gość_35897
2019-03-02 09:10
Po co Croatia Airlines LOTowi? Moga zbudowac LOT Croatia BEZ Croatia Airlines!
gość_fede1
2019-02-26 10:47
Brać ich! Biało czerwona szachownica nam pasuje!
gość_621ad
2019-02-26 10:18
Po pierwsze na AirBaltic UOKIK się nie zgodzi a także mają inny typ samolotów
CSA połączyło się ze smartwingsem i mają porównywalną flotę
Synergia nie zawsze oznacza budowanie nowego HUBu, wystarczy podobny model biznesowy, ten sam sojusz lub jego brak i podobna flota (wspólne zamawianie samolotów, części zamiennych, serwis).
Mamy później wspólny system rezerwacyjny i sprzedawanie wspólne biletów a dzięki rozbudowanej siatce sprzedaży reszta sama się układa tak jak np w przypadku Nordici (choć samoloty innego typu)
Croatia Airlines nadal pozostanie linią nastawioną na p2p ze wzmożonym ruchem do WAW ale tez dzięki Code Share'om jakie LO posiada to np przez inne porty można będzie polecieć np do Lizbony np przez FRA czy CDG. W przypadku nieregularności można też przerzucać pasażerów pomiędzy swoimi liniami by pasażer nie załapał się na odszkodowanie.
gość_409a8 - nie zgadzam sie z Toba, w Chorwacji musieli by przejac wszystkei zobowiazania, zwiazki i ludzi. W Bud gdzie lataja w kierunkach biznsowych z doplatami ryzyko duzo mniejsze i malo zobowiazan
Jedyna szansa dla Croatia Airlines to pojsc w slady Airbaltic. Sa za malą linia i rynkiem zeby udawac linie sieciową. Zagrzeb to zaden hub. Tylko P2P i jeden tyl samolotu np e2195
gość_ec29c
2019-02-25 21:41
Ja nie widzę żadnych synergii pomiędzy Croatian Airlines, a LOT-em.
Dużo ciekawszy jest Air Baltic, bo ma zamówione samoloty, CSA - od razu powstałby duohub, a nawet TAROM. No i oczywiście cel-marzenie, czyli Wizz.
Chorwacja to mocno sezonowa turystyka, Zagrzeb jest o wiele zbyt mały i biedny na hub.
gość_40f46
2019-02-25 20:44
do gość_621ad:
.
.
LOT Bankrupt Line ?
gość_621ad
2019-02-25 14:11
LOT Polish Airlines
LOT Nordica Airlines
maLOT - Hungarian Airlines
LOT Croatia Airlines
LOT Montenegro Airlines
zapowiada się ciekawie
gość_409a8
2019-02-25 13:53
LOT pewnie zrobiłby lepszy interes na przejęciu tych linii niż angażowanie się na Węgrzech.