LOT uruchomi sezonową trasę z Krakowa do Dubrownika

LOT uruchomi sezonową trasę z Krakowa do Dubrownika Rejsy LOT-u między Krakowem a Dubrownikiem jest zaplanowane raz w tygodniu: w soboty. Samoloty Embraer 195 ze 118 fotelami na pokładzie w trzech klasach podróży, będą startowały z Krakowa o godz. 20:25, żeby wylądować w Dubrowniku o 22:20. Z powrotem maszyna wystartuje z pasażerami z chorwackiego kurortu o 23:00, a planowany czas lądowania w Kraków Airport to godz....
10/01/2019 12:02   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_6e5ab 2019-01-11 14:54   
gość_6e5ab - Profil gość_6e5ab
Bubatek - "Południe Polski ma duży potencjał ludnościowy a tak się składa, że wiele portów docelowych z równie dużym potencjałem leży na południe od nas - przez WAW więc nijak się nikomu nie opłaca, stąd tak mocna pozycja OS i LH " - wszystkim sie oplaca gdy cena jest wlasciwa. Poza tym LO liczy na pasazerow z poludnia na rejsy do Azji i Ameryki Pn a nie po Europie.
gość_29954 2019-01-11 08:38   
gość_29954 - Profil gość_29954
LOT się zapycha na Okęciu przez brak inwestycji poprawiających przepustowość.
Radom na razie nie gotowy.
Więc a to wrzuci Budapeszt, a to Kraków.
Ilość pasażerów i sprzedaż wzrosła znacząco a zysk będzie płaski lub nawet niższy niż w 2017.
brooks88 2019-01-11 06:49   
brooks88 - Profil brooks88
Ale ujowe godziny by się zameldować lub wymeldować z hotelu
Bubatek 2019-01-10 18:01   
Bubatek - Profil Bubatek
@gość_efac3
Będę się upierać, że LOT nie chce w Krakowie zakładać hubu. Była już taka linia, co miała 3 huby i mieszany model operacyjny, nazywała się AirBerlin, zdaje się, że to dobra lekcja w temacie. Wydaje się, że LO chcą zdyskontować potencjał turystyczny i ludnościowy Krakowa i okolic oraz dostępność niedużych maszyn w mało atrakcyjnych porach (późny wieczór/wczesne rano). Myślę, że to nie ostatnie takie połączenie ale biznesowych kierunków raczej bym się nie spodziewał, chyba że takich, gdzie jest też potencjał turystyczny.

Południe Polski ma duży potencjał ludnościowy a tak się składa, że wiele portów docelowych z równie dużym potencjałem leży na południe od nas - przez WAW więc nijak się nikomu nie opłaca, stąd tak mocna pozycja OS i LH oraz wszelkiej maści low-costów w Krakowie - to już tradycja. LO nie idzie z nimi na wojnę ale kawałek tortu zawsze można podebrać. Opłaty w VIE/MUC/FRA darmowe nie są, co to, to nie, tym LO może sporo wygrac. Nowe połączenia będą pewnie:
- między 1-1,5h lotu (optymalne koszty operacji)
- na kierunkach, gdzie nie ma konkurencji lot-costów lub jest słaba
- zawsze na południe lub płd-wschód/zachód

hm... Pula? Tivat? Ateny? Varna? Wenecja? Turyn?
gość_75ae3 2019-01-10 17:08   
gość_75ae3 - Profil gość_75ae3
W Tiranie są gigantyczne opłaty pasażerskie i stąd nie da się sprzedawać tanich biletów, zwłąszcza że odległość jest spora.
gość_22292 2019-01-10 15:42   
gość_22292 - Profil gość_22292
Do Albanii by się poleciało. Czy Tirana jest nieopłacalnym kierunkiem, że ani LOT, ani Wizzair nie chce tam latać z Warszawy?
gość_efac3 2019-01-10 14:22   
gość_efac3 - Profil gość_efac3
Widać że zmieniła się polityka LOT-u i można spodziewać się kolejnych tras z Krakowa, czyli może powstanie mały drugi hub tej linii
gość_cb1a9 2019-01-10 12:57   
gość_cb1a9 - Profil gość_cb1a9
Super Kraków!
smolip67 2019-01-10 12:13   
smolip67 - Profil smolip67
No proszę jak szybko Kraków może stać się drugim hubem dla LOTu? Nowy pas startowy ,rozbudowa terminala,lepsza infrastruktura. Brawo!
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy