gość_64404
2019-03-26 21:55
Artykuł sponsorowany przez LH
@gość_bf9fa: BA latało z LCY do WAW przez parę miesięcy w 2008-2009 roku, LO nigdy nie latał do LCY.
gość_bf9fa
2019-01-15 15:29
Latalem wiele razy z LCY do LUX Luxairem. Swietne lotnisko. Kolejki praktycznie nie istnieja, aczkolwiek na przestrzeni lat ruch sie zwiekszyl. Gdy jest slonecznie, piekna panorama Londynu podczas ladowania.
Kilka lat temu LOT mial juz polaczenia WAW - LCY
gość_11bc5
2019-01-14 08:53
@vscrew
Nie do końca jest prawdą to co piszesz.
Ograniczenie ilości pasażerów może mieć miejsce w niekorzystnych warunkach tj,
Wysoka temperatura brak wiatru i woda na pasie startowym.
Natomiast LOT sprzedając bilet w klasie biznes daje wolne miejsce obok, rejsy które będą się dobrze sprzedawać pewnie będą miały większy udział biznesu niż ekonomi, tak że problem jest czysto teoretyczny.
gość_2bcb0
2019-01-13 21:25
A ja myśle, ze nie będzie miał problemu ze startem. LCY raczej nie będzie woził zbyt wiel gastarbeiterów, za to spora cześć klientów będzie stanowił biznes latający tylko z niedużym bagażem podręcznym. To nie LHR żeby można było największe samoloty wypełniać po brzegi.
Z tego co słyszałem od załóg LOTu, przy komplecie pax samolot nie będzie mieć udźwigu żeby się podnieść z LCY, zatem LOT nigdy nie może sprzedać więcej niż 100...
adam1987
2019-01-13 19:18
gość_3ca2a: ale to jest porównanie samolotów na tej konkretnej trasie. Jest to jednak połączenie biznesowe i większość linii najwyraźniej stara się wysyłać do LCY samoloty, w których jest więcej miejsca, a przykładowo do Bukaresztu takie, w których jest ciaśniej. LOT może sobie robić na odwrót jeśli chce, ale to nie zmienia faktu, że na locie do Londynu City LOTowski embraer jest bardziej zagęszczony od konkurencji. A tak naprawdę to co by nie latało ważne, że wreszcie jest bezpośrednie połączenie z Warszawą. :)
gość_5e1bc
2019-01-13 16:00
gość_71bd4: Proszę o relację.
na LCY technicznie nie ma żadnego saloniku biznesowego - jedyna linia, która oferuje cokolwiek, to BA daje voucher na darmowe śniadanie/lunch w restauracji pasażerom lotu BA1 do JFK. Inni pasażerowie mogą skorzystać z płatnych saloników w VIP terminal, który znajduje się 100m od głównego terminala - biznes za 35GBP i pierwszej klasy za 95GBP. Korzystając z biznesowego, trzeba nadal wrócić do terminala, by przejść kontrolę paszportową. W przypadku salonika pierwszej klasy, pasażer może przejść kontrolę bezpieczeństwa w VIP terminal i zostać podwieziony samochodem pod samolot.
gość_b8121
2019-01-12 23:18
Super trasa i super samoloty. Brawo LOT!
Jestem ciekawy czy bedzie tylko dwa razy dziennie? Mysle ze potencjal jest wiele wiekszy.
gość_08c0b
2019-01-12 19:46
juz za 3 tygodnie sam przetestuje ten lot :)
gość_3ca2a
2019-01-12 14:54
szkoda, że nie wspomniano, że np LOT ma E 95 i max 112 pasażerów na pokładzie a grupa LH ma już ich 120
cenisz dobre dziennikarstwo ? to porównuj uczciwie
dużo Januszy podróżuje grupą LH i sobie zachwala ale jak wsiądzie do LO to nagle mu ciasno
w obcych liniach ponoć zawsze lepiej bo po Januszyć nie można, bo jak tu nagle w obcym języku i międzynarodowym towarzystwie sklecić obelge?