LOT: Częściej do Kanady i USA

LOT: Częściej do Kanady i USA Po ogłoszeniu połączenia do Miami, dokąd LOT będzie wykonywał połączenia od 1 czerwca cztery razy w tygodniu, polski przewoźnik kontynuuje ekspansję na rynku północnoamerykańskim. Zmiany dotyczą okresu od czerwca przyszłego roku dla następujących rejsów dalekodystansowych z Warszawy: Toronto: wzrost z 9 do 12 razy w tygodniu;Los Angeles: wzrost z 6 do 7 razy...
04/12/2018 11:10   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_7c41c 2018-12-05 23:39   
gość_7c41c - Profil gość_7c41c
gość_44627
Za daleko od Twojej wsi żebyś mógł ujrzeć na własne oczy ale skoro masz internet to zerknij tam, jakoś Ci to przybliży :-)
gość_ec29c 2018-12-05 18:57   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
@lysypiotr76

Dla dla mnie LOT mógłby w ogóle nie latać z Krakowa. To czwarta/piąta linia w zasadzie nic nie wnosząca. Natomiast jednocześnie lotnisko powinno zostać przekazane samorządowi, zmianie powinny ulec umowa z Turcją, która blokuje Turkisha i umowy z Białorusią i Rosją, by Wizz mógł latać z Krakowa do Mińska, Moskwy i Petersburga.

Podobne problemy będą mieć inni. Choćby bardzo dynamicznie zaczął rozwijać się Wrocław i jemu też będą rzucane kłody pod nogi.

Poza tym projekt CPK ma głownie służyć likwidacji nierentownych krajówek. Więc niech LOT zlikwiduje je sobie bez wywalania 50 mld z funduszy ogólnopolskich.
gość_0da90 2018-12-05 15:04   
gość_0da90 - Profil gość_0da90
@lysypiotr76 Polska to nie tylko Warszawa, a naturalnie duże potoki z dawnej Galicji to fakt.
gość_44627 2018-12-05 14:38   
gość_44627 - Profil gość_44627
gość_27500 !Sorry ! Gdzie to jest ten KRK ???
gość_d233b 2018-12-05 12:54   
gość_d233b - Profil gość_d233b
Myślę, ze LOT (i niestety nasz rząd w kwestii CPL) uległ megalomanii. LOT nawet nie jest europejskim istotnym graczem. LOT-em latają głównie Polacy i ci, których uda się LOT-owi zwieść do W-wy z Europy Wschodniej. Mam wątpliwości czy uda się znaleźć wystarczającą ilość bogatych Warszawiaków i biznesmenów aby zapełnić miejsca premium by te nowe loty były opłacalne. Ostatni strajk pokazał jak kruche są podstawy tych nagłaśnianych zysków. LOT (i PPL) dalej tkwi w komunistycznym monopolistycznym poglądzie, ze wystarczy jedno, centralne, obsługujące stolicę lotnisko. Nie zauważają, ze czasy się zmieniły, ponad 60% ruchu jest poza WAW. LOT praktycznie nie ma znaczenia dla regionów (90% Polaków) i gdyby nie umowy bilateralne oraz skuteczne blokowanie rozwoju infrastruktury lotnisk regionalnych – zwłaszcza KRK (vide plan generalny dla Balic), GDN, WRO miałby jeszcze mniejsze znaczenie, pozostając lokalną warszawską linią.
lysypiotr76 2018-12-05 12:32   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Mam nadzieję że poza Warszawą nie będzie zwiększania rotacji. Politycznie regiony i ich ego zostało zaspokojone.
gość_49ea9 2018-12-05 12:04   
gość_49ea9 - Profil gość_49ea9
Lot wychodzi naprzeciw potrzebom pasażerów i widocznie nie widzi potrzeby by zwiększać loty z KRK i nanic krakusów wołania
gość_6dad7 2018-12-05 00:03   
gość_6dad7 - Profil gość_6dad7
gość_80e28 - a tak samo inne lotniska kogoś obchodzą..?
Co do BUD to AA to sezonówka, jestem ciekaw jak rozkładają się proporcje narodowościowo latających pasażerów, podejrzewam, że głównie Amerykanie... A LOT niech się nie przejedzie na zwiększaniu częstotliwości za ocean bo będzie trzeba coś kasować...
jjemiolo 2018-12-04 21:37   
jjemiolo - Profil jjemiolo
@ Kelo: LF nie oddaje calosci. Moze tak byc ze przy pelnym samolocie po bardzo niskich cenach dochod jest mniejszy niz przy 10-15% zapelnienia z wysoko placacymi klientami. BUD na pewno ma potencjal na Stany. Bez watpienia, to ze AA wszedl prawie w tym samym czasie obnizylo rynek LO. Nie pomogly tez wspomniane w artykule podmiany sprzetu. Mozna liczyc na to ze pozycja LO w BUD jak przewoznika atlantyckiego umocni sie przez to ze lata tez zima, podczas gdy AA jest tylko na sezon. Kazda nowa linia potrzebuje czasu "na wyrobienie sie".
Czy moze masz dostep do danych z KRK by zweryfikowac na ile LF na trasie KRK-BUD jest lepszy od BUD-ORD?
A swoja droga zaskakujacy jest fakt ze LAX bedzie codziennie zas YYZ (prawie) dwa razy dziennie, podczas gdy na Azji jest zastoj z nowymi trasami, bo czestotliwosci przybedzie.
gość_a865e 2018-12-04 20:58   
gość_a865e - Profil gość_a865e
A mnie interesują bezpośrednie loty z Balic do Nowego Jorku. Jeśli LOT nie ma zamiaru oferować takich połączeń to latam innymi liniami bo wybór LOTu nie jest dla mnie żadną korzyścią szczególnie że szansa znacznego opóźnienia lub odwołania lotu krajowego jest dość spora a co za tym idzie nie zdążenia na lot z WAW do Nowego Jorku i wtedy to jest tragedia bo ich pomoc w takiej sytuacji często zostawia wiele do życzenia.
gość_80e28 2018-12-04 19:44   
gość_80e28 - Profil gość_80e28
gość_ec29c,
Proście kogo chcecie. Niestety smutna prawda jest taka, że jedyną linią, którą cokolwiek obchodzi ten wiecznie pogrążony w dymie grajdołek jest LOT.
Kelo 2018-12-04 19:27   
Kelo - Profil Kelo
zobacz link
Fatalne wyniki TATL z Budapesztu by LOT, czyżby feedowanie z KRK-BUD nawet nie pomogło? Zamykać ten cyrk.
gość_22fc1 2018-12-04 18:10   
gość_22fc1 - Profil gość_22fc1
Liczyłem, ze nowe Dremlinery posłużą do otwarcia nowych tras np. Szanghaj czy Hongkong albo Wietnam czy nawet Indie
gość_ec29c 2018-12-04 17:34   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Skoro LOT prosi Wizza o loty Kraków - Ameryka Północna to nam nie pozostaje nic innego jak przyłączyć się do tych próśb.

Na początek poprosimy o loty do Nowego Jorku (JKF i Newark) i Bostonu. Plus Toronto jeśli samolot doleci.

Tylko jeśli LOT po raz kolejny wpadnie w kłopoty to niech dofinansowanie bierze od Warszawy i województwa mazowieckiego.
gość_f349e 2018-12-04 15:16   
gość_f349e - Profil gość_f349e
Raczej o DEL i PVG, moze o SZX lub BOM
gość_24486 2018-12-04 13:53   
gość_24486 - Profil gość_24486
Brawo dla LOT. Powinni pomyśleć o GYD i TAS.
Kelo 2018-12-04 13:32   
Kelo - Profil Kelo
KRK-ORD w 2019 2x weekly od początku czerwca (w tym roku było od lipca) dni bez zmian poniedziałki i piątki. Jednym słowem - ochłapy !
gość_bf1b0 2018-12-04 13:28   
gość_bf1b0 - Profil gość_bf1b0
A kiedy będą naprawione SP-LRB, SP-LRD i SP- LRF (ten nie lata już chyba z pół roku)?????
gość_d96bb 2018-12-04 12:16   
gość_d96bb - Profil gość_d96bb
Nikt nie wierzył w LA, a tu już 7x per week!
Fajnie, że Toronto się super rozwija!
gość_a1509 2018-12-04 11:46   
gość_a1509 - Profil gość_a1509
Wzrost częstotliwości będzie o ile nie padną kolejne silniki
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy