gość_c518b
2019-02-17 23:24
Ryanair tak czy owak ma problemy z powodu Brexit, a że nie powinien być podmiotem dominującym jeśli chodzi o wolumen przewozowy w Modlinie to już inna sprawa. Lotnisko w Modlinie można w bardzo łatwy sposób doprowadzić do bankructwa w celu pozbycia się Ryanair.
Ale jaka jest gwarancja, że w przyszłości znowu ktoś nie podpisze równie kiepskiej umowy z Ryanair jak w przypadku Modlina. W Modlinie PPL od początku miał udziały. Czy to pomogło w jakikolwiek sposób? W przypadku Modlina nikt nie ma czystych rąk, w tym PPL. Wiele firm wyzyskuje PL, zadajmy sobie jednak pytanie kto na to pozwala. W PL jest mnóstwo nieodpowiedzialnych ludzi na stanowiskach.
gość_2f6a5
2019-02-16 19:26
Modlin w przypadku zwiększenia przepustowości zwiększyłby stratę. Jedyna szansa na renegocjowanie umowy z Ryanairem to wykazanie, że bez zwiększenia jego elastyczności nie będzie rozbudowy lotniska a wtedy inne linie mogą na tym skorzystać. Jeśli nie dojdzie zmiany umowy z Ryanair to Modlin trzeba przetrzymać jak jest do końca bieżącej umowy a nową negocjować na lepszych warunkach i dopiero wtedy inwestować. I to pomimo generowania strat jest lepszym rozwiązaniem od generowania jeszcze większych strat. Radom sobie poradzi jako lotnisko południowego Mazowsza i Kieleckiego.
gość_9badd
2019-02-16 18:42
gość_65c1d: Pas w Radomiu wprawdzie trzeba przedłużyć o 500 m, ale on przynajmniej nie sypie się, tak jak ten w Modlinie w całości. Taniej dobudować 500 m, niż 2500 m rozebrać i zbudować od nowa.
gość_d3c1b
2019-02-16 16:45
do gość_65c1d
A po co Modlinowi kasa skoro obsługuje 3mln pasażerów i świetnie prosperuje....
gość_76755
2019-02-16 07:54
Ehh, gdyby nie było tu mowy o milionach z budżetu państwa byłoby to nawet zabawne..
gość_65c1d
2019-02-15 22:34
Proponuję ten projekt nazwać " gospodarność + " Na Modlin nie ma. Mam nadzieję, że kiedyś ktoś za to " beknie ".