Boeing 797 ogłoszony na targach w Paryżu?

Boeing 797 ogłoszony na targach w Paryżu? Nowy samolot funkcjonujący pod numerem boeing 797 ma wypełnić rynkową lukę między wąskokadłubowymi boeingami 737 MAX a szerokokadłubowymi boeingami 787. Według prognoz popyt na nowy model samolotu zamknie się pomiędzy 2000 a 6000 zamówień, dla porównania konkurencyjny Airbus na konkurencyjny A321neo zebrał już 2215 zamówień. - Wspólnie z naszymi...
13/12/2018 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_93ae7 2018-12-15 14:52   
gość_93ae7 - Profil gość_93ae7
gość_a865e Ma Pan oczywiście rację.Widać ogólny odwrót od molochów.Lotniska Berlin Brandenburg czy Montreal Mirabel są przykładami.Z samolotami podobnie. Air France uziemił połowę floty A380.Zaklady Airbusa nie mają zamówień na ten model. A w Polsce...Centralny Port Morski w Wieliczce...
gość_5c538 2018-12-13 21:46   
gość_5c538 - Profil gość_5c538
Przede wszystkim konfiguracje 2-3-2 i 2-4-2 to mniej foteli w rzędzie niż 3-3-3, a co za tym idzie możliwość wstawienia odrobine szerszych foteli, co w oczywisty sposób wpływa na komfort podróży i to raczej z tego względu są preferowane przez pasażerów.
demar 2018-12-13 21:24   
demar - Profil demar
@kidloco: generalnie najwygodniejsze jest ustawienie większości foteli ekonomicznych parami, zatem zarówno 2-4-2 (np. w A330) jak i 2-3-2 (w B767) są preferowane przez pasażerów.
Dodatkowo w każdym z nich dostęp do korytarza to minięcie maksymalnie 1 pasażera.
Oczywiście to nie dotyczy klasy wyższych (np. biznes) gdzie coraz częściej mamy 1-2-1.

Układ 2-3-2 (ewentualnie nawet 2-4-2) to może być największa zaleta B797 dla pasażera (pytanie tylko co wtedy z ekonomią?) w stosunku do oczekiwanego A321XLR (układ 3-3).
gość_a865e 2018-12-13 16:08   
gość_a865e - Profil gość_a865e
Ciekawe czy, o ile powstanie, będzie to samolot z tradycyjnym kształtem i umiejscowieniem silników czy na wzór Aurory D8? Jeśli będzie tradycyjny to nie będzie jakąś rewelacją a jeśli na wzór Aurory D8 to może być ciekawie. Jeszcze tylko jest kwestia ile czasu im to zajmie i końcowa cena za sztukę. Zarówno ewentualny A321XLR i B797 są idealne na latanie P2P z regionów, tak więc na miejscu "władzy ludowej" poważnie bym się zastanowił nad CPK.
kidloco 2018-12-13 15:41   
kidloco - Profil kidloco
Jeśli będzie to samolot z dwoma korytarzami - jak sugeruje artykuł, to z ustawieniem 2-3-2 będzie powrotem do najwygodniejszej konfiguracji w dziejach lotnictwa, takiej jak oryginalne ustawienie w 767. Na długich trasach będzie sto razy wygodniejszy od A321neo i od 787. Oby Boeing poszedł w tym kierunku, a nie przywracał z martwych koszmar w postaci 757, tylko z kompozytów. Pasażerowie będą wdzięczni!
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy