gość_39c5b
2018-12-04 15:47
@scrillo dla gospodarki, nie dla miasta, także gdziekolwiek może być
@gosc_fd9da: Po co regulować? Jak się sloty zapchają to ich cena skoczy, jak na wielu innych lotniskach. Wtedy mniejsze samoloty z czasem zaczną się wymieniać na większe. Co do ruchu tranzytowego to jest on dobry dla gospodarki, gdyż kasę wydają ludzie, którzy inaczej nie zachaczyliby o Polskę i jest na niego zniżka w cenniku lotniska.
gość_fd9da
2018-12-04 11:11
Ja mam propozycje podziału z uwzglednieniem interesu mieszkańców miasta Warszawa.
- zakaz operacji dla ruchu tranzytowego.
- zwiększenie przepustowości z zakazem lądowania samolotów do 120miejsc
- preferowanie ruchu p2p
- pierwszeństwo nowych kierunków nad zwiększeniem częstotliwości (powyzej 4 dziennie)
Myslę ze to spowoduje odkorkowanie Chopina głownie od LOTu
No jasne. LOT i WAW do zaorania. W tym pokładamy nadzieję. tadeuszkominek na prezydenta. Bhavo ty!
gość_1bc3b
2018-12-04 09:43
Po prostu ktoś w tym ministerstwie się zorientował, że wydanie takiej kasy na Radom to marnowanie publicznych pieniędzy i linie i tak nie będą chciały stamtąd latać. Polityczne obietnice już poszły a teraz trzeba jakoś wyjść z twarzą z tej sytuacji. Przygotujemy wniosek o administracyjny podział tak byle jak (konsultacje są jego elementem), że KE nie będzie mogła go zaakceptować i będzie można powiedzieć - "Drodzy Radomianie, chcieliśmy zbudować wam lotnisko, ale zła Unia się nie zgodziła i niestety nie możemy."
tadeuszkominek
2018-12-04 09:32
To już wiadomo o co chodzi. Władza chce wywalić Wizzair'a z Chopina. akcja LOT.
Stad prawdopodobnie wejście WZZ do KRK. Mam nadzieję że WZZ i RYR na południu doprowadzą do takiego ruchu że WAW trzeba bedzie z LOT'em zaorać.