gość_6e5ab
2019-01-11 14:54
Bubatek - "Południe Polski ma duży potencjał ludnościowy a tak się składa, że wiele portów docelowych z równie dużym potencjałem leży na południe od nas - przez WAW więc nijak się nikomu nie opłaca, stąd tak mocna pozycja OS i LH " - wszystkim sie oplaca gdy cena jest wlasciwa. Poza tym LO liczy na pasazerow z poludnia na rejsy do Azji i Ameryki Pn a nie po Europie.
gość_29954
2019-01-11 08:38
LOT się zapycha na Okęciu przez brak inwestycji poprawiających przepustowość.
Radom na razie nie gotowy.
Więc a to wrzuci Budapeszt, a to Kraków.
Ilość pasażerów i sprzedaż wzrosła znacząco a zysk będzie płaski lub nawet niższy niż w 2017.
brooks88
2019-01-11 06:49
Ale ujowe godziny by się zameldować lub wymeldować z hotelu
@gość_efac3
Będę się upierać, że LOT nie chce w Krakowie zakładać hubu. Była już taka linia, co miała 3 huby i mieszany model operacyjny, nazywała się AirBerlin, zdaje się, że to dobra lekcja w temacie. Wydaje się, że LO chcą zdyskontować potencjał turystyczny i ludnościowy Krakowa i okolic oraz dostępność niedużych maszyn w mało atrakcyjnych porach (późny wieczór/wczesne rano). Myślę, że to nie ostatnie takie połączenie ale biznesowych kierunków raczej bym się nie spodziewał, chyba że takich, gdzie jest też potencjał turystyczny.
Południe Polski ma duży potencjał ludnościowy a tak się składa, że wiele portów docelowych z równie dużym potencjałem leży na południe od nas - przez WAW więc nijak się nikomu nie opłaca, stąd tak mocna pozycja OS i LH oraz wszelkiej maści low-costów w Krakowie - to już tradycja. LO nie idzie z nimi na wojnę ale kawałek tortu zawsze można podebrać. Opłaty w VIE/MUC/FRA darmowe nie są, co to, to nie, tym LO może sporo wygrac. Nowe połączenia będą pewnie:
- między 1-1,5h lotu (optymalne koszty operacji)
- na kierunkach, gdzie nie ma konkurencji lot-costów lub jest słaba
- zawsze na południe lub płd-wschód/zachód
hm... Pula? Tivat? Ateny? Varna? Wenecja? Turyn?
gość_75ae3
2019-01-10 17:08
W Tiranie są gigantyczne opłaty pasażerskie i stąd nie da się sprzedawać tanich biletów, zwłąszcza że odległość jest spora.
gość_22292
2019-01-10 15:42
Do Albanii by się poleciało. Czy Tirana jest nieopłacalnym kierunkiem, że ani LOT, ani Wizzair nie chce tam latać z Warszawy?
gość_efac3
2019-01-10 14:22
Widać że zmieniła się polityka LOT-u i można spodziewać się kolejnych tras z Krakowa, czyli może powstanie mały drugi hub tej linii
smolip67
2019-01-10 12:13
No proszę jak szybko Kraków może stać się drugim hubem dla LOTu? Nowy pas startowy ,rozbudowa terminala,lepsza infrastruktura. Brawo!