Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_f341a
2019-01-10 20:43
Skoro Kraków dostał 3 x ORD, to RZE dostanie ale "po głowie"
gość_f362f
2019-01-10 14:54
Chcemy Toronto z Rzeszowa!!! Kraków dostał 3x Chicago to i my powinnismy coś dostać!!!!!
gość_6a3b6
2019-01-10 09:59
Budapeszt = koszt biletow ale takze dofinansowanie wegrow - mysle ze lot jest zdowolony
No i trochę prawdy w tym co wczoraj napisałem jest, ponieważ dziś Lot ogłosił, że w okresie wakacji będzie trzy razy latał na trasie KRK-ORD i tylko na 789.
gość_a3b31
2019-01-09 18:57
Spoko, nie ma problemu. LOT moze latac bezposrednio do Kanady a nawet USA gdy Lwów wróci do Polski ;)
Myślę, że z jednym faktem to wszyscy się zgodzimy. Lot może latać gdzie chce i z/do dowolnego portu ale jeśli lot transatlantycki będzie przynosił podobne zyski z Lwowa i Rzeszowa to mimo wszystko powinien wybrać Rzeszów bo leży w Polsce i z tego choćby powodu powinien być priorytetem w wyborze, bo ułatwi transport polskiemu pax. Kiedyś Lot otworzył połączenia z KRK i RZE za ocean i do dziś one funkcjonują, więc zapewne przynoszą pewne zyski, bo przy stratach dawno by zostały skasowane.Może trochę więcej odwagi polski Locie i spróbuj RZE/KRK do Toronto.Dawno temu były loty Lotem z KRK do Toronto, ale to były całkiem inne czasy.
gość_31a2d
2019-01-09 18:14
Firma ma zarabiac, bardzo dobrze powiedziane. Niech lata gdzie jest rynek emigracyjny bo to jest dosc stabilny rynek ktory latwo nauczyc latac jednym przewoznikiem, pod warunkiem ze serwis jest ok.
A jak mialby LOT wpakowac te dodatkowe 4 samoloty na Chopina, ktory nie ma slotow ani terminala zeby przerobic tych pasazerow? Nie ma miejsca to trzeba szukac miejsca na innych lotniskach.
Ale ktos ma racje, zaczyna wygladac troszke jak AirBerlin ktore oczewalo na BBI z nowymi samolotami. Gdy lotnisko nie przyszlo to sie linia zwinela
jedrek88
2019-01-09 17:51
@Blazej UK akurat komentarz be808 jest jedynym napisanym z sensem.
Po to LOT otwiera połączenia long haul P2P z poza Polski, żeby więcej nie musieć wyciągać ręki po pieniądze. Skoro w WAW maja zastopowany rozwój to korzystają z innych możliwości i tak długo jak na tym zarabiają to jest to ok.
Firma ma zarabiać, a nie leczyć kompleksy portów regionalnych. Gdyby rejsy z GDN/POZ etc były tak opłacalne jak się Wam wydaję to latałby już tam któryś z przewoźników amerykańskich (jak ma to miejsca w PRG i DBV).
gość_be808
2019-01-09 16:23
@Blazej UK lepsze to niż dotowanie z naszych podatków WLL LOT gdyby jak kiedys latał tylko z Warszawy. Poza tym bzdury piszesz - miałbyś rację, jakby te loty były dotowane a samoloty latały puste, ale tak loty z KRK jak i z RZE na siebie zarabiają, nie sluza promocyjnie dla ozdoby tylko LOT zarabia tu hajs. Podobnie z BUD, przy oglaszaniu było mowione, ze Węgrzy dołacają do tych lotow i nawet jakby maszyny lataly puste to i tak LOT nie bedzie stratny. LOT ma zarabiac a nie latac tylko z Warszawy
gość_77fea
2019-01-09 15:53
A ja słyszałem że ten mini hub ma być w RDO. I że tam lot się dopiero rozwinie. Australia, Nowa Zelandia, Peru, Brazylia, Argentyna, wszystkie większe miasta USA to dopiero będzie siatka. I co najważniejsze nie będzie miedzyladowania w Waw.
Blazej UK
2019-01-09 15:44
@be808. Jaka zazdrość czego Ty tu nie rozumiesz. Ja się wcale nie dziwie ze się ludzie buntują. Lot dotowany z waszych podatków ma promocyjnie służyć innym??? To tak jakbyś kupił auto na raty i dał je w użytkowanie sąsiadowi a Ty to auto spłacał.
@gość 3145f mam takie samo odczucie odnoście końca tej całej błazenady jaka jest robiona z LOT ale jak to mówią. Wszystko wyjdzie w praniu.
gość_c94b3
2019-01-09 15:23
@gość_afcee - "Ryanair bez problemu lata gdzie ma ochte", poniewaz miedzy UE a Ukraina jest umowa, ktora na to pozwala. RYR nie moglby zbazowac tam samolotow i latac np. do USA, poniewaz nie jest w wiekszosci w rekach Ukrainskich i przez nich kontrolowany.
Relacje pomiedzy Ukraina a USA reguluje umowa dwustronna, na ktorej podstawie oba kraje maja prawo do wyznaczenia linii, ktore sa odpowiednio amerykanscy (ponad 75%) albo ukrainscy (ponad 50%).
Natomiast w przypadku lotow LOTu z Budapesztu w gre wchodzi umowa pomiedzy UE a USA, ktora na to pozwala, poniewaz LOT jest przewoznikiem unijnym.
Mam nadzieje, ze jest to pomocne.
gość_3145f
2019-01-09 14:53
Szydlo z worka wyjdzie najpozniej za rok, poltora. LOT skonczy jak Air Berlin. Wszystkie bledy jakie popelnila niemiecka linia powiela teraz LOT.
gość_8a27f
2019-01-09 14:08
Denerwuje to, że będą latać za ocean z Budapesztu, Lwowa, potem Koszyc, Wilna , Rygi i tu jest ok, ale coś z poza Warszawy to naruszenie polskiej racji stanu, czy warszawskiej?
gość_d96bb
2019-01-09 13:45
@piorun LF z BUD niestety nie powala. Zwłaszcza, jeśli chodzi o ORD...
ORD z BUD bardzo cienko przędzie
gość_e6d0d
2019-01-09 13:32
Po co minihub w Krakowie, skoro Lwów generuje lepszy ruch do Toronto niż Kraków?
Do 5783d - czy jesteś pewny tego co piszesz i na jakiej podstawie wyciągasz taki wniosek, czy tylko chciałeś zaistnieć na tym forum nie mając bladego pojęcia w tym temacie.
gość_be808
2019-01-09 13:04
Ale was zazdrośc skręca. Toronto jest dla Ukraińców tym czym dla Podkarpacian i Podhalan Chicago czy Nowy Jork = ogromna ukraińska diaspora i to ma wielki sens. Szkoda tylko, że kolejki na granicy ogromne bo mogliby z Rzeszowa pod Ukraińców to otworzyć, bo najbliżej... Tak jak już ktoś pisał: POZ, GDA, WRO i KTW razem wzięte nie wygeneruja takiego ruchu jak LWO. Z tego samego powodu NYC z małego Rzeszowa ma sens a już z Gdańska nie. Nie ma się co doszukiwać drugiego dna czy polityki.
gość_ca8bb
2019-01-09 12:19
A może stworzyliby minihub w Krakowie na długie trasy a nie bawili się w takie bzdety?
gość_0a6ee
2019-01-09 12:10
Do KRK powinni w pierwszej kolejności uruchomić. I dodać KRK-JFK/EWR