Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_8e5e3
2019-02-22 11:06
Co to znaczy "obsługa rotacji"?
gość_d96bb
2019-01-30 13:46
@gość_ba624 z GDN Norwegian też daje więcej, niż z WAW.
Z WAW Norwegian ma AGP i OSL, a z GDN też dwa kierunki: OSL i HEL, ale z większym ofertowaniem
gość_ba624
2019-01-30 12:32
Robi się sytuacja, że pod nieobecność LOT-u, jest większy udział obcego przewoźnika jak w Warszawie. Zaczął Gdańsk ze SAS-em, potem Lufthansa w Krakowie. Już jesienią KLM wzmocnił Kraków , powyżej oferowania z Warszawy.Norwegian z Krk daję więcej jak z Warszawy, a co Gdn - to nie wiem. Następne będzie pewnie BA z trasą do LHR. Zawęża się ten tort pasażerów liniowych na lotniskach regionalnych. Z CPL pewnie będzie podobnie. Po co mam się tłuc pociągiem lub samochodem 2-3 godziny. Mogę przez Monachium
cronwood
2019-01-30 09:38
Rozwój przewoźników z innego (niż Star Alliance) sojuszu jest bardzo korzystny dla lotnisk regionalnych, bo wymusza konkurencję cenową. Tak na przykład wyczekuję (jak kania dżdżu) wejścia KL/AF do Poznania. Nie dlatego, że od razu zacznę nimi latać (bo nie zacznę), tylko dlatego, że duopol LH/LO nie będzie mógł dłużej utrzymywać wysokich cen z Poznania.
gość_28052
2019-01-30 08:17
gość_1a46a: Warszawskie Linie Lotnicze LOT desperacko ratują resztki kasy straconej po wcześniejszej likwidacji połączeń Kraków-Chicago. O innych lotowskich planach dalszych połączeń z KRK jakoś nie słychać.
pablakiss
2019-01-29 23:29
Zaraz zjawi sie tu taki gosć,który bedzie Was uswiadamiał ze bilety w biznes sa drogie i macie latać LH
gość_1a46a
2019-01-29 22:35
LOT Warszawskie Linie Lotnicze? Chyba na trasie Kraków-Chicago-Kraków :P
gość_7cb05
2019-01-29 22:34
GDN: od 17 lutego do końca sezonu zimowego KLM dorzuca trzecią dzienną rotację, na razie tylko w niedzielę :)
gość_251b0
2019-01-29 22:14
@gość_4ae7a Przy takich cenach KLM na połączenia europejskie to słaby przeciwnik dla Lufthansy. Tu Lufthansa bije go na głowę cenami na Europę. Nie wiem jak w przypadku lotów długodystansowych bo nie sprawdzałem.
gość_00546
2019-01-29 22:06
I jeszcze jedna sprawa. Czy LOT nadal twierdzi że nie ma potrzeby wprowadzania bezpośrednich lotów z KRK w Europie i poza Eoropę? To jak wy biedne ludziki z LOTu chcecie wygrać konkurencję z LH, KLM i resztą dużych linii które latają z KRK i mają ze swoich hubów o wiele więcej połączeń niż wy z WAW? W dodatku często taniej i z milszą obsługą. Proszę o sensowną odpowiedź i bez powoływania się na patriotyzm.
gość_00546
2019-01-29 21:42
Mam nadzieję że Airbus wprowadzi do produkcji A321XLR. Wtedy będzie tylko kwestią czasu kiedy pojawią się loty P2P z KRK do Azji, USA, Kanady i wielu innych odległych krajów. I znowu powtórzę, postawić nowe lotnisko między Krakowem i Katowicami, KRK nie da się rozbudowywać w nieskończoność. Przy takiej ilości ludzi w promieniu 100 km od KRK i ewentualnych nowych ofertach, biorąc pod uwagę A321XLR lub B797, kto będzie z południa Polski chciał się tarabanić na CPK? Oczywiście że PPL trzyma rękę na pulsie i do tego nie dopuści bo CPK by ucierpiał
gość_8075e
2019-01-29 21:09
@gość_4ae7a Niewielu będzie chciało lecieć z przesiadką w Warszawie gdy ma pod ręką tyle bezpośrednich lotów dziennie. Dlatego LOT się traktuje raczej jak warszawską linię lotniczą a i większa korzyść lotnisk, i przez to pasażerów, jest gdy na lotnisko wchodzi nowy klasyczny przewoźnik a nie LOT ze swoją kolejną rotacją do Warszawy.
gość_5da7f
2019-01-29 20:11
Gratulacje z Gdańska!!! Tak 3mać.
gość_4ae7a
2019-01-29 18:39
Grubo, coś czuję że wprost proporcjonalnie rośnie spadek rezerwacji na linii KRK-WAW by LOT. I godny przeciwnik dla Lufthansy. Gratulacje dla KRK.