×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Sześć lat Emirates w Polsce. Ponad milion pasażerów


Emirates świętują szóstą rocznicę otwarcia połączenia Dubaj-Warszawa. Od inauguracyjnego rejsu w lutym 2013 roku linie przewiozły na trasie ponad 1,1 mln pasażerów w ramach 2,1 tys. lotów w obie strony.

11/02/2019 09:56
<>

gość_c6237 - Profil
gość_c6237
  

  
Jednym z najbardziej pożądanych kierunków z Balic są właśnie ZEA i Katar. O te kierunki upomina się samo lotnisko. Chore prawo to w Arabii Saudyjskiej, Dubaj i Doha to zupełnie inna bajka i nie takie kosztowne kierunki jak Ci się wydaje
4 dni, 17 godzin temu  

gość_0ec52 - Profil
gość_0ec52
  
@F16 polski bankrut ma zrobić konkurencję lokalnym liniom, dotowanym przez rządy i korzystajacym z śmiesznie taniego paliwa na miejscu? Ma konurować w dowozie na przesiadki dla linii, z którą nie ma żadnych powiązań sojuszowych czy code-share (i nie będzie miał bo po co mieliby sobie wspierać konkurencję)? Przecież w najlepszych warunkach bilet przesiadkowy dwiema liniami niezrzeszonymi będzie kosztował z 50% więcej niż kupiony w jednej.

WOferta turystyczna Dubaju? Wydają kolosalne pieniądze na marketing, ale w ofercie mają kiczowatą oferte 'dla bogaczy' i chore prawo (szczególnie wobec kobiet).
5 dni, 23 godziny temu  

gość_ac989 - Profil
gość_ac989
  
Niech zgadnę, jaki odsetek pasażerów latających Emiratami czy katarem stanowią Polacy, którzy nie przesiadają się w Dubaju czy Dosze? Myśle, ze jednocyfrowy. Jaki sens ma dowożenie przez Lot pasażerów liniom z zatoki? Tez jednocyfrowy - 0. Lot ma umowę z Emiratami na doloty do Warszawy, choć taki bilet jest sporo droższy od dwóch osobnych, do Warszawy i dalej. Dlaczego tak skromnie, tylko 737 max? Może powinni kupić A380 i nim latać do Dubaju? Tylko ilu Krakusów kupowałoby na takie loty bilety? Stawiam dolary przeciwko orzechom, ze bilet z BUD plus dojazd autem wychodziłby znacznie taniej niż bilet Lotu plus osobny bilet dalej z Dubaju. Mam sporo znajomych i nikt z nich ani nie był w Dubaju, ani się nie wybiera, za to przez Dubaj kilka osób leciało. Czyżby atrakcje nie były jednak aż tak bardzo przyciągające?...
6 dni, 4 godziny temu  

  
Emiraty to już nie tylko hub w Dubaju, ale też bogata oferta turystyczna. Ostatnio moi znajomi tam polecieli. ;) Poza tym LOT też może dowozić pasażerów, których później przejmie EK czy QR, nie widzę problemu by zacząć robić tu konkurencję tym kolosom. Jestem z pd Polski i gdy jeszcze nie było flydubai w Balicach to wiele osób wybierało Budapeszt i stamtąd lot EK do Dubaju. LOT zawalił tu sprawę, bo mógł otworzyć Balice-Dubaj i latać 737 MAX
6 dni, 6 godzin temu  

gość_ffeee - Profil
gość_ffeee
  
gość_22fc1, Taki sens, że szejkowie nie polecą LOTem z przesiadką w WAW (tylko swoją linią bezpośrednio tam, gdzie chcą), a polacy Emirates lub Quatarem z przesiadką u nich już tak.
6 dni, 15 godzin temu  

  
@gość_22fc1: QR i EK wożą pasażerów do Azji/Australii, niewielki procent pax zostaje w Katarze/Emiratach.
6 dni, 19 godzin temu  

gość_22fc1 - Profil
gość_22fc1
  
a jaki sens mają rejsy Emirates i Qatars do Warszawy, a flydubai do Krakowa ? Jaki sens mają loty LF AFR do Dubaju i Dohy ?
6 dni, 20 godzin temu  

gość_03df9 - Profil
gość_03df9
  
F16: a jaki sens miałyby rejsy Lotu do ZEA czy Kataru?
11/02/2019 23:48  

  
EK wykonał do WAW do dzisiaj (11.02.2019) ok. 2190 rotacji (w tym szacunkowo ok. 1165 na B777-300ER i jedną na A380). Daje to ok. 3180 lotów i ok. 1,57 mln dostępnych miejsc.
Jeśli założymy 1,1+ mln pasażerów to mamy min. 70% zajętości miejsc.

To oznacza, że na początku musiało być z tym znacznie gorzej niż jest teraz.
Ostatnio leciałem WAW-DXB w październiku 2018 r. i prawie wszystkie miejsca zajęte (góra kilka procent wolnych). Ale już powrotny DXB-WAW znacznie więcej wolnych miejsc...

Ktoś ma zestawienia zajętości miejsc (albo liczba pax) rok po roku?

11/02/2019 22:17  

  
Albo pierwszą rotacje LOTu do Dubaju albo Dohy
11/02/2019 21:45  

gość_23560 - Profil
gość_23560
  
Poprosimy o drugą rotację od sezonu zimowego 2019/2020...
11/02/2019 20:25  

gość_eb34d - Profil
gość_eb34d
  
O matko, ale mają ładowność te samoloty Emirates;) 35 mln ton na 2,1 tys lotów rt. Wychodzi ponad 8 mln kg na jeden samolot na lot. Pewnie chodziło o 35 mln kg, lub 35 tys. ton.
11/02/2019 13:08  

gość_13540 - Profil
gość_13540
  
Emirates w ciągu ostatnich 6 lat schodzi na psy i równa do lowcostów. Brak darmowego wyboru miejsca, wyboru posiłku itd. Poza tym zawsze mają full booking. Dla linii oczywiście OK, dla pasażera koszmar.
Równają niestety w dół. Jeżeli mam wybór, unikam Emirates.
11/02/2019 10:37  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie