Croatia Airlines szuka partnera. LOT nadal zainteresowany?

Croatia Airlines szuka partnera. LOT nadal zainteresowany? Bez dodatkowego kapitału przewoźnika czeka stagnacja. Bajić liczy na dokapitalizowanie linii jednocześnie zastrzegając, że nie ma raczej mowy o sprzedaży przewoźnika. W jego opinii idealnym wariantem byłoby, gdyby wierzyciel udzielający pożyczki wymienił ją na udziały w spółce. Nie jest to jedyna opcja, bo chorwackiej linii zależy na znalezieniu...
25/02/2019 11:20   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_35897 2019-03-02 09:10   
gość_35897 - Profil gość_35897
Po co Croatia Airlines LOTowi? Moga zbudowac LOT Croatia BEZ Croatia Airlines!
gość_fede1 2019-02-26 10:47   
gość_fede1 - Profil gość_fede1
Brać ich! Biało czerwona szachownica nam pasuje!
gość_621ad 2019-02-26 10:18   
gość_621ad - Profil gość_621ad
Po pierwsze na AirBaltic UOKIK się nie zgodzi a także mają inny typ samolotów
CSA połączyło się ze smartwingsem i mają porównywalną flotę

Synergia nie zawsze oznacza budowanie nowego HUBu, wystarczy podobny model biznesowy, ten sam sojusz lub jego brak i podobna flota (wspólne zamawianie samolotów, części zamiennych, serwis).
Mamy później wspólny system rezerwacyjny i sprzedawanie wspólne biletów a dzięki rozbudowanej siatce sprzedaży reszta sama się układa tak jak np w przypadku Nordici (choć samoloty innego typu)
Croatia Airlines nadal pozostanie linią nastawioną na p2p ze wzmożonym ruchem do WAW ale tez dzięki Code Share'om jakie LO posiada to np przez inne porty można będzie polecieć np do Lizbony np przez FRA czy CDG. W przypadku nieregularności można też przerzucać pasażerów pomiędzy swoimi liniami by pasażer nie załapał się na odszkodowanie.
POZer 2019-02-26 07:51   
POZer - Profil POZer
gość_409a8 - nie zgadzam sie z Toba, w Chorwacji musieli by przejac wszystkei zobowiazania, zwiazki i ludzi. W Bud gdzie lataja w kierunkach biznsowych z doplatami ryzyko duzo mniejsze i malo zobowiazan
POZer 2019-02-26 07:50   
POZer - Profil POZer
Jedyna szansa dla Croatia Airlines to pojsc w slady Airbaltic. Sa za malą linia i rynkiem zeby udawac linie sieciową. Zagrzeb to zaden hub. Tylko P2P i jeden tyl samolotu np e2195
gość_ec29c 2019-02-25 21:41   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Ja nie widzę żadnych synergii pomiędzy Croatian Airlines, a LOT-em.

Dużo ciekawszy jest Air Baltic, bo ma zamówione samoloty, CSA - od razu powstałby duohub, a nawet TAROM. No i oczywiście cel-marzenie, czyli Wizz.

Chorwacja to mocno sezonowa turystyka, Zagrzeb jest o wiele zbyt mały i biedny na hub.
gość_40f46 2019-02-25 20:44   
gość_40f46 - Profil gość_40f46
do gość_621ad:
.
.
LOT Bankrupt Line ?
gość_621ad 2019-02-25 14:11   
gość_621ad - Profil gość_621ad
LOT Polish Airlines
LOT Nordica Airlines
maLOT - Hungarian Airlines
LOT Croatia Airlines
LOT Montenegro Airlines

zapowiada się ciekawie
gość_409a8 2019-02-25 13:53   
gość_409a8 - Profil gość_409a8
LOT pewnie zrobiłby lepszy interes na przejęciu tych linii niż angażowanie się na Węgrzech.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy