Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_df0a7
2019-01-10 10:51
gość_00d7f: Samolotem na tej trasie to byś doleciał w pół godziny
gość_00d7f
2019-01-10 00:34
W godzinę z Bydgoszczy do Gdańska to tylko samolotem, ale nie ma lotów na tej trasie.
gość_067de
2019-01-09 15:49
gość_36b54 - nie wiem w jaki sposób, ale zgodnie z przepisami i zdrowym rozsądkiem nie da się obecnie dojechać w godzinę z Bydgoszczy do Gdańska. Do tego trzeba mieć godzinę w rezerwie na różne sytuacje, choćby kolejki do kontroli. Latem kolejki do bramek na A1 też dokładają swoje. Zatem to minimum 2h drogi + 2h do wylotu. Poza tym nie każdy może sobie dojechać samochodem spod domu pod same lotnisko. Są busy, ale nie jeżdżą przecież co chwilę. Ja wolałbym tylko latać z Bydgoszczy, bo mam na lotnisko 15 minut i wystarczy być na 1h przed wylotem aby bez stresu lecieć dalej. Parking zwykle jest pusty, więc parkuję pod samym terminalem bez żadnych rezerwacji. Zimą nie muszę stresować się o warunki pogodowe na trasie dojazdu.
Jednak siatka połączeń z Gdańska jest tak duża i dogodna, że nie dziwię się, że wielu ludzi nawet nie sprawdza oferty z Bydgoszczy.
gość_9a21e
2019-01-09 15:35
gość_be808 a co ty w locie pracujesz ze wiesz ze lataja pełne? Drodzy rzeszowiacy - to wątek o BZG, nie o waszym EWR! Sio! W każdym artykule widzę jakiś komentarz o waszym transatlantyku. Przestańcie leczyć kompleksy. Nie jestescie pępkiem w Polsce!
gość_89b60
2019-01-09 13:59
gość_8b88c: akurat w WAW-LUZ dodają 2 dodatkowe loty tygodniowo.
gość_dd51d
2019-01-09 13:35
gość_8b88c A może do kasacji pójdzie RZE-EWR? po takim okresie operowania powinni zwiększyć rotacje na takiej trasie (bo 1xweek nie opłaca sie), ale w LOT wiedzą, że zapotrzebowania na to nie ma - ale polityka robi swoje. Lataja, bo musza
W trasach waw-luz czy krk-bud nie widzę polityki. W LOT panuje obecny rząd, a w tych miastach jest opozycja.
gość_be808
2019-01-09 13:21
@gość_0be47 żeby ci żyłka nie pękła :D Tak jak mówię samoloty latają pełne, podobnie premium i biznes plus cargo. Dolina Lotnicza się rozwija, nic nie musimy zaczynać, loty EWR z Rzeszowa mają sens, lepiej, żeby zarabiał LOT i Okęcie (np. wylot z RZE bezpośrednio - powrót przez WAW) niż LH i MUC, nie zawistniku? Oczywiście, że Kraków dostanie prędzej, bo KRK to jest kosmos, to inna liga, trzeba znać swoje miejsce w szeregu a nie porównywać się z KRK, WAW czy nawet następnym na liście POZ.
gość_8b88c
2019-01-09 12:17
festiwal tras polityków ... a później dziwne że kasują. Kolejne do kasacji WAW-LUZ, KRK-BUD ... ale kto politykom zabroni w końcu wybory się zbliżają
gość_ae155
2019-01-08 22:33
gość_ec29c: Norwegian tez oferuje przesiadki, a jest linia hubowa? Najpierw zobacz ile te loty z przesiadkami kosztują, a później można dyskutować ile osób z nich w ogóle korzysta. Faktem jest natomiast, ze połączenia z przesiadkami gdzie jakiś odcinek obsługuje Eurowings sprzedaje Lufthansa, ale to są wtedy jej połączenia...
A Lufa nie musi budować hubu w Düsseldorfie, bo przez lata to lotnisko było oficjalnym trzecim hubem, kilka lat temu Lufa zdecydowała o ograniczeniu się do FRA i MUC. I dlaczego miałaby coś robić po cichu, możesz wyjaśnić? Czujesz się prześladowany?
gość_ec29c
2019-01-08 22:06
@adam1987
Raczej: Eurowings, działająca oficjalnie w modelu p2p, w rzeczywistości oferująca przesiadki i budująca po cichu trzeci wielki hub długodystansowy Grupy Lufy w Niemczech w Dusseldorfie. Posiadającej także bazy w Stuttgarcie (z przesiadkami europejskimi), Hamburgu, Hanowerze, Norymberdze, Berlinie itd.
gość_201a7
2019-01-08 15:30
wszystkie większe miasta powinny mieć połączenia ze stolicą min 2 razy dziennie
w przypadku BZG, IEG czy LUZ to chyba lepiej latać kilka razy dziennie np Saabami340 niż 1 dziennie Q400 bo to kontrybucja na siatkę żadna
gość_0be47
2019-01-08 14:28
gość_b94cf dobrze wiecie w RZE, że gdyby nie partia rządząca, to nie mielibyście ani TLV, ani EWR. Loty do Nowego Jorku RAZ tygodniowo nie mają racji bytu i ekonomicznego punktu widzenia. Przestańcie kwiczeć i zacznijcie powoli, ale stopniowo rozwijać dolinę lotniczą, to może z czasem pojawią się nowe połączenia. Duma Was rozpiera, a tak jak @gość_c87f4 napisał - prędzej KRK dostanie samolot niż Wy.
gość_36b54
2019-01-08 09:11
Godzinę od Bydgoszczy jest lotnisko w Gdańsku z piękną siatką połączeń i nowoczesnym przestrzennym terminalem. Nie widzę żadnego uzasadnienia na funkcjonowanie tego lotniska, no chyba że pobieranie astronomicznych pensji przez prezesa i dyrekcję.
adam1987
2019-01-08 08:50
gość_ec29c: Lufa nie otwiera żadnej bazy w Norymberdze, zrobiła to tania linia z grupy czyli Eurowings, działająca z założenia w modelu p2p.
Dla mnie LOT latajac w nocy jest z gory na przegranej pozycji z innymi liniami latajacymi za dnia. Ja lecialem z POZ do LWO i aby pobyt byl komfortowy musielismy wykupic 2 noclegi wiecej. 1 w dzien przylotu 2 w dzien wylotu.
Aczkowiek jestem zwolennikiem maksymalnego wykorzystania flotu, moze nie w nocy ale w weekendy. Co sie dzieje w sobote gdy jest malo lotow z samolotami LOTu? Stoja na plycie?
Lot nie chce dowozic do innych hubów. Paryz Orly nie jest zadnym hubem a mysle ze bardzo ciekawym punktem!
gość_afcee
2019-01-08 01:32
Az sie prosi otworzyc WAW-Bydgoszcz-WAW a w nocy z Bydgoszczy nowe kierunki.
gość_f13c1
2019-01-08 00:07
Brak potencjału miasta.
gość_b94cf
2019-01-07 23:55
@gość_c87f4 taaa . Głupoty gadasz - jaka polityka?. TLV lata pełen, WAW x5 często overbooking z czego Dash może raz dziennie a tak to MAX-y, 738 albo największe EMB, EWR świetne LF, przód też się zapełnia i bgażnik, a Ty tu mówisz o polityce?
adam7691
2019-01-07 22:29
Dla mnie jest to normalna działalność linii lotniczej, jeżeli jakieś połączenie nie przynosi założonych korzyści, to po prostu się je zamyka. Robią tak wszystkie linie na świecie (również niektórych ulubiona LH), więc totalnie nie rozumiem, dlaczego LOT nie miał by tak zrobić.
gość_c4cd3
2019-01-07 21:24
Tak, to jest logiczne, że trwają jeszcze rozmowy w sprawie lotów z Bydgoszczy do Warszawy, to ma wpływ na rejsy do Lwowa zarówno z Bydgoszczy, jak i Szyman. Na Lwów latem jest popyt a ceny do zaakceptowania, choć często wyższe niż z Gdańska.