gość_fc5cd
2018-12-29 13:39
gość_83c82: gratuluje celnego strzału ;)
gość_9badd
2018-12-22 12:27
gość_43bb5: Niekoniecznie spadki. LOT ma jeszcze możliwość podmiany samolotu na większy, z czego często korzysta.
Marcin14
2018-12-22 10:57
Zdecydowanie potrzebna jest jeszcze jedna rotacja SZZ-WAW o 18:00, żeby zatkać dziurę po Ryanairze.
gość_43bb5
2018-12-21 23:16
Z perspektywy Szczecina powinienem wpaść w zachwyt. Lecz realnie patrząc w przyszłym roku będą spadki na poziomie 15 - 20 % po likwidacji połączenia SZZ - WAW przez FR. Bo dwa dodatkowe LOT w okresie letnim ani też połączenia do Kopenhagi nie będą generować wzrostu na poziomie 100 000 osób. Możliwe że pojawia się nowe czartery. Jak jednak historia uczy z szumnych zapowiedzi realizacja jest na poziomie 50 procent.
gość_83c82
2018-12-21 21:26
Następne w kolejce zwiększenie to LUZ z Warszawy
lysypiotr76
2018-12-21 16:50
zk1521 - Zjedz snickersa bo gwiazdorzysz. I zejdź na ziemię bo takich bzdur nie czytałem na tym portalu od dawna.
gość_89b60
2018-12-21 15:54
zk1521: powinni wszystkie operacje przenieść z Chopina do Rzeszowa. Mało tego, powinni uruchomić loty pępek świata - pępek świata. O, przepraszam, Rzeszów - Rzeszów
gość_a1509
2018-12-21 15:34
zk1521 - co bierzesz ? Ja też tak chcę mieć. ;)
gość_d96bb
2018-12-21 15:17
@zk1521 LOT nigdy nie umieści żadnego samolotu w RZE, ocknijcie się ludzie.
gość_ce5d7
2018-12-21 15:13
zk1521; i właśnie dlatego nie jesteś tam prezesem :)
Świetnie ,gratulacje , w mojej opinii PLL LOT powinien w Rzeszowie zbazować jednego 787 oraz przynajmniej jeden samolot wąskokadłubowy nawet np. dasha. Jestem przekonany że byłby to ogromny sukces zarówno na 787 jak i na dashu , przez to uruchomić połączenie ze Szczecinem oraz Gdańskiem 2x na dzień a także zwiększyć ilość lotów do Warszawy. A na 787 zwiększyć ilość lotów do Nowego Jorku przynajmniej do 3 razy w tygodniu a także uruchomić Chicago które jest tak bardzo oblegane przez Podkarpacie. Lot nic na tym by nie stracił bo warszawa dalej latała by pełna , a i samoloty latające z Rzeszowa do Szczecina ,Gdańska , Nowego Jorku ,a także Chicago były by pełne , Kraków na chicago przez ten ruch też by nic nie stracił ponieważ jest ogromny popyt na te loty , a sama Warszawa to mało ,bo ona po prostu się zatyka a Lot nie rozwijając się również w portach regionalnych traci paxów na rzecz Lufthansy a co za tym idzie pieniądze. A tak to wszyscy zadowoleni , i paxy i lotnisko i linie , same korzyści . Trzeba się dostosowywać aby się rozwijać. OK HUB jest potrzebny ale okęcie tego nie udźwignie a tanich linii ani charterów nie usuną z okęcia żadnymi siłami przez co zabraknie miejsca i dla Lotu który tak bardzo go potrzebuję ,a CPK chociażby powstało to raz kiedy ? a dwa czy wg ? ,rządy się zmieniają - koncepcje się zmieniają , dlatego tu wszystko idzie tak niezgrabnie i jak krew z nosa ... życzę wszystkiego dobrego PLL LOT który tak marnuje potencjał portów regionalnych i traci pax przez idee trudne do zrobienia w obecnych warunkach .