gość_17867
2018-11-29 22:55
Najstarszy jest RSA jesli juz i ma duzo wiecej lat.
A co do baz to prosze:
1. SP-RSA (WMI) 2018-11-29 BRS WMI FR4135 18:10 20:40 18:17 Wyladowal 20:22 Czas lotu: 2:5
2. SP-RSB (KRK) 2018-11-29 MAD KRK FR5356 17:55 21:20 18:46 Oczekiwany 21:15 Czas lotu: -
3. SP-RSC (KRK) 2018-11-29 LPL KRK FR9646 19:45 22:15 20:07 Oczekiwany 22:21 Czas lotu: -
4. SP-RSD (KRK) 2018-11-29 BFS KRK FR1118 19:50 22:45 20:29 Opozniony 23:03 Czas lotu: -
5. SP-RSE (WMI) 2018-11-29 BGY WMI FR3898 20:10 22:15 20:25 Oczekiwany 22:07 Czas lotu: -
12. SP-RSM (WMI) 2018-11-29 NAP WMI FR1667 18:55 21:15 19:04 Oczekiwany 21:07 Czas lotu: -
13. SP-RSN (POZ) 2018-11-29 TLV POZ FR1931 19:30 23:40 19:46 Oczekiwany 23:25 Czas lotu: -
14. SP-RSO (KRK) 2018-11-29 NYO KRK FR9715 20:30 22:20 20:39 Oczekiwany 22:10 Czas lotu: -
15. SP-RSP (WMI) 2018-11-29 VDA WMI FR5038 18:30 22:55 18:59 Oczekiwany 22:51 Czas lotu: -
16. SP-RSR (WMI) 2018-11-29 EDI WMI FR4512 19:25 21:55 19:40 Oczekiwany 21:48 Czas lotu: -
adam7691
2018-11-29 12:31
gość_732f0: z tym się zgodzę,
ale w przypadku 737 nie wiem czy ma to sens, a samolotów LOT jak wiadomo nie ma zbyt dużo, siatka, delikatni mówiąc się nie dopina,
może na początek rozwiązaniem była by sprzedaż biletów biurom podróży,
sam wielokrotnie spotykałem się z sytuacjami lotów grupowych organizowanych przez biura podróży, niestety nie w samolotach LOT-u
gość_d5cf6
2018-11-29 12:14
Kochani,najstarszy jest SP-RSA,jest to dawny EI-FEF
gość_732f0
2018-11-29 00:42
@adam
akurat dla czarterów a najlepiej do czarter MIXów jest niesamowite pole do popisu.
Turkisch, Qatar czy Emirates prawie połowę swoich miejsc biurom podróży udostępnia, biznes się kręci.
Jest wiele miejsc na świecie typowo czarterowych/sezonowych np Egipty ale też wiele gdzie np 787 zamiast wysyłać 1 w tygodniu do BKK wysyłamy 3 razy, kabinę 787 bardzo łatwo na 4 strefy podzielić czyli C, Yplus, Y i Ycharter (mniejszy bagaż) i zamiast 252 miejsc tygodniowo raz w tygodniu, dać im 300 miejsc ale 3 razy w tygodniu a te 450 miejsc tygodniowo LOT spokojnie sobie zapełni pełnopłatnym ruchem p2p i tranzytami o cargo nie wspominając.
W taki sposób można bezpiecznie wchodzić na nowe rynki i stopniowo zwiększać częstotliwość.
PS. taki FINNAIR do BKK lata 3 x dziennie i oferuje co najmniej 750 miejsc dziennie w jedną stronę.
Wracając do meritum, taki czarter MIX jest dobrą opcją dla nowych kierunków gdzie biura podróży blokują swoje miejsca i LOT nie musi się martwic o wypełnienie 1/3 samolotu.
Czarter to też usługa a więcej pasażerów to obniżki na lotniskach za pasażera, za usługi, możliwości Cargo i wiele wiele innych więc uważam, że LOT powinien obstawić wszystko co możliwe, co potencjalnie nawet mały zysk przynieść może bo jak dopuści się konkurencję to ciężko później biznes poskładać jak np LONDYN gdzie mamy obecnie ponad 15 lotów dziennie z WAW/WMI a kiedyś był monopol LO/BA i to wszystko via WAW.
.
adam7691
2018-11-28 22:21
gość_201a7: hahahaha, gdyby LOT uruchomił czartery to pewnie napisałbyś, że nie mają dokąd latać więc obsługują czartery
gość_05574
2018-11-28 21:32
ryr to jest Rak i trzeba go tępić bo jak się rozprzestrzeni to będzie za późno....
gość_99d74
2018-11-28 18:20
do gość_ec127. po co??? Przegonić pasożyta do KRK tam odpowiednie miejsce dla ich poziomu usług. W KTW jest wystarczająca ilośc operatorów na chartery.
gość_21b2f
2018-11-28 17:44
a co nowego w sprawie firmy handlingowej RyanairSun?
gość_201a7
2018-11-28 16:33
a LOT jak zwykle przegapił szansę, czartery niby nie dochodowe ... a tu Enter z flotą 20 737 i wkrótce FRanca z podobną flotą
brooks88
2018-11-28 16:23
Piekło zamarzło samoloty Ryanair z Polską rejestracją
gość_ec127
2018-11-28 16:15
Wiadomo już ze w KTW będzie ich 6!!!
gość_8c20a
2018-11-28 12:24
Najstarszy jest boeing o nr SP-RSM,a taki sam czeka na dostawę. Babol jak zwykle.