Konflikt w Modlinie: Zniesienie jednomyślności nic nie zmieni

Konflikt w Modlinie: Zniesienie jednomyślności nic nie zmieni Obowiązującą dotychczas w głosowaniach zasadę jednomyślności, miałaby zastąpić zasada większości bezwzględnej na zasadach opisanych w kodeksie spółek handlowych. Zdaniem „Portów Lotniczych”, które jako jeden z czterech akcjonariuszy, posiadają 28,87 procent udziałów  w spółce, będącej właścicielem lotniska w Modlinie, pozwoli to odblokować proces decyzyjny,...
26/02/2019 12:37   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_b298a 2019-02-28 12:09   
gość_b298a - Profil gość_b298a
"tanie linie pójdą jeszcze do Lublina i do Szyman". no to chyba nie bardzo wiesz co piszesz. Szczególnie to drugie lotnisko jest ciekawym przypadkiem wybudowania portu w miejscu gdzie nie ma żadnego większego skupiska ludzkiego w pobliżu i dojazdu...
gość_de829 2019-02-28 06:49   
gość_de829 - Profil gość_de829
wydaje mi sie, ze ten caly "mis" zostanie wybudowany i jak juz bedzie to bedzie sie tam latac. Te linie, ktore mowia, ze nie chca latac, beda tam jako pierwsze. I tak bedzie.
gość_ec29c 2019-02-27 22:28   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
@gość_2e22c

Nie wierzę, że ktokolwiek poważnie rozważa RDO, bo jest jeszcze Łódź, aglomeracja 1,1 mln. A Radom to tylko 400 000. Takie cuda w przyrodzie się po prostu nie zdarzają. Do Radomia pojadą tylko, by uzyskać lepszą pozycję negocjacyjną z LCJ, ale też z LUZ i SZY.

A jeśli Modlin zostanie całkowicie wykończony to tanie linie pójdą jeszcze do Lublina i do Szyman.
gość_2e22c 2019-02-27 19:37   
gość_2e22c - Profil gość_2e22c
otwarcie tak mówią bo co mają mówić. Zakulisowo wszyscy analizują wszystkie opcje i się szykują do zmian w tym do RDO. I piszę to jako właśnie jeden z tych co w tym siedzi z linii, która twierdzi, że nie będzie stamtąd latała. Ot taka zabawa w kotka i myszkę.
klunton 2019-02-27 15:09   
klunton - Profil klunton
Biznes po 'Polsku' to reanimacja Radomia, w sytuacji, kiedy przewoznicy otwarcie mowia, ze nie beda tam latac.. Jesli Chopin 'zamknie' sie dla charterow, to zyska na tym LOT na dolotach do LBN, KRK, WRO, KTW, GDN i POZ czyli wszyscy, tylko nie Radom.. zobaczycie, ze taki bedzie final..
gość_91000 2019-02-27 13:43   
gość_91000 - Profil gość_91000
Ekspansja low-costów to jedyna szansa, aby dać szansę normalnym ludziom na normalne wakacje za granicą!
gość_f4ea6 2019-02-27 12:16   
gość_f4ea6 - Profil gość_f4ea6
Jeśli coś Struzik blokuje to zaoranie przez PiS/PPL lotniska w Modlinie i zrobienie wolnej drogi dla Radomia. Swoją drogą wychodzi tu obłuda PiS, bo przeszkadza im to że (rzekomo) Mazowsze dotuje Ryanair, ale w jak tym samym czasie np. kontrolowane przez nich Podkarpackie dotuje Ryanair przez pseudo-kontrakty reklamowe to im to nie przeszkadza.
gość_9badd 2019-02-27 09:40   
gość_9badd - Profil gość_9badd
Jak to nic nie zmieni? Struzik wreszcie straciłby możliwość blokowania pozostałych udziałowców.
gość_ae370 2019-02-27 08:27   
gość_ae370 - Profil gość_ae370
rozwiązaniem jest ogłoszenie upadłości, wypowiedzenie umowy Ryanairowi i rozpoczęcie wszystkiego od nowa. Sprzedanie Struzikowi to potem rozbudowa lotniska na koszt podatnika i dotowanie Ryanaira, który chętnie zwiększy ilość połączeń. Tak więc za zwiększenie zysków Irlandczyków zapłaciliby wszyscy mieszkańcy Mazowsza. To dopiero byłby biznes po "polsku"...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy