Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_fa587
2018-11-24 19:51
Jakie połączenie z Berlnem niby Warszawa traci? O ile się orientuje to od końca października raczej takie połączenie zyskała...
maciek_waw
2018-11-24 15:35
Bardzo zła wiadomość. Warszawa traci bardzo tanie weekendowe połączenie z Zachodnim Pomorzem oraz Berlinem - wieczorne godziny lotów były świetne.
gość_de800
2018-11-24 15:35
Bardzo zła wiadomość. Warszawa traci bardzo tanie weekendowe połączenie z Zachodnim Pomorzem oraz Berlinem - wieczorne godziny lotów były świetne.
gość_33e59
2018-11-23 20:37
gość_4d6da
Wiesz - z tymi dopłatami też tak kiedyś myślałem jak Ty.
Potem zauważyłem że i tej drogi nie ma, chodnika też nie a moje pieniądze idą na 500+ i inne takie. To ja już wolę dopłacić na te loty - przynajmniej skorzystam.
gość_ec353
2018-11-23 20:17
gosc_9a6a7: pomysł zanim coś napiszesz? Kto przy zdrowych zmysłach będzie leciał do Krakowa żeby wsiąść w FR skoro w półtorej godziny dojeżdżają za grosze do Berlina skąd możliwości maja kilkadziesiąt razy większe i tańsze niż z KRK?
gość_6dad7
2018-11-23 16:10
Ale gdyby Ryan wychodził dobrze na tym to by tego nie robił... Proste.
gość_9a6a7
2018-11-23 14:41
W sumie mądry ruch ze strony FR. Po co latać na tej samej trasie razem z LOT, jak można wykorzystać potencjał na innych trasach krajowych, na których dotąd dostępny był lot jedynie z przesiadką w WAW. A PKP jeździ długo i ciągle ma opóźnienia. Byłoby super jak FR otworzył by jeszcze połączenie z POZ do KRK. Moja ostatnia podróż pociągiem na tej trasie trwała 8 godzin :-( A PLL LOT jedynie z przesiadką w WAW co wydłuża czas i zwiększa koszt podróży. Co więcej FR ma dużo połączeń z KRK na które można by było się przesiąść. Kraków zaraz po Warszawie jest drugim ważnym w Polsce lotniskiem tak jak np. w Hiszpanii po MAD jest BCN, czy we Włoszech po FCO jest Mediolan. Myślę że połączenia krajowe do KRK jak najbardziej się sprawdzą. Cały czas rośnie popyt na coraz częstsze i coraz szybsze przemieszczanie się ludzi.
gość_5c056
2018-11-23 13:06
do goscia 4d6da - żebys tak za kare musial jezdzic pociagiem jak pies ze znanej ksiazki glupi jestes i glupi zostaniesz
gość_4d6da
2018-11-23 10:54
80zł za bilet z Warszawy to nie jest cena rynkowa, jak to się miało utrzymać? Chyba z dopłat lotniska, a wciąż nie wszyscy rozumieją, że to płaci podatnik. Więc masz albo tanie połączenie albo nową drogę pod domem.
Bez przesady, 170-200zł lotem to nie jest źle, prawie każdego stać. Można też wybrać socjalne przewozy koleją.
Myślę, że ludzie nauczyli się latać na tej trasie i część z nich będzie skłonna dopłacić 100zł do komfortu.
A część pasażerów latała tym połączeniem tylko z powodu taniego biletu - podaż kreowała popyt. To samo ma szanse zaistnieć na trasie do Krakowa.
gość_26133
2018-11-23 00:38
W jakim sensie Szczecin nic nie straci? Ze niby ci pasażerowie, którzy dotąd latali do Warszawy zaczną latać do Krakowa? Dobry żart...
gość_26133
2018-11-23 00:36
Tak się kończą marzenia miłośników PKS o lotach krajowych. Wrocław z Gdanskiem już tylko 3 razy w tygodniu, pomału i to połączenie kochany MOL skasuje.
gość_8f3e6
2018-11-22 21:48
Żadne to zaskoczenie, choć wiadomość oczywiście niedobra. Trzymam kciuki za połączenie z Krakowem.
gość_3e31f
2018-11-22 19:59
@gość_26b25 nie ma takiego portalu.
gość_1916b
2018-11-22 14:47
Pozdrowienia z Poznania. Witajcie w domu
gość_e6d82
2018-11-22 14:17
lot przecież nie zostaje na krajkówkach jest jeszcze FR z Gdańska do Wrocławia i Krakowa
Marcin14
2018-11-22 14:09
Wyszło na to, że Ryanair zamienia Warszawę na Kraków z SZZ. Czyli Szczecin praktycznie nic nie straci. Ponieważ nie ma tam zbazowanego samolotu FR, loty SZZ-WAW musiały być dla FR dość uciążliwe (w żadnym z portów tej pary nie ma bazy FR a ruch jest wręcz znikomy). Przenosząc to połączenie z WAW do KRK, FR może nawet trochę straci na dochodach z biletów, ale na pewno koszty obsługi mocno mu spadną i w rezultacie dochodowość będzie większa. Dla SZZ to win-win situation, szczególnie że LO ma bardzo dobry rozkład do WAW, a teraz można liczyć na kolejną rotację z wylotem o 18:00, a może nawet jeszcze jedną o 12:00.
gość_26b25
2018-11-22 13:06
smolip67 : Rzeszów jest pod ścianą i dla tego chcesz 54 mln PLN za to co jest i dwa nowe kierunki. A co do Ryana to coraz częściej się pojawiają informacje o kłopotach finansowych. Gdzieś czytałem chyba na lotnictwo. pl że spadło wypełnienie w samolotach FR. Pasażerowie powoli mogą się odwracać od tego przewoźnika mimo niskich cena biletów. Ale dociera do świadomości że za te tanie bilety płacimy dodatkowo w podatkach. Koło zamknięte.
gość_0802f
2018-11-22 12:40
Czyżby Norwegian przestraszył się SAS w Szczecinie, który zacznie latać do Kopenhagi?
smolip67
2018-11-22 12:28
gość_5b4eb; Źle się dzieje w małych portach regionalnych:Łódź,Bydgoszcz,Lublin teraz doszedł Szczecin. Jedynie Rzeszów jeszcze może się wybronić jak podpisze nową umowę z FR? Coś dziwnego się dzieje z Ryanem dochody spadają,obłożenie na wyspach spada.
gość_357a3
2018-11-22 12:25
gość_5b4eb tak źle nie będzie, ale wyhamowanie w skali kraju wzrostów na pewno np. zamiast koło 13% rynek urośnie o 8%. KRK dalej do przodu, KTW to nie słychać o wycofaniu W6 . Najgorzej ma LUZ i POZ, ale jest jeszcze sporo czasu, więc może FR się rozwinie dodając parę tras. SZZ jest mniejszy. W WAW, WRO rozwój, GDN też z niewielkim wzrostem i podobnie WMI.