jjemiolo
2018-12-18 15:48
@POZer: jesli LY podrzuci swoich pasazerow przez WAW do VNO, KUN, LWO, POZ, etc., zamiast przesylac ich przez IST do TK, lub sprzeda komus z Izraela trase TLV-KRK zamiast przewozic go do MUC by stamtad polecial LH do KRK, to wg mnie czysty zysk dla LO, nawet jesli LO uzyskuje dodatkowych mzliwosci tranzytu via TLV na LY. Zeszta nie ma tych ostatnich mozliwosci za duzo, moze z wyjatkiem JNB.
gość_1bc3b
2018-12-18 15:26
#POZer - wielu pasażerów z Izraela boi się latać innymi liniami niż swoje "narodowe" i w pierwszej kolejności wchodzą na stronę El Al. Dla LOTu to ma po prostu przynieść dodatkowych paxów żydowskich na loty do regionów.
Jaki w tyn interes LOTu, gdzie umowa dziala w jedna strone?
Bez umowy i tak na lotach do regionow bylby monopolista