Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
jjemiolo
2009-12-16 03:23
Nie wroze temu polaczeniu dluzszego zywota. WAW do TAT to chyba najwiekszy potencjal. Z tym, ze poniewaz to jednak nie za daleko trzeba czasu by wiare przyzwyczaic ze jeszt szansa na szybki wyskok na narty albo spacer w gorach. Wymaga to rozkladu na wypady weekendowe. W WAW podlaczenia z reszty kraju pomoglyby bardzo. Znaczy ze sam DanubeWings nie da rady jak nie bedzie mial partnera w kraju, a takim nadal jest tylko LO.
To pewnie zamiast połączenia TAT-WAW, którego nie ma w rozkładzie od początku sezonu letniego.
no wkoncu ktos polaczyl morze z gorami...
aynis: w góry nie jeździ się tylko na narty. Od wiosny do jesieni jeżdżdżą ci, którzy lubią po górach chodzić lub się wspinać. Zamiast tłuc się przez całą Polskę kilkanaście godzin wygodniej będzie polecieć a z Popradu kolejką już bliziutko w Tatry :)
myślę że to połączenie powstało głównie by zachęcić północna Polske do wypadu w góry
do aynis : Słowacy nad morzem ? owszem są ale to żaden target , oni wolą południe Europy z gwarancja pewnej pogody niż wyprawę nad zimne morze Bałtyckie z gwarancja " raczej ruletkowej pogody " / dla Słowaków Polska jest krajem drogim więc Polska nie stanowi dla nich żadnej atrakcji
a mnie ciekawi jak będzie wyglądała realność realizacji tych wszystkich NOWYCH " PLANOWANYCH " połączeń , którymi ostatnio jesteśmy zasypywani, więc byłbym ostrożny przed fascynowaniem sie tymi newsami
Tylko, że GDN będzie kierunkiem letnim, zatem to półwysep będzie przyciągał Słowaków nad morze :)
airliner
2009-12-09 13:49
that: Nie napisałem o ruchu "handlowym" ale o turystach szczególnie zimą. Słowacy obniżają ceny stosują rabaty by ściągnąc do siebie turystów i kolejnym krokiem są własnie połączenia lotnicze z Popradu do Nas.
Chociaz ciekawi mnie, dlaczego CSA (Czech-Slovakian Airlines) po podzialu dwoch krajow, CSA przeszedl w caloscia na strone czeska, pozbawiajac Slowacje jakiejkolwiek narodowej linii lotniczej (az do momentu pojawienia sie NE)?
airliner: Niestety czasy, kiedy to przekraczalismy pieszo granice, zeby dojsc do polozonego 500 metrow sklepu gdzie mozna bylo kupic skrzynke Zlotego Bazanta, litr rumu, lentilki oraz koncentrat soku sie skonczyly- ale jesli chodzi o cenny skipass'ow oraz noclegow dla narciarzy, Slowacja w dalszym ciagu jest korzystniejsza cenowo.
that: o to mi właśnie chodzi, żeby się rozwijał :)
aynis: Ale przeciez jest narodowy przewoznik, obecnie - DanubeWings :)
airliner
2009-12-09 13:37
FR dominuje w Bratysławie. Fajnie że Danubewings uruchomi to połączenie. Słowacy po wprowadzeniu Euro mają ogromną traume związaną z drastrycznym spadkiem ilośći turystów z Polski a my stanowiliśmy najliczniejszą grupę przyjeżdzających. Jeśli to połączenie będzie sukcesem można się będzie spodziewać innych połączeń tej linii na inne polskie lotniska.
No i zbierają sobie faktycznie jeszcze trochę ruchu z Wiednia. No cóż, ale FR to zawsze irlandzka firma, narodowy przewoźnik też by się przydał.
aynis: Pustka? Zobacz ile polaczen FR pootwieralo do BTS... chociazby sam STN lata x3 dziennie. A Danubewings ze swoimi ATRami za wiele nie zdziala na tamtejszym rynku, ale oczywiscie zycze im powodzenia.
Mają w sumie pole do popisu, bo na Słowacji na razie pustka po NE, W6 nie wejdzie, a FR jeszcze nie weszło.
that: No ale chociaż mają połączenie z dużym lotniskiem, a jak ktoś będzie potrzebował lecieć, to i więcej zapłaci... ^^
Tak to jest, ze dopiero slowacy musieli wpasc na pomysl polaczenia pomorza z gorami. Nasz LOT nigdy by nic w tym zgledzie nie zrobil... Z DUB do TAT polaczenie niestety bardzo drogie, najmniej to 99euro z taxami :/ oneway.
driver: przynajmniej jest o czym pisać ;) A podejrzewam, że to jeszcze nie koniec dobrych wiadomości...