gość_251b0
2019-02-02 22:36
Dlaczego Air India potrafi latać do Wiednia a do Warszawy już nie? Tylko szuka frajerów (LOT) aby otworzyli to połączenie za nich?
gość_de829
2019-02-01 12:22
gość_15f1c Berlin chyba nie za bardzo pasuje do Europy Srodkowej. Geograficznie jest blisko, ale chyba zaliczac go trzeba juz do Europy Zachodniej.
Tak samo nie pasuje ani Sofia ani Belgrad.
@adam1987: Belavia znajduje się już poza 30 największych linii w Pradze. Natomiast Transavia zaliczyła minimalny spadek - 4,5 proc. to jest zaledwie 6 tys. miejsc mniej niż w ub. roku. W analizie natomiast przyjęto, że różnice rok:rok w granicach (-5 proc.;+5 proc.) nie są generalnie uwzględniane, a wyjątkiem są przypadki dotyczących tylko dużych linii, gdzie wzrost w granicach 4-5 proc. może stanowić już pewną różnicę. Pozdrawiam
adam1987
2019-02-01 11:07
O Pradze "wśród trzydziestki największych przewoźników oferujących regularne loty, znalazł się bowiem zaledwie jeden, którego oferta uległa zmianie na gorsze w stosunku do 2017 roku." i dalej "Wizz Aira (330 tys. miejsc; spadek o 23 proc.), Transavii (128 tys. miejsc; spadek o 4,5 proc.) i Belavii (87 tys. miejsc; spadek o 3,9 proc.)"
gość_15f1c
2019-02-01 10:24
Fajna analiza, choć dodał bym do niej porty lotnicze w Berlinie, Sofii, Belgradzie. Zróbcie analizę także całej dawnej europy wschodniej ale nie tylko z lotniskami w stolicach ale także regionalnymi.
swietna analiza, najlepsza jaka widzialem na pasazer.com
dobrze by bylo jakby szczegoly z polskich lotnisk regionalnych tez umiescic