Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_c33e2
2019-05-03 08:42
Leasing przedluzony do konca wrzesnia.
zobacz link
gość_35897
2019-03-02 09:07
vscrew: Skoro LOT wiedział ze są problemy z silnikami już OD ROKU, to powinien wyleasingować innych B787 albo B777 a nie zebrać się po świecie szukając sprzętu. To co LOT robi pokazuje ze jest brak planowania floty.
W punktu widzenia pasażera to jest nieprofesjonalne.
Jak pasażer wybiera LOT chce latać Dreamlinerem B787 a nie jakimś starym A340 i to jeszcze od linii co prawie bankrutuję.
gość_fa6e3
2019-03-01 19:21
Data 11 marca jako powrót Dreamliner-ów na trasę JFK - WaWa nie została najwyraźniej potwierdzona przez LOT, przynajmniej jeśli chodzi LO 27. Mam rezerwację na 29 marca i otrzymałem zmianę tejże mówiącą o tym, że połączenie obsługiwane będzie prze Air Belgium
gość_42223
2019-02-28 20:54
Rzad i A340? dramatyczna propozycja i tak duzo kosztuja to utrzymalnie nieekonomicznego samolotu na 4 silnikach !!!DRAMAT!
@adam7691: LOT bierze wszystko co jest dostępne - Air Belgium będzie latał w formule wet lease, więc z własną załogą - LO pewnie dołoży 1-2 osoby by pomagały i pilnowały, by serwis był zgodny ze standardami LO.
gość_da538
2019-02-27 13:45
Poczytałem wczoraj o tym Air Belgium. W sumie trochę dziwna spółka. Mają 4 samoloty, bardzo nieekonomiczne A340 i tak naprawdę tylko jedną trasę (BRU-HKG-BRU), 3 samoloty delegowane do zadań typu wykonywanie rejsów LHR-DXB-LHR dla BA. Dziwna strategia.
gość_66202
2019-02-27 12:58
Wspomniany samolot wkrótce wyląduje w WAW. :-)
gość_067ae
2019-02-27 11:58
Szkoda, że rząd nie zdecydował się na zakup przynajmniej zamiast jednego B737 to A340. Są dostępne, często stusnkowo młode i w dobrej cenie, a zasięg i pojemność zdecydowanie większe niż w B737.
@gosc_e21ad BAGNO? Ale że niby dlaczego? Problemy z silnikami są znane od ponad roku, na całym świecie linie muszą korzystać z leasingu ad-hoc. Air Belgium od kilku miesięcy latało tym samolotem dla British Airways na trasie LHR-AUH, a Od kwietnia będzie ponownie latać dla BA LHR-EWR. Lepiej żeby LOT odwoływał rejsy, jak codziennie robi np ANA czy Virgin Atlantic? I co to za „wstyd” ze w „barwach obcych”? Ogarnij się.
@dako @gość_e21ad
"Pewnie dlatego, że LOT nie ma własnych załóg" - własnych załóg zdolnych obsłużyć B777 miałem na myśli.
@gość_e21ad
Pewnie dlatego, że LOT nie ma własnych załóg, a wet lease paru samolotów na dłuższy czas niekoniecznie musi być na rynku dostępny - bo ktoś, kto akurat ma parę B777 dostępnych z załogami do wypożyczenia na parę miesięcy pewnie byłby bankrutem, zanim byłby w stanie te samoloty zaoferować :D
adam7691
2019-02-27 08:30
Chociaż nie własny lot, ale nowe ciekawe barwy na Okeciu. Ponadto, czyżby LOT pomalutku przekonywał się do Airbusa (przy okazji redaktorze w języku polskim nazwy własne piszemy dużymi literami a taką jest Airbus A340).
gość_e21ad
2019-02-27 08:11
Co za BAGNO! Balagan trwa.
Dlaczego LOT nie wyleasinguje pare B777 na dluszy okres?
To totalny WSTYD ze na flagowej trasy LOTu, lata samolot w barwach "obcych".