Austrian Airlines zainwestuje 200 mln euro w rozwój floty

Austrian Airlines zainwestuje 200 mln euro w rozwój floty Największy austriacki przewoźnik należący do Lufthansa Group, zamierza wykorzystać te środki na zwiększenie floty samolotów z rodziny airbusa A320 do 46 z obecnych 36 modeli (7 sztuk A319, 23 szt. A320 i 6 szt. A321). Głównym powodem tych inwestycji jest coraz to większa obecność niskokosztowych przewoźników na wiedeńskim lotnisku. W porcie lotniczym...
21/01/2019 08:45   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_9f056 2019-01-21 23:47   
gość_9f056 - Profil gość_9f056
przydałoby się połączenie Wiedeń-Rzeszów. Znów miałoby było mieć bezpośrednie połączenie z naszą stolicą sprzed 1918 roku.
gość_ec29c 2019-01-21 23:15   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
@gość_ce76a

I dlatego Ryanek jako Lauda do 10 lotów tygodniowo Austriana na Q400 (około 800 miejsc) dołożył 4 loty w tygodniu na A321 i A320 (też około 800 miejsc). Pewnie po to by tracić ;-))

A tak poważnie Austrian, gdy był monopolistą to kosił grubą kasę, z biletami za 800 - 1 500 zł RT. Teraz musiał obniżyć ceny, zobaczymy jak ta wojenka się skończy.

@gość_a932b

Bo kiedyś tak było. Dziś wydajność odrzutowców poszła do przodu i myślę, że całkowite koszty na krótkich trasach są zbliżone (może ATR 72-600 byłby tańszy?), natomiast, w dużym przybliżeniu, na odcinku około 1 000 km A320 neo spali około 2l/100 km/siedzenie, zaś Q400 niecałe 3l/100 km/siedzenie.

Poza tym Austrian prawdopodobnie zlikwiduje część krajówek, np. do Salzburga, bo pociągiem można tam dojechać w 2:20.
gość_ce76a 2019-01-21 18:51   
gość_ce76a - Profil gość_ce76a
do gość_11bc5 I latanie do takich grajdołów jak Kraków. Żadna trasa do 500 km nie jest opłacalna.
gość_11bc5 2019-01-21 11:46   
gość_11bc5 - Profil gość_11bc5
korzyści z oszczędności paliwa pochłania bardzo droga obsługa techniczna + bardzo drogie części
gość_e708e 2019-01-21 11:42   
gość_e708e - Profil gość_e708e
Austrian... lina lotnicza sprzedana dla Lufthansy przez klamstwa i oszukanie inwestora jesli chodzi o rozmiar strat. LOT w najgorszym momecie mial wielokrotnosc mniejszy dlug niz Austrian (z tego co pamietam ich dlug w pewnym momencie, zaraz przez sprzedaza dla Lufy mial EUR 530 mln dlugu, 20 tys ludzi zatrudnionych itd. (to wszystko bylo ukrywane przed Lufa, ktora wiedziala o JAKIMS dlugu ale nie calym). Firma nie powinna istniec i gdyby nie Lufa wiatr (oraz Ryan / Wizz / Easyjet) hulalby na lotnisku w Wiedniu. W tej chwili tez nie sa w najlepszej kondycji. Usmiecham sie pod nosem z dwoch powodow - imperialne zapedy Austriana oraz z powodu AZ (hahahaha...) 200 mln EUR hahahha... Za 200 mln to moga sobie kupic moze, MOZE jednego A320 albo 6 silinikow do nich a nie 10 samolotow. Juz nie mowiac o tym, ze ledwo, LEDWO robia jakikolwiek zysk... Poleca ale z czapka w reku do Lufy prosic o wiecej kasy na 'ROZWOJ'...
gość_29318 2019-01-21 11:38   
gość_29318 - Profil gość_29318
Moe będzie szansa na loty z Gdańska czy Poznania
gość_a932b 2019-01-21 10:23   
gość_a932b - Profil gość_a932b
"Rezygnacja z turbośmigłowych i mało ekonomicznych bombardierów Q400 ..."Hmm a kiedyś czytałem, że turbośmigłowe są ekonomiczniejsze niż odrzutowe na krótkich trasach. To w końcu jaka jest prawda?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy