Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_7c41c
2018-12-05 23:39
gość_44627
Za daleko od Twojej wsi żebyś mógł ujrzeć na własne oczy ale skoro masz internet to zerknij tam, jakoś Ci to przybliży :-)
gość_ec29c
2018-12-05 18:57
@lysypiotr76
Dla dla mnie LOT mógłby w ogóle nie latać z Krakowa. To czwarta/piąta linia w zasadzie nic nie wnosząca. Natomiast jednocześnie lotnisko powinno zostać przekazane samorządowi, zmianie powinny ulec umowa z Turcją, która blokuje Turkisha i umowy z Białorusią i Rosją, by Wizz mógł latać z Krakowa do Mińska, Moskwy i Petersburga.
Podobne problemy będą mieć inni. Choćby bardzo dynamicznie zaczął rozwijać się Wrocław i jemu też będą rzucane kłody pod nogi.
Poza tym projekt CPK ma głownie służyć likwidacji nierentownych krajówek. Więc niech LOT zlikwiduje je sobie bez wywalania 50 mld z funduszy ogólnopolskich.
gość_0da90
2018-12-05 15:04
@lysypiotr76 Polska to nie tylko Warszawa, a naturalnie duże potoki z dawnej Galicji to fakt.
gość_44627
2018-12-05 14:38
gość_27500 !Sorry ! Gdzie to jest ten KRK ???
gość_d233b
2018-12-05 12:54
Myślę, ze LOT (i niestety nasz rząd w kwestii CPL) uległ megalomanii. LOT nawet nie jest europejskim istotnym graczem. LOT-em latają głównie Polacy i ci, których uda się LOT-owi zwieść do W-wy z Europy Wschodniej. Mam wątpliwości czy uda się znaleźć wystarczającą ilość bogatych Warszawiaków i biznesmenów aby zapełnić miejsca premium by te nowe loty były opłacalne. Ostatni strajk pokazał jak kruche są podstawy tych nagłaśnianych zysków. LOT (i PPL) dalej tkwi w komunistycznym monopolistycznym poglądzie, ze wystarczy jedno, centralne, obsługujące stolicę lotnisko. Nie zauważają, ze czasy się zmieniły, ponad 60% ruchu jest poza WAW. LOT praktycznie nie ma znaczenia dla regionów (90% Polaków) i gdyby nie umowy bilateralne oraz skuteczne blokowanie rozwoju infrastruktury lotnisk regionalnych – zwłaszcza KRK (vide plan generalny dla Balic), GDN, WRO miałby jeszcze mniejsze znaczenie, pozostając lokalną warszawską linią.
lysypiotr76
2018-12-05 12:32
Mam nadzieję że poza Warszawą nie będzie zwiększania rotacji. Politycznie regiony i ich ego zostało zaspokojone.
gość_49ea9
2018-12-05 12:04
Lot wychodzi naprzeciw potrzebom pasażerów i widocznie nie widzi potrzeby by zwiększać loty z KRK i nanic krakusów wołania
gość_6dad7
2018-12-05 00:03
gość_80e28 - a tak samo inne lotniska kogoś obchodzą..?
Co do BUD to AA to sezonówka, jestem ciekaw jak rozkładają się proporcje narodowościowo latających pasażerów, podejrzewam, że głównie Amerykanie... A LOT niech się nie przejedzie na zwiększaniu częstotliwości za ocean bo będzie trzeba coś kasować...
jjemiolo
2018-12-04 21:37
@ Kelo: LF nie oddaje calosci. Moze tak byc ze przy pelnym samolocie po bardzo niskich cenach dochod jest mniejszy niz przy 10-15% zapelnienia z wysoko placacymi klientami. BUD na pewno ma potencjal na Stany. Bez watpienia, to ze AA wszedl prawie w tym samym czasie obnizylo rynek LO. Nie pomogly tez wspomniane w artykule podmiany sprzetu. Mozna liczyc na to ze pozycja LO w BUD jak przewoznika atlantyckiego umocni sie przez to ze lata tez zima, podczas gdy AA jest tylko na sezon. Kazda nowa linia potrzebuje czasu "na wyrobienie sie".
Czy moze masz dostep do danych z KRK by zweryfikowac na ile LF na trasie KRK-BUD jest lepszy od BUD-ORD?
A swoja droga zaskakujacy jest fakt ze LAX bedzie codziennie zas YYZ (prawie) dwa razy dziennie, podczas gdy na Azji jest zastoj z nowymi trasami, bo czestotliwosci przybedzie.
gość_a865e
2018-12-04 20:58
A mnie interesują bezpośrednie loty z Balic do Nowego Jorku. Jeśli LOT nie ma zamiaru oferować takich połączeń to latam innymi liniami bo wybór LOTu nie jest dla mnie żadną korzyścią szczególnie że szansa znacznego opóźnienia lub odwołania lotu krajowego jest dość spora a co za tym idzie nie zdążenia na lot z WAW do Nowego Jorku i wtedy to jest tragedia bo ich pomoc w takiej sytuacji często zostawia wiele do życzenia.
gość_80e28
2018-12-04 19:44
gość_ec29c,
Proście kogo chcecie. Niestety smutna prawda jest taka, że jedyną linią, którą cokolwiek obchodzi ten wiecznie pogrążony w dymie grajdołek jest LOT.
zobacz link
Fatalne wyniki TATL z Budapesztu by LOT, czyżby feedowanie z KRK-BUD nawet nie pomogło? Zamykać ten cyrk.
gość_22fc1
2018-12-04 18:10
Liczyłem, ze nowe Dremlinery posłużą do otwarcia nowych tras np. Szanghaj czy Hongkong albo Wietnam czy nawet Indie
gość_ec29c
2018-12-04 17:34
Skoro LOT prosi Wizza o loty Kraków - Ameryka Północna to nam nie pozostaje nic innego jak przyłączyć się do tych próśb.
Na początek poprosimy o loty do Nowego Jorku (JKF i Newark) i Bostonu. Plus Toronto jeśli samolot doleci.
Tylko jeśli LOT po raz kolejny wpadnie w kłopoty to niech dofinansowanie bierze od Warszawy i województwa mazowieckiego.
gość_f349e
2018-12-04 15:16
Raczej o DEL i PVG, moze o SZX lub BOM
gość_24486
2018-12-04 13:53
Brawo dla LOT. Powinni pomyśleć o GYD i TAS.
KRK-ORD w 2019 2x weekly od początku czerwca (w tym roku było od lipca) dni bez zmian poniedziałki i piątki. Jednym słowem - ochłapy !
gość_bf1b0
2018-12-04 13:28
A kiedy będą naprawione SP-LRB, SP-LRD i SP- LRF (ten nie lata już chyba z pół roku)?????
gość_d96bb
2018-12-04 12:16
Nikt nie wierzył w LA, a tu już 7x per week!
Fajnie, że Toronto się super rozwija!
gość_a1509
2018-12-04 11:46
Wzrost częstotliwości będzie o ile nie padną kolejne silniki