gość_fc5dc
2019-02-10 11:40
Do gość_18306: Kraków zarobił w tym samym okresie 57 mln zł, potem Gdańsk 28mln, Katowice 12mln, Wrocław 9 mln a reszta na stratach. POZ minus 11 mln, RZE minus 15mln a na końcu Łódź -38 mln.
gość_29ccd
2019-02-09 01:55
gość_9bad: Przy takiej strukturze udziałowej to PPL może równie dobrze zablokować nawet wybudowanie dodatkowych kibli dla pasażerów. A Patrząc na dotychczasowe plany na rozbudowę Modlina, to moglibyśmy mieć naprawdę porządny port lotniczy jak na LCC dla Warszawy.
gość_73260
2019-02-08 21:16
Z uwagi na kolejne problemy Radomia ( Z przetargiem ktory trzeba rozpisac na nowo ) funkcjonowanie i rozwoj Modlina jest oczywisty.
gość_8f71a
2019-02-08 10:57
To normalna konsekwencja amortyzacji nakładów przeznaczonych na budowę (domorosłym specjalistom wyjaśniam: nie wlicza się ich jednorazowo w koszty, lecz rozkłada na równe kwoty przez określoną ustawowo ilość lat). Każde lotnisko będzie tak miało na początku. Radom ze strat pewnie nie wyjdzie nigdy. Strata operacyjna (na działalności bieżącej) wynosi poniżej 1 mln zł. Bez 4 mln rezerwy na odszkodowania z tytułu strefy obszaru ograniczonego użytkowania byłby zysk. A bez rezerw na sprawy sądowe - jeszcze większy. Przy sporach pomiędzy wspólnikami nowe inwestycje - parkingi, powiększenie terminala - są niestety niemożliwe.
gość_c5d54
2019-02-07 22:22
czyli po tylu latach nadal strata
gość_9badd
2019-02-07 13:35
gość_57946: Przecież nikt nie broni Modlinowi zbudować kolejnego parkingu. Terenu mają w bród.
gość_57946
2019-02-07 10:08
Na Modlinie najlepiej wychodzą właściciele działek, na których zlokalizowane są okoliczne parkingi. Dla mnie absurdem jest wielki niezagospodarowany teren przy wjeździe na lotnisko, na którym powinien być zorganizowany dodatkowy duży płatny parking. Przy średnim przychodzie 100zł i 100 tys samochodów (1 na 15 pasażerów wylatujących byłby kierowcą) rocznie dało by to 10mln dodatkowego przychodu i lotnisko by wyszło na plus. Koszt inwestycji polegającej na budowie parkingu zwrócił by się w kilka miesięcy.
gość_18306
2019-02-07 01:22
Czy ktos widział analogiczne sprawozdanie lotniska w Balicach?
usuniety
2019-02-06 22:54
Przy takiej liczbie obsluzonych pasażerów strata jest po prostu kpiną i potwierdza niestety tezy stawiane przez PPL. Czas najwyższy, żeby obie strony konfliktu zdecydowały kto przejmuje port i kto kogo spłaca. I wtedy może upadnie kwestia bezsensownej inwestycji w Radom.
gość_b759e
2019-02-06 20:36
Nie ma się co dziwić, że PPL nie chce inwestować w ten port... tragiczna umowa z Ryanem do 2024, sypiąca się (ponownie) droga i miejsca postojowe. Tam i 2 miliardy by nie pomogły. A tak to cyk, kilkadziesiąt km dalej za 400 milionów PPL wybuduje sobie w 2 lata całkowicie nowe lotnisko, którego będzie jedynym właścicielem.