TAP ma idealną lokalizację na loty do Ameryki Łacińskiej i oferuje też dużo siedzeń do Angoli.
Co do A330 neo to czytałem, że ma system ,który zmniejsza 'jet lag'. Chętnie bym kiedyś przetestował.
Gratulacje dla Airbus, TAP Portugal oraz Avolon (leasingodawcy).
TAP Portugal skupiając się na A330neo i A321LR może nieźle namieszać na rynku lotów transatlantyckich. Kombinacja tych samolotów na pewno będzie bacznie obserwowana przez rynek.
@gość_201a7: we flocie TAP część A330-900neo zastąpi A340-300 czyli samolot o czterech silnikach i znacznie większym zasięgu niż A330-300. A340 mogło latać na trasach na których starsze A330ceo nie dawały rady, a teraz A330neo da sobie z tym radę, spalając przy tym mniej paliwa.
@gość_201a7: silnik RR Trent 7000 technologicznie odpowiada Trent 1000 TEN, czyli nowszej generacji niż te używane przez nasz Lot w B787-8. Jak do tej pory nie ma istotnych doniesień o problemach z Trent 1000 TEN.
gość_824d7
2018-11-27 17:05
Silniki RR trent 7000...hmmm.. RR trent 1000 są wadliwe. Mam nadzieję że nie powtórzą się sytuacje jak z naszymi 787. Swoją drogą np Kenya Airways ma silniki CFM i nie ma żadnych problemów z nimi. Oby zawsze bezpiecznie lądowały.
gość_201a7
2018-11-27 16:49
wszyscy zawsze tak zachwalają zasięg a samoloty latają na tych samych trasach co stare samoloty