×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


LOT uruchomi sezonową trasę z Krakowa do Dubrownika


Polski przewoźnik rozpoczął dziś sprzedaż biletów na nowe połączenia z Krakowa do chorwackiego Dubrownika. To druga po Bukareszcie ogłaszana dziś trasa z Balic.

10/01/2019 12:02
<>

gość_4632d - Profil
gość_4632d
  

gość_6e5ab - Profil
gość_6e5ab
  
Bubatek - "Południe Polski ma duży potencjał ludnościowy a tak się składa, że wiele portów docelowych z równie dużym potencjałem leży na południe od nas - przez WAW więc nijak się nikomu nie opłaca, stąd tak mocna pozycja OS i LH " - wszystkim sie oplaca gdy cena jest wlasciwa. Poza tym LO liczy na pasazerow z poludnia na rejsy do Azji i Ameryki Pn a nie po Europie.
11/01/2019 14:54  

gość_29954 - Profil
gość_29954
  
LOT się zapycha na Okęciu przez brak inwestycji poprawiających przepustowość.
Radom na razie nie gotowy.
Więc a to wrzuci Budapeszt, a to Kraków.
Ilość pasażerów i sprzedaż wzrosła znacząco a zysk będzie płaski lub nawet niższy niż w 2017.
11/01/2019 08:38  

  
Ale ujowe godziny by się zameldować lub wymeldować z hotelu

  
@gość_efac3
Będę się upierać, że LOT nie chce w Krakowie zakładać hubu. Była już taka linia, co miała 3 huby i mieszany model operacyjny, nazywała się AirBerlin, zdaje się, że to dobra lekcja w temacie. Wydaje się, że LO chcą zdyskontować potencjał turystyczny i ludnościowy Krakowa i okolic oraz dostępność niedużych maszyn w mało atrakcyjnych porach (późny wieczór/wczesne rano). Myślę, że to nie ostatnie takie połączenie ale biznesowych kierunków raczej bym się nie spodziewał, chyba że takich, gdzie jest też potencjał turystyczny.

Południe Polski ma duży potencjał ludnościowy a tak się składa, że wiele portów docelowych z równie dużym potencjałem leży na południe od nas - przez WAW więc nijak się nikomu nie opłaca, stąd tak mocna pozycja OS i LH oraz wszelkiej maści low-costów w Krakowie - to już tradycja. LO nie idzie z nimi na wojnę ale kawałek tortu zawsze można podebrać. Opłaty w VIE/MUC/FRA darmowe nie są, co to, to nie, tym LO może sporo wygrac. Nowe połączenia będą pewnie:
- między 1-1,5h lotu (optymalne koszty operacji)
- na kierunkach, gdzie nie ma konkurencji lot-costów lub jest słaba
- zawsze na południe lub płd-wschód/zachód

hm... Pula? Tivat? Ateny? Varna? Wenecja? Turyn?

10/01/2019 18:01  

gość_75ae3 - Profil
gość_75ae3
  
W Tiranie są gigantyczne opłaty pasażerskie i stąd nie da się sprzedawać tanich biletów, zwłąszcza że odległość jest spora.
10/01/2019 17:08  

gość_22292 - Profil
gość_22292
  
Do Albanii by się poleciało. Czy Tirana jest nieopłacalnym kierunkiem, że ani LOT, ani Wizzair nie chce tam latać z Warszawy?
10/01/2019 15:42  

gość_efac3 - Profil
gość_efac3
  
Widać że zmieniła się polityka LOT-u i można spodziewać się kolejnych tras z Krakowa, czyli może powstanie mały drugi hub tej linii
10/01/2019 14:22  

gość_cb1a9 - Profil
gość_cb1a9
  
Super Kraków!
10/01/2019 12:57  

  
No proszę jak szybko Kraków może stać się drugim hubem dla LOTu? Nowy pas startowy ,rozbudowa terminala,lepsza infrastruktura. Brawo!
10/01/2019 12:13  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie