gość_936eb
2019-02-04 13:25
JOON od samego początku był jakimś dziwnym niezrozumiałym dla wszystkich tworem.
Chcieli przyciągnąć młodych to lepiej było zrobić dla nich specjalną taryfę tańsze to niż marketing, malowanie samolotów itp itd
Air France
Air France Cargo
HOP!
Transavia France
Joon
KLM
KLM Cargo
KLM Cityhopper
Transavia
Martinair
gość_e708e
2019-02-04 10:44
Joon upadl bo byl nastawiony na 'millenialsow'. Millenliasi nie maja 3 groszy do kupy i dlatego Joon padla a nie 'nawet sami pracownicy Air France nie mieli pełnego zrozumienia idei marki'. 'Underlying demand' na pewno jest (ja i wy wszyscy CHCEMY albo CHCIELIBYSMY poleciec na wakacje) ale nie ma kasy zeby za to zaplacic. Proste? Proste a przynajmniej powinno byc... Europa Zachodnia nie ma juz kasy, a szczegolnie mlodziez i Ci bardzo mlodzi 'dorosli' - czesto gesto Ci nawet nie maja kasy na jedzenie, nie mowiac o lataniu... Tak samo jak sie 'sklada' powoli angielski rynek przelotow bo nie ma kasy... Wszystko inne to smoke & mirrors i nowa marketingowa nowomowa.