latania samolotem. Czy ta moda zawita do Polski gdzie latanie jest w fazie ,,pączkowania'':)
gość_959c4
2019-04-16 16:58
Największe zagrożenie jest dla lotnisk które są zarządzane przez PPL gdyż ich rozwój jest uwarunkowany od tego czy służą WAW a w przyszłości CPK i czy w jakimś stopniu nie zagrażają WAW lub CPK. Przykład? Modlin i Balice.
gość_36b54
2019-04-16 13:43
W Bydgoszczy prezes Moraczewski w tej chwili ma zerowe zdolności pozyskiwania przewoźników. Czy to znaczy, że po otwarciu CPK będzie miał ujemne?
gość_13540
2019-04-16 10:44
CPK będzie wielkim przekrętem dla PISowskich Misiewiczów. Co ukradną, to ich. PIS nie potrafi niczego zbudować. Wszystko, co potrafią to niszczenie państwa i tępe rozdawnictwo. 500+ dla każdej świni. Wolą obsadzać wszędzie PISowskich aparatczyków.
Więc bez paniki, CPK nie powstanie.
gość_bb604
2019-04-16 10:38
Ja wiem ze majac 10 minut samochodem z domu do lotniska w Bydgoszczy, nie bede zainteresowany jechac pol godziny na dworzec kolejowy, czekac na pociag, by udac sie w 2 godzinna super szybka podroz koleja do CPK, by poleciec w kierunku ktory jest dostepny z bydgoskiego lotniska. Jesli dane polaczenie nie jet dostepne (a jest takich wiele) to nie ma sie wyboru i trzeba sie udac w kilku godzinna podroz na lotnisko. Mysle ze zdecydowana wiekszosc pasazer chce kozystac z lotniska ktore ma najblizej i z polaczen point-point niz z przesiadka. Bo jaki jest sens leciec do np Londynu z przesiadka w Warszawie skoro takie polaczenie - bezposrednie jest oferowane z kazdego lotniska w Polsce i to najczesciej kilka razy dziennie. Uwazam, ze CPK jest potrzebne, ale jedynie lotnisko w Lodzi moze byc zagrozone, aczkolwiek rowniez i dla niego moze byc miejsce na rynku w nieco innej formie - np byc przede wszystkich lotniskiem do obslugi cargo. Glowny problem jest co zrobic z Okeciem i pozostalymi lotniskami wokol Warszawy. Nasza stolica to nie Londyn czy Nowy York z lacznym ruchem na poziomie 200mln paxow, co by potrzebowalo 4 albo i chocby 3 lotnisk. Mysle ze tez zapomiano w tym calym procesie o mieszkancach najbiedniejszego regionu na mapie Polski: rejon polnocno-wschodni, budujac CPK miedzy Warszawa a Lodzia jeszcze dalej odsuwa sie najblizsze lotnisko od tego rejonu. To z pewnoscia nie sprawi by biznes tam sie rozwijal. Zamiast ladowac miliony w Radom, mozna by te pieniadze przeznaczyc na sporo mniejsze, tansze regionalne lotnisko w Bialymstoku. Owszem bedzie ono przynosic starty finansowe jak wszystkie male porty ponizej 1mln paxow, ale jest oknem na swiat dla tej czesci kraju, a byc moze i dla czesci bialorusinow.