gość_13833
2019-01-12 23:12
głupia polityka władz Lublinka doprowadziła do najgorszego wyniku od czasu uruchomienia lotniska (po za rokiem, w którym zaczął praktycznie działalność) więc poprawa tego wyniku o nędzne 5% jest żenująca. A były obiecanki cacanki!
gość_61de6
2019-01-10 14:59
Jasne. Biorąc pod uwagę, że Szymany w trzecim roku swojej działalności są tuż za Łodzią (tak naprawdę różni je tylko LH do MUC bo poziom oferowania lowcostów jest podobny), która swoją nowożytną historię zaczęła bodajże w 2005 to rzeczywiście twoja agrumentacja za zamknięciem Szyman powala logiką. Zresztą Szymany nigdy nie były projektowane do tego żeby ścigać się z tym czy tamtym tylko żeby być dobrze działającym małym, regionalnym lotniskiem z ruchem na poziomie 500-600 tys. pasażerów, zapewniającym dopływ turystów na Mazury i połączenia najistotniejsze z punktu widzenia mieszkańców (w tym połączenie do HUB-u). I taki jest cel istnienia Szyman. Póki co prognozy unijne dotyczące ruchu w Szymanach (a więc de facto wskaźniki "sensowności" inwestycji) są systematycznie przekraczane in plus.
gość_00d7f
2019-01-10 12:28
Łódź w roku 2012 obsłużyła rekordową liczbę 462 900 pasażerów, którego dotąd nie poprawiła, bo później przyszły lata chude. Rekordu Łodzi nie przebili jak dotąd też jej najwięksi konkurenci Lublin i Bydgoszcz. Myślę, że zła passa Łodzi kończy się na dobre. Myślę, że już nadszedł czas by te 3 konkurujące ze sobą porty dalej konkurowały ze sobą, ale na poziomie 500 tysięcy+, potem 600 tysięcy+ i jeszcze więcej. A Szymany z tej konkurencji wypadły, a raczej jeszcze nie doszły. Dlatego uważam, że Szymany jako port bez przyszłości powinny być zamknięte. Zielona Góra też.