Air France - KLM: Zmiana marki HOP!

Air France - KLM: Zmiana marki HOP! O planowanych zmianach w HOP! informowaliśmy już w październiku ubiegłego roku. Teraz władze grupy Air France - KLM podejmują już oficjalne kroki w tej sprawie.- To kolejny krok w kierunku konsolidacji sił w naszej grupie, który ma zwiększyć rozpoznawalność naszych marek i ujednolicić nazewnictwo, co na pewno poskutkuje wzmocnieniem pozycji grupy Air France - KLM...
04/02/2019 09:32   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_936eb 2019-02-04 13:25   
gość_936eb - Profil gość_936eb
JOON od samego początku był jakimś dziwnym niezrozumiałym dla wszystkich tworem.

Chcieli przyciągnąć młodych to lepiej było zrobić dla nich specjalną taryfę tańsze to niż marketing, malowanie samolotów itp itd

Air France
Air France Cargo
HOP!
Transavia France
Joon
KLM
KLM Cargo
KLM Cityhopper
Transavia
Martinair
gość_e708e 2019-02-04 10:44   
gość_e708e - Profil gość_e708e
Joon upadl bo byl nastawiony na 'millenialsow'. Millenliasi nie maja 3 groszy do kupy i dlatego Joon padla a nie 'nawet sami pracownicy Air France nie mieli pełnego zrozumienia idei marki'. 'Underlying demand' na pewno jest (ja i wy wszyscy CHCEMY albo CHCIELIBYSMY poleciec na wakacje) ale nie ma kasy zeby za to zaplacic. Proste? Proste a przynajmniej powinno byc... Europa Zachodnia nie ma juz kasy, a szczegolnie mlodziez i Ci bardzo mlodzi 'dorosli' - czesto gesto Ci nawet nie maja kasy na jedzenie, nie mowiac o lataniu... Tak samo jak sie 'sklada' powoli angielski rynek przelotow bo nie ma kasy... Wszystko inne to smoke & mirrors i nowa marketingowa nowomowa.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy