gość_ed117
2019-03-09 11:51
Ja doświadczyłem ww sytuacji jeszcze boleśniej. Program odbierający e-maile logował się nad chyba każdym krajem, nad którym przelatywaliśmy (z Australii do Krakowa), w związku z czym z powodu wielu podejrzanych logowań zablokowano mi konto pocztowe. Od tamtej pory pamiętam o wyłączeniu telefonu. ;)
mgalabuda
2018-12-11 20:02
@kemot97, moim zdaniem to jednak nie było zależne od przewoźnika, który na pokładzie samolotu ma po prostu BTSa :)
nie doszukujmy się spisku będącego kampanią informacyjną ;)
ja mysle ze to jakas akcja informacyjno-przypominjaca by wylaczac telefony i inne urzadzenia w samolocie podczas lotu i ewentualnie nie zaklocac pracy komputerow na pokladzie. Latanie spowszednialo, coraz wiecej ludzi traktuje samolot jak PKS, a coraz mniej zwraca uwage na procedury bezpieczenstwa. Wstawanie z miejsc i kierowanie sie do wyjscia jak tylko samolot dotknie ziemi to juz prawie standard wsrod pasazerow. (Ostatni przypadek w Wizz w Wawie kiedy koles wszedl do samolotu z zapalonym e-papierosem itp). Niedlugo dowiemy, ze jakis inny pasazer skrecil kark przy wysiadaniu itp - widac linie lotnicze musza edukowac pasazerow coraz bardziej drastycznymi metodami (stracone pieniadze to najlepsza motywacja;)