×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Boeing 797 ogłoszony na targach w Paryżu?


Boeing unikając rozgłosu w tajemnicy pracuje nad modelem nowego samolotu środka rynku (NMA). Przypuszczalnie jego premiera może nastąpić najwcześniej podczas Paris Airshow 2019.

13/12/2018 09:00
<>

gość_49019 - Profil
gość_49019
  

gość_93ae7 - Profil
gość_93ae7
  
gość_a865e Ma Pan oczywiście rację.Widać ogólny odwrót od molochów.Lotniska Berlin Brandenburg czy Montreal Mirabel są przykładami.Z samolotami podobnie. Air France uziemił połowę floty A380.Zaklady Airbusa nie mają zamówień na ten model. A w Polsce...Centralny Port Morski w Wieliczce...
15/12/2018 14:52  

gość_5c538 - Profil
gość_5c538
  
Przede wszystkim konfiguracje 2-3-2 i 2-4-2 to mniej foteli w rzędzie niż 3-3-3, a co za tym idzie możliwość wstawienia odrobine szerszych foteli, co w oczywisty sposób wpływa na komfort podróży i to raczej z tego względu są preferowane przez pasażerów.
13/12/2018 21:46  

  
@kidloco: generalnie najwygodniejsze jest ustawienie większości foteli ekonomicznych parami, zatem zarówno 2-4-2 (np. w A330) jak i 2-3-2 (w B767) są preferowane przez pasażerów.
Dodatkowo w każdym z nich dostęp do korytarza to minięcie maksymalnie 1 pasażera.
Oczywiście to nie dotyczy klasy wyższych (np. biznes) gdzie coraz częściej mamy 1-2-1.

Układ 2-3-2 (ewentualnie nawet 2-4-2) to może być największa zaleta B797 dla pasażera (pytanie tylko co wtedy z ekonomią?) w stosunku do oczekiwanego A321XLR (układ 3-3).
13/12/2018 21:24  

gość_a865e - Profil
gość_a865e
  
Ciekawe czy, o ile powstanie, będzie to samolot z tradycyjnym kształtem i umiejscowieniem silników czy na wzór Aurory D8? Jeśli będzie tradycyjny to nie będzie jakąś rewelacją a jeśli na wzór Aurory D8 to może być ciekawie. Jeszcze tylko jest kwestia ile czasu im to zajmie i końcowa cena za sztukę. Zarówno ewentualny A321XLR i B797 są idealne na latanie P2P z regionów, tak więc na miejscu "władzy ludowej" poważnie bym się zastanowił nad CPK.
13/12/2018 16:08  

  
Jeśli będzie to samolot z dwoma korytarzami - jak sugeruje artykuł, to z ustawieniem 2-3-2 będzie powrotem do najwygodniejszej konfiguracji w dziejach lotnictwa, takiej jak oryginalne ustawienie w 767. Na długich trasach będzie sto razy wygodniejszy od A321neo i od 787. Oby Boeing poszedł w tym kierunku, a nie przywracał z martwych koszmar w postaci 757, tylko z kompozytów. Pasażerowie będą wdzięczni!
13/12/2018 15:41  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie