Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_06d6f
2018-12-06 09:00
A LSAS i Welcome troszkę trzęsą ..... bo konkurencja. a może dobrze bo dotychczas to prawie monopol, jedni i drudzy są "państwowi'
gość_39c5b
2018-12-03 13:29
hmmm ktoś tu zapomina, że większość spółek i sam LSAS to firmy, które były dedykowane dla LOTu i przez LOT współtworzone... ależ wieje hipokryzją.
a do komentatorów o dopłatach, LOT też je dostawał i dostaje, to już jest cacy?
gość_18306
2018-12-02 21:50
Kochani sami sobie zapakujecie bagaże.... FR wystawi Wam tylko rachunek do zapłacenia!
gość_369fc
2018-12-02 14:29
Fr hmm.. drabina + wiadro z paliwem :-)
Gość_0c3d4: Świat nie jest ograniczony do Polski. BP jest przykładem firmy używającej integracji pionowej i tak jak pisałem posiadają pola i platformy wydobywcze, rafinerie oraz stacje benzynowe. Poza tym Orlen też wydobywa, rafinuje i sprzedaje ropę.
Nie wiem jak wygląda sytuacja z samorządami, ale jak rzeczywiście dopłacają duże sumy to faktycznie mamy problem.
gość_f4a49
2018-12-01 10:53
Ls skakal do okola, piescil a i tak na koniec ryan go w konia zrobil. PS bilet za €20 to sciema, reszte ceny doplaca samorzad z naszych podatkow
gość_f9786
2018-11-30 21:50
To niestety jest słaba wiadomośc dla spółek typu WRO-LOT i ich innych klientów, FR jednak był dużą częścią ich biznesu....
gość_0c3d4
2018-11-30 20:49
scrillo: to petrochemia w Płocku jest własnością BP? Od kiedy? Bo z tego co wiadomo, to zarówno BP jak i inni właściciele stacji kupują paliwo w Płocku i Gdańsku, żadne inne paliwo nie jest w Polsce sprzedawane, jak tylko z naszych petrochemii.... A może to petrochemia w Gdańsku jest własnością BP? Ciekawe...
gość_10005
2018-11-30 16:31
do scrillo. Znasz się na BP i Shellu jak ja na organach.
FR to pasożyt którego trzeba gnać z lotniska czym prędzej. Chłopie by nie dopłaty i podpisane kontrakty z portami to nie miał byś biletów za 20 $ bo to nie realne.
Poza tym lotniska chcąc zabłysnąć doją samorządy jak mogą by uatrakcyjnić swoją pozycje jako lotniska a My na to się składamy. czym więcej FR na lotnisku tym więcej dopłacają samorządy, FR nigdy nie idzie po stracie. Jak wytłumaczysz fakt, że niektóre kierunki z KRK maja wypełnienie po 30 % a mimo tego FR je obsługuje pustymi samolotami - w biznesie to nie realne ale w Polsce, gdzie dopłaty maja zagwarantowane można powietrze wozić - zwłaszcza z KRK.
Dzięki temu, że My płacimy to Ty latasz za 20 % i się ciesz z tego! FR ma z czego żyć i funkcjonować i nie po to tnie koszty byś miał tani bilet ale by więcej im zostało.
Mi pasują bilety po €20 więc nie narzekam.
Ryanair prowadzi integrację pionową, czyli wciela różne aspekty biznesu do własnej firmy i tnie przy tym koszty. Nie widzę w tym nic złego. To tak jak firmy typu BP czy Shell mają wszystko od wydobywania przez rafinerie do sprzedaży ropy.
brooks88
2018-11-30 15:06
Do Blazej UK a co w tym złego że nie będą korzystać z usług LS Airport??? Głupie twoje stwierdzenie
Blazej UK
2018-11-30 13:37
Już nie wiedza co wymyślić żeby ciąć koszty i sztucznie utrzymywać bilety po pare euro. Ciekaw kiedy im się pomysły skończą. Proponuje jeszcze by Mol pomyślał o własnej produkcji samolotów może i paliwo niech sam wydobywa i produkuje.
gość_b40ca
2018-11-30 12:47
A co z nowymi kierunkami z RZE? Wie ktoś coś na temat? Kiedy zaplanowana jest konferencja? Czy dojdzie do bazy czy też nie? Jakie kierunki mogłyby znaleźć się w siatce FR z RZE?
Z góry Dziękuję!
Pozdrawiam!
gość_7b4d8
2018-11-30 11:44
Jeszcze jest baza w KTW i tam będzie handling.