×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Royal Air Maroc nowym członkiem oneworld


Royal Air Maroc zostaną nowym członkiem oneworld. Pełna integracja marokańskiego przewoźnika ze strukturami sojuszu jest przewidywana do połowy 2020 roku.

4 dni, 7 godzin temu
<>

gość_4abd0 - Profil
gość_4abd0
  

gość_b6eaf - Profil
gość_b6eaf
  
Informacja o karach jest dostępna tutaj zobacz link Jak również o tym, że LOT chciał mieć code-share z ANA na swoich połączeniach do Tokio, ale zawetowała to Lufthansa. Artykuł pochodzi z połowy 2015 roku i miło stwierdzić, jak bardzo się LOT rozrósł w ciągu tego 2,5 roku.
2 dni, 1 godzinę temu  

  
@gosc 836df: wlasnie, jak to jest z tymi karami? O tym sie malo mowi. Podziel sie, jesli wiesz wiecej :)
2 dni, 2 godziny temu  

gość_836df - Profil
gość_836df
  
gość_29954: Helsinki są położone na obrzeżach Europy, więc po bankructwie Air Berlin przydałby się One World partner w centrum kontynentu, tym bardziej że wszystkie linie One World są na obrzeżach Europy i przez to nie oferują atrakcyjnych przesiadek wewnątrz kontynentu. Byłoby świetnie, gdyby LOT dołączył do One World (dodatkowo teraz będzie latał do Miami, dużego hubu One World), ale z opuszczeniem sojuszu Star wiążą się duże kary.
3 dni, 4 godziny temu  

gość_29954 - Profil
gość_29954
  
Oneworld ma Finnair na kierunki wschodnie więc LOTem raczej nie są zainteresowani.
3 dni, 23 godziny temu  

  
@teemu: swego czasu BA chciało inwestować w LO, by pchać pasażerów do Chin przez WAW... zgadzam się, dla OW LO byłby bardzo dobrym kandydatem i LO fajnie by wypełnił lukę w środkowej Europie.
4 dni temu  

  
@BA850: OW mialby moim zdaniem wiekszy sens dla LO, niz ST. Raz, ze ST jest dosc mocno reprezentowsny w regionie (OK, ale przede wszystkim SU), a OW po upadku AB praktycznie wcale. A dwa, ze wiekszosc linii OW mocno koncebtruje sie na trasach transatlantyckich, scisle przy tym ze soba wspolpracujac. A dla LO to strategiczna czesc siatki.
4 dni temu  

  
@brooks88: dla równowagi, w Europie środkowej dominuje grupa LH, LO jest marginalizowany - przejście do OW czy ST pozwoliłoby LO na rozwinięcie skrzydeł IMHO. Bardziej bym celował LO w ST, ale gdyby zdecydowali się na OW, byłoby miło.
4 dni temu  

  
Do gość_11950 podaj powody dlaczego ?

gość_297f8 - Profil
gość_297f8
  
o Fiji też warto wspomnieć
4 dni, 1 godzinę temu  

gość_11950 - Profil
gość_11950
  
I pasowałoby, żeby LOT się do nich przeniósł.
4 dni, 4 godziny temu  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie