gość_b298a
2019-02-28 12:09
"tanie linie pójdą jeszcze do Lublina i do Szyman". no to chyba nie bardzo wiesz co piszesz. Szczególnie to drugie lotnisko jest ciekawym przypadkiem wybudowania portu w miejscu gdzie nie ma żadnego większego skupiska ludzkiego w pobliżu i dojazdu...
gość_de829
2019-02-28 06:49
wydaje mi sie, ze ten caly "mis" zostanie wybudowany i jak juz bedzie to bedzie sie tam latac. Te linie, ktore mowia, ze nie chca latac, beda tam jako pierwsze. I tak bedzie.
gość_ec29c
2019-02-27 22:28
@gość_2e22c
Nie wierzę, że ktokolwiek poważnie rozważa RDO, bo jest jeszcze Łódź, aglomeracja 1,1 mln. A Radom to tylko 400 000. Takie cuda w przyrodzie się po prostu nie zdarzają. Do Radomia pojadą tylko, by uzyskać lepszą pozycję negocjacyjną z LCJ, ale też z LUZ i SZY.
A jeśli Modlin zostanie całkowicie wykończony to tanie linie pójdą jeszcze do Lublina i do Szyman.
gość_2e22c
2019-02-27 19:37
otwarcie tak mówią bo co mają mówić. Zakulisowo wszyscy analizują wszystkie opcje i się szykują do zmian w tym do RDO. I piszę to jako właśnie jeden z tych co w tym siedzi z linii, która twierdzi, że nie będzie stamtąd latała. Ot taka zabawa w kotka i myszkę.
Biznes po 'Polsku' to reanimacja Radomia, w sytuacji, kiedy przewoznicy otwarcie mowia, ze nie beda tam latac.. Jesli Chopin 'zamknie' sie dla charterow, to zyska na tym LOT na dolotach do LBN, KRK, WRO, KTW, GDN i POZ czyli wszyscy, tylko nie Radom.. zobaczycie, ze taki bedzie final..
gość_91000
2019-02-27 13:43
Ekspansja low-costów to jedyna szansa, aby dać szansę normalnym ludziom na normalne wakacje za granicą!
gość_f4ea6
2019-02-27 12:16
Jeśli coś Struzik blokuje to zaoranie przez PiS/PPL lotniska w Modlinie i zrobienie wolnej drogi dla Radomia. Swoją drogą wychodzi tu obłuda PiS, bo przeszkadza im to że (rzekomo) Mazowsze dotuje Ryanair, ale w jak tym samym czasie np. kontrolowane przez nich Podkarpackie dotuje Ryanair przez pseudo-kontrakty reklamowe to im to nie przeszkadza.
gość_9badd
2019-02-27 09:40
Jak to nic nie zmieni? Struzik wreszcie straciłby możliwość blokowania pozostałych udziałowców.
gość_ae370
2019-02-27 08:27
rozwiązaniem jest ogłoszenie upadłości, wypowiedzenie umowy Ryanairowi i rozpoczęcie wszystkiego od nowa. Sprzedanie Struzikowi to potem rozbudowa lotniska na koszt podatnika i dotowanie Ryanaira, który chętnie zwiększy ilość połączeń. Tak więc za zwiększenie zysków Irlandczyków zapłaciliby wszyscy mieszkańcy Mazowsza. To dopiero byłby biznes po "polsku"...