Royal Air Maroc nowym członkiem oneworld

Royal Air Maroc nowym członkiem oneworld Linie zostaną 14. pełnoprawnym i pierwszym afrykańskim członkiem oneworld. Dotychczas sojusz na tym rynku jest reprezentowany jedynie przez partnerskiego przewoźnika Comair z RPA, który wykonuje rejsy pod marką British Airways. Royal Air Maroc posiadają flotę złożoną z 55 samolotów i oferują połączenia do 94 miast w 49 krajach w Afryce, Ameryce Północnej...
06/12/2018 09:29   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_b6eaf 2018-12-08 16:05   
gość_b6eaf - Profil gość_b6eaf
Informacja o karach jest dostępna tutaj zobacz link Jak również o tym, że LOT chciał mieć code-share z ANA na swoich połączeniach do Tokio, ale zawetowała to Lufthansa. Artykuł pochodzi z połowy 2015 roku i miło stwierdzić, jak bardzo się LOT rozrósł w ciągu tego 2,5 roku.
teemu 2018-12-08 14:22   
teemu - Profil teemu
@gosc 836df: wlasnie, jak to jest z tymi karami? O tym sie malo mowi. Podziel sie, jesli wiesz wiecej :)
gość_836df 2018-12-07 12:42   
gość_836df - Profil gość_836df
gość_29954: Helsinki są położone na obrzeżach Europy, więc po bankructwie Air Berlin przydałby się One World partner w centrum kontynentu, tym bardziej że wszystkie linie One World są na obrzeżach Europy i przez to nie oferują atrakcyjnych przesiadek wewnątrz kontynentu. Byłoby świetnie, gdyby LOT dołączył do One World (dodatkowo teraz będzie latał do Miami, dużego hubu One World), ale z opuszczeniem sojuszu Star wiążą się duże kary.
gość_29954 2018-12-06 17:21   
gość_29954 - Profil gość_29954
Oneworld ma Finnair na kierunki wschodnie więc LOTem raczej nie są zainteresowani.
BA850 2018-12-06 17:13   
BA850 - Profil BA850
@teemu: swego czasu BA chciało inwestować w LO, by pchać pasażerów do Chin przez WAW... zgadzam się, dla OW LO byłby bardzo dobrym kandydatem i LO fajnie by wypełnił lukę w środkowej Europie.
teemu 2018-12-06 17:00   
teemu - Profil teemu
@BA850: OW mialby moim zdaniem wiekszy sens dla LO, niz ST. Raz, ze ST jest dosc mocno reprezentowsny w regionie (OK, ale przede wszystkim SU), a OW po upadku AB praktycznie wcale. A dwa, ze wiekszosc linii OW mocno koncebtruje sie na trasach transatlantyckich, scisle przy tym ze soba wspolpracujac. A dla LO to strategiczna czesc siatki.
BA850 2018-12-06 16:19   
BA850 - Profil BA850
@brooks88: dla równowagi, w Europie środkowej dominuje grupa LH, LO jest marginalizowany - przejście do OW czy ST pozwoliłoby LO na rozwinięcie skrzydeł IMHO. Bardziej bym celował LO w ST, ale gdyby zdecydowali się na OW, byłoby miło.
brooks88 2018-12-06 15:58   
brooks88 - Profil brooks88
Do gość_11950 podaj powody dlaczego ?
gość_297f8 2018-12-06 15:26   
gość_297f8 - Profil gość_297f8
o Fiji też warto wspomnieć
gość_11950 2018-12-06 12:23   
gość_11950 - Profil gość_11950
I pasowałoby, żeby LOT się do nich przeniósł.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy