gość_d233b
2019-02-09 20:51
gość_ffeee
A te dodatkowe (niepotrzebne) kilometry to za darmo ;)
gość_ffeee
2019-02-08 16:33
nie kilometry od lotniska powinny się liczyć, tylko czas dojazdu.
gość_d96bb
2019-02-08 10:20
@gość_ec29c polemizowałbym jeśli chodzi o WRO, demografia w tym przypadku często nie ma realnego czynniku. Wzrosty mogą być umiarkowanie dobre, ale na pewno nie jedne z najwyższych w kraju
gość_186ae
2019-02-08 07:44
Super dane i bardzo ciekawe. Czyli Poznan ma teoretycznie w promieniu więcej ludzi niż Gdańsk . Tym bardziej widać brak kompetencji zarządu w Poznaniu który jest do natychmiastowego zwolnienia ! Do Pana Prezydenta Miasta Poznania - czy nadal będzie Pan pozwalał na to by tak niekompetentny zarząd Ławicy powodował dalsze straty dla regionu ?
gość_ec29c
2019-02-07 20:18
W tym i przyszłym roku największe wzrosty będą w KRK i WRO. Dużo wyjaśnia demografia, poniżej liczba ludności w promieniu:
50 km 100 km 150 km 180 km
CPH 2.4 mln 3.3 mln 4.1 mln 5.4 mln
BER 4.1 mln 5.8 mln 10.0 mln 13.7 mln
PRG 2.0 mln 4.8 mln 9.6 mln 13.2 mln
VIE 2.4 mln 4.7 mln 8.9 mln 12.1 mln
BUD 2.9 mln 4.9 mln 8.3 mln 11.2 mln
KBP 3.4 mln 4.5 mln 6.4 mln 7.9 mln
LWO 1.4 mln 3.4 mln 7.0 mln 9.4 mln
WAW 2.9 mln 5.0 mln 8.9 mln 11.9 mln
KRK 2.4 mln 8.2 mln 13.4 mln 16.9 mln
GDN 1.4 mln 2.5 mln 5.1 mln 6.2 mln
KTW 3.6 mln 8.5 mln 13.6 mln 18.2 mln
WRO 1.4 mln 4.2 mln 9.0 mln 14.7 mln
POZ 1.4 mln 3.2 mln 7.6 mln 10.0 mln
KTW są poszkodowane, bo mają z grubsza ten sam catchment area co KRK i WRO, ale nie przyciągają turystyki przylotowej. Poza tym usługi chyba generują większy ruch lotniczy, niż przemysł.
W WAW wszystko zależy od cen jakie ustali LOT, który już w zeszłym roku miał olbrzymie problemy z zapełnieniem samolotów: 11 560 000 miejsc i około 8 600 000 paxów, czyli Seat Factor około 75%.
gość_fd461
2019-02-07 13:01
Gratulacje dla Wrocławia! Szkoda ze w Poznaniu mamy zarząd który nie daje rady :( i niestety nie ma honoru by odejść i siedzi na cieplej posadzie powodując straty dla całego regionu ....