gość_3b082
2019-01-16 14:04
... no cóż, każdy portal ma swego trolla
usuniety
2019-01-16 12:16
""Wszystko fajnie, tylko po co wplatanie tej polityki?" - napisał ten, którego komentarze są wolne od politykowania ;)"" - napisało to, którego płci nie rozpoznaję po nicku, a po treści komentarza wnioskuje, że nic sensownego do powiedzenia nie ma.
Domyślać się tylko mogę, że to niezadowolony, naburmyszony, leniwy pracownik lotu jakich wielu ostatnio widać na pokładach tej linii. I przyszły jej grabarz...
gość_2351b
2019-01-16 08:42
dlaczego z uporem maniaka coraz bardziej idziecie w politykę?
gość_ec29c
2019-01-16 01:28
@filipsta1
Zapewne trasa słabo się sprzedawała, bo południe tradycyjnie jeździ samochodami lub autobusem do Austrii. Tylko nieliczni pasjonaci jeżdżą do Włoch lub Francji.
Samolotem z południa na razie tylko do Gruzji.
gość_6e592
2019-01-15 23:54
Nie zapominajmy ze w listopadzie prezes chwalil sie 170 mln oszczednosci na pracownikach zatrudnianych na umowach B2B, ... nie ma co, ekspert, jak u glapinskiego
filipsta1
2019-01-15 21:50
Tymczasem Turyn - Katowice niedostępne do kupienia. Jak z Turyn - Warszawa? Może lot przeniósł tę trasę do Krakowa?
gość_15eb9
2019-01-15 20:31
Dlaczego w artykule nie ma słowa o tym, że wynik finansowy kręcony jest tylko i wyłącznie dzięki skandalicznemu oszczędzaniu na pilotach i personelu pokładowym - czego efektem jest masowa ucieczka pilotów do innych przewoźników?!
gość_89b60
2019-01-15 11:24
"Wszystko fajnie, tylko po co wplatanie tej polityki?" - napisał ten, którego komentarze są wolne od politykowania ;)
usuniety
2019-01-15 11:13
Wszystko fajnie, tylko po co wplatanie tej polityki?
gość_96f25
2019-01-15 10:46
Myślę, że koszty to słowo klucz w tym artykule. I nei chodzi mi o koszty pracownicze bo te, utrzymujące się na poziomie 8% są zdecydowanie niższe niż benchmark - oznacza to, ze pomimo przerostu zatrudnienia w biurach średnia płaca jest poniżej średniej w branży.
Języczkiem u wagi będa koszty zwiazane z uziemieniem 787 przez silniki RR, możliwość odzyskania od RR WSZYSTKICH kosztów zwiazanych z tym tematem oraz inne, niezwiązane z silnikami odwołania lotów.
Korzystając tylko ze strony przewoźnika lot.com/status lotu, od początku roku zauważyłem odowłane: 2xORD, 1xORD-BUD, 1xLAX, 1xNRT, 2XSIN (dotąd traktowany priorytetowo). Dzisiejszy SIN też jest odwołany. Daje to w 2 tygodnie nowego roku conajmniej 7 lotów a zapewne nie zauważyłem wszystkich. Rok zaczął się fatalnie a przypuszczam, że zeszły miał też mnóstwo takich "kwiatków".
Prezes, gdyby był szefem podobnej firmy w Japonii, popełniłby rytualne seppuku a nie brylował oznajmiając otwarcie nowego połączenia do Delhi