Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ea96c
2019-03-03 22:47
I drugie 14x BZG-RZE :D
gość_7777f
2019-03-02 21:38
Ponoć mają ogłosić RZE-BZG 14x w tygodniu.
gość_6dd25
2019-02-28 19:28
7 marca FR będzie mieć konferencję w Rzeszowie oraz Bydgoszczy.
gość_b85f9
2019-02-28 07:50
Nie ma się czemu dziwić w kwestii rozwoju kierunków do Włoch. W Krakowie oprócz zwykłego ruchu turystycznego i businessowego to także turystyka religijna gdzie na południu italii wciąż jest silna. Poza tym jest sporo Włochów mieszkających i prowadzących biznesy w Krakowie. Fajne połączenie szczególnie dla nas zima, bo na sycylii wtedy jest bardzo przyjemnie
gość_de829
2019-02-28 07:02
Wszystko zalezy od ceny i atrakcyjnosci poloczenia.
Ja jestem w tej chwili w Belinie wlasnie i lece stad za trzy godziny z United do Newark, potem Houston i wracam przez Cancun z powrotem. Cena za przeloty byla tak niska, ze nigdy za transatlantyk nie zaplacilem tak tanio. Z PL zaplacilbym o wiele, wiele drozej.
gość_ec29c
2019-02-27 21:52
Kraków idzie w stronę połączeń z metropoliami ponad 1 mln, bo tylko one generują ruch biznesowy i turystykę przylotową. Palermo to metropolia 1,3 mln mieszkańców.
Z hiszpańskich brakuje już tylko Bilbao, ale to północ. Z włoskich nie mamy Turynu i Genui. Z CEE brak Sofii, Wilna, Odessy. Z Francji brakuje Tuluzy. Czyli Wizz z Ryanem mają się jeszcze o co ścigać...
Wylotówki, czyli małe miasteczka turystyczne, poza kilkoma wyjątkami będą kasowane. Zobaczymy co się utrzyma?
gość_9d442
2019-02-27 20:08
Jestem centusiem i lecę w Lipcu do Catani za 1000 zł RT też Ryanairem. Będzie okazja polecieć na drugą stronę wyspy możę za lepszą cenę.
gość_c234a
2019-02-27 18:46
Już widzę tłumy centusi latających do Palermo - byle utrzymać to połączenie.
Marrakesz - likwidują bo przestali dopłacać w Maroku to po co latac prawie pustym samolotem.
gość_27f6d
2019-02-27 16:53
@gość_34231
podawanie przykładu Berlina i Warszawy jest totalnym absurdem. To tak jakby powiedzieć że port we Wrocławiu nie ma sensu bo do Berlina jest też z 200km i do Katowic nawet mniej... lub by powiedzieć że Katowice nie mają sensu przecież jest Wrocław i Kraków ... więc skończmy z tym absurdalnym przykładem....
@gość_27f6d
Malaga może i jest droższym kierunkiem ale bardzo ale to bardzo obleganym - wystarczy zobaczyć jakie jest zapełnienie samolotów z Warszawy czy Berlina... jest droższym i obleganym bo to piekne miejsce i bardzo ciekawe ( całorocznie ) pod zwiedzanie Malagi, Giblartaru, Sevilli , Cordoby , Grenady itd... a skoro jest oblegana to bardzo dobra szansa dla linii by mieć na nim zarobek... a dla lotniska by rosło w statystykach....
miłego dnia dla wszystkich...
gość_34231
2019-02-27 15:19
@gość_27f6d
Wyluzjcie z tym Poznaniem.
Zdaje mi się, że jak komuś nie opłaca się latać z jakiegoś portu, to po prostu nie lata. Poznań mógłby dopłacać do połączeń ale czy to ma sens? Jesteście w pół drogi między Warszawą a Berlinem, 300km autostradą w każdą stronę. Czyli JAKIEŚ połączenie zawsze będą ale nie za wiele - wystarczy się z tym pogodzić i na forum będzie spokojniej.
gość_d96bb
2019-02-27 14:08
@gość_27f6d Może sobie chcieć. Na Malagę nie ma co liczyć, bo to kierunek, gdzie zawsze są droższe bilety. Lizbona zbyt długa rotacja, a Palermo, to taki zapychający kierunek, jak już nie ma co wrzucić, to wrzucą właśnie Palermo
gość_27f6d
2019-02-27 12:25
Serdeczne gratulacje dla Krakowa... szkoda że jak zwykle nic z Poznania ale jaki zarzad tyle polaczeń :( Poznan też chce Palermo oraz Lizbonę i Malagę.
gość_21612
2019-02-27 11:43
A co z Marrakeszem? Rezerwacje do końca marca. Zawieszają na lato czy kasują?
gość_34939
2019-02-27 11:41
Od 22 kwirnia FlyUIA będzie latał do Kijowa 11xweekly na 737-800, plus KLM do Amsterdamu 4xdziennie(w tym 2xdziennie na 737-700).