Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Myślę, że pomysł z międzylądowaniem w Manchesterze jest żartem albo ironią :D
vscrew: Ktorych sasiadow masz na mysli? ;-)
gość_22fc1
2019-02-05 11:33
Tak jak mi się wydawało i pisałem o tym wcześniej, dużo wcześniej LOT destynacje wakacyjne są w grze. Szkoda, że nie ogłosili większej liczby LOTów do Grecj ( gdy ogłaszali Chorwację, to kilka miast jednocześnie) i np. Zakynthos, Mykonos (Ateny), Rodos czy na Kretę, bo Grecja od lat jest jednym z najpopularniejszych i kierunków wakacyjnych polaków. Destynacje chorwackie, to nie tylko dla LOTu tranzyty, bo wielu rodaków jeżdzi tam na wakacje. :) vscrew jakie nowe połączenie u sąsiadów ? zdradzisz rąbka tajemnicy ? :-)
adam1987
2019-02-05 10:53
@vscrew: a jednak się skusili na wakacyjne kierunki. Od 9 czerwca będą raz w tygodniu (niedziela) latać na Korfu. Wizz również będzie lata na tej trasie (od 15 czerwca) tylko, że w soboty. Jest też Ryanair z Modlina od 1 kwietnia w poniedziałki i czwartki. Zapewne dojdą też czartery.
Matko i córko, czy ktoś o zdrowych zmysłach wpadłby na pomysł rejsów do Dublina z międzylądowaniem w Manchesterze?!
gość_7c41c
2019-02-04 22:25
gość_c0020 - tylko zwróćmy uwagę jaka część niemieckiego społeczeństwa lata podczas urlopu i ile razy rocznie.
gość_c0020
2019-02-04 21:56
Wszystko jest kwestia dojrzałości, wielkości i siły nabywczej rynku. Dla mnie bardzo dobrym przykładem są Niemcy, gdzie Eurowings, Ryan, easy czy do niedawna airberlin obsługują lwia cześć segmentu wakacyjnego, ale pomimo to Lufthansa jako LH tez lata do miejsc typowo wakacyjnych. Prolle kierują się cena i wybierają oferty EW itp., natomiast klasa średnia woli zapłacić więcej, ale poleciec flagowa linia.
gość_251b0
2019-02-04 21:31
Odnośnie Dublina. Jeśli Dublin jest zbyt daleko na bezpośrednie połączenie to może połączenie do Dublina z międzylądowaniem w Manchesterze? W ten sposób zebrałby podróżnych z obu lotnisk i może wypełnienie i zyskowność połączenia by wzrosły. Bo podobno do Manchesteru LOT też chciałby latać.
Mówimy o innych destynacjach wakacyjnych/charterowych - Small Planet latało do Egiptu, Turcji, Grecji, a destynacje chorwackie to są tranzyty dla LOT na połączenia europejskie/długodystansowe. Nawet z Dubrownika czy Splitu, wielkość pasażerów była w tranzycie.
Wg tego co LOT wspominał wielokrotnie, Dublin ( ale też np. Lizbona) są bardzo trudnymi kierunkami dla wykorzystania potencjału tranzytowego oraz flotowego. Bardzo chciało ustawić te prawie 4-godzinne rotacje ( w jedną stronę) tak, aby zbierać jak najwiecej tranzytów a LOTowi tylko na tym zależy. Dlatego koncentruje się głównie na najbliższej Europie - niedługo kolejne połączenie u sąsiadów ;-)
gość_b7ff1
2019-02-04 16:05
Brawo LOT, tak trzymać. Fajnie, że pojawią się loty z KRK-DBV czekamy na częstsze rotacje.
gość_d96bb
2019-02-04 13:44
@gość_22fc1 tylko, że taki DBV z KRK, czy VAR z WAW latają w takie dni lub w takich godzinach, gdzie ten samolot stałby bezczynnie, stąd te połączenia się pojawiły
gość_22fc1
2019-02-04 12:28
vscrew nie do końca, bo ostatnie działania LOTu pokazują co innego. Rok temu sezonowo kilka połączeń do Chorwacji : Zadar, Split, Pula, Dubrownik. Ostatnio LOT ogłosił, że ma zamiar latać sezonowo z KRK na Dubrownik. Chyba destynacje wakacyjne też są w grze
gość_d96bb
2019-02-04 12:12
Żadnego DUB nie będzie, to dla nich zbyt długa rotacja. Prędzej coś na Bałkany wyślą, niż do DUB, a najpewniej, to pewnie zwiększą częstotliwość na tych trasach, na których musza
gość_735a5
2019-02-04 11:24
Fajnie by było użyć kilka tych slotów na loty do Dublina
gość_83da4
2019-02-04 11:02
czyli będzie mniej czarterów z Chopina?
@rafalm LOTu raczej nie interesują wakacyjne destynacje.
Czy chodzi tylko o sloty na lotnisku w WAW, czy też o sloty gdzie latał SmalL Planet? W niektórych destynacjach wakacyjnych też są problemy slotowe.