Raport: Udział LCC na świecie rośnie dzięki rynkom wschodzącym

Raport: Udział LCC na świecie rośnie dzięki rynkom wschodzącym Flota wszystkich linii niskokosztowych podwoiła się od końca 2009 r. - wtedy liczyła "zaledwie" 2,9 tys. samolotów. W tej chwili na światowym niebie jest obecnych 100 linii, które łącznie wykorzystują prawie 6 tys. samolotów. Największe oferowanie linii niskokosztowych występuje w rejonie Azji Pacyficznej, w ubiegłym...
05/03/2019 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
adam1987 2019-03-05 17:07   
adam1987 - Profil adam1987
ryan może zwiększy swoją flotę o 1/4 czyli doda jakieś 35 mln miejsc, wizzair pewnie doda więcej, więc niech będzie, że razem sto milionów do 2024. Tyle można uzyskać wzrostem rynku o 10%. Jak będzie coraz więcej bankructw, to może się okazać, że wcale tak dramatycznie te dwie linie sytuacji nie zmienią.
salesmenpolska 2019-03-05 12:28   
salesmenpolska - Profil salesmenpolska
W Europie prognozy dla LCC są zdecydowanie niedoszacowane z uwagi na spore zamówienia Ryanair i Wizz oczekujące w fabrykach na realizację. Łącznie do uzycia wejdzie kilkaset samolotów B737 i A320/321, co zmieni dodatkowo rozkład sił między LCC a tradycyjnymi liniami na korzyść LCC. Co prawda część z nich zastąpi "stare" maszyny, ale udział LCC znacząco się powiększy na kontynencie.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy