gość_3ab79
2018-11-30 00:36
A po co stawiać 2xE195 w RZE? Przecież tam wystarczy dowozka do hubow w WAW, FRA i MUC i nic więcej nie potrzeba, żeby obsłużyć caly ruch z tego regionu PL. Podobnie jak z LUZ, BZG czy SZZ. RZE, LUZ, BZG, SZZ to jak liga okregowa wśród polskich lotnisk. Słabsze są tylko miernotki: SZY, RDO, IEG, LCJ.
gość_490cf
2018-11-27 20:42
gość_a3dc1 jak widać, nie ma potencjału. Nie jesteście KRK. Martwcie się, żeby RYR był chętny latać za Wasze pieniądze.
gość_ea33d
2018-11-27 07:29
@gość_7a1b3 Poważnie tak uważasz, czy jaka sobie robisz?
gość_a3dc1
2018-11-27 00:02
a kiedy lot zbazuje z 2 E195 w RZE? Takie Oslo to aż się prosi.
jjemiolo
2018-11-26 22:18
To jest szosta linia ogloszona przez LO na rok kalendarzowy 2019: LCY z WAW, BUD i VNO, BEY, MIA i KRK-TLV. Jednoczesnie zamyka sie POZ-TLV, co daje piec nowych. Choc VNO to nie ten potencjal co WAW czy BUD ale akurat do LON trasa powinna sie sprawowac dobrze. Rozrasta sie nam LO poza Polske jak widac.
@b6979: 4 nowe E90 maja doleciec chyba do konca tego roku, nie 2019.
gość_7a1b3
2018-11-26 21:59
No i super! Nasza firma się rozrasta. Krok po kroku dojdziemy do statusu marki mogącej być stawianą obok hegemonów lotnictwa.
gość_ccb07
2018-11-26 18:35
gość_ec88e: Co jak co, ale nie Londyn. Stolica Wielkiej Brytanii to akurat samograj.
gość_b6979
2018-11-26 15:19
"które zostaną dostarczone do końca 2019 r." - a loty mają zacząć się w maju 2019?
gość_ec88e
2018-11-26 12:09
Czy kroplowka wystarczy, zeby polaczenie sie oplacalo? Boje sie, ze LOT wchodzi troche na sciezke, ktora kiedys obral EuroLOT z tymi wszystkimi szybko otwieranymi polaczeniami, a jak sie skonczylo to wiadomo...
gość_ec88e
2018-11-26 12:07
Myslicie, ze bedzie wystarczajaca ilosc biz pax na tej trasie? Nawet BA tam nie lata z zadnego lotniska LON...
To został jeszcze jeden E190, czyżby Talinn? BA zawiesza LHR.
Poza tym ciekawe czy każdy E190 bedzie latal tylko do Londyny, czy beda dodatkowe trasy z Wilna i Budapesztu