Raport: Tanie linie na trasach długodystansowych (cz.1)

Raport: Tanie linie na trasach długodystansowych (cz.1) Wraz z szybko rosnącą popularnością przewoźników niskokosztowych w USA, na rynku pojawiła się idea by przełożyć sprawdzony, low-costowy model biznesowy na połączenia dalekodystansowe. Historia pokazała, że wdrażanie pomysłów, znanych dotychczas tylko z rynku połączeń krótko- oraz średniodystansowych jest trudne i wymaga wielu modyfikacji w...
10/01/2019 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_4056b 2019-01-11 11:46   
gość_4056b - Profil gość_4056b
Loftleidir zaczynał latanie low costowe nie od DC-8, a znacznie wcześniej od CL-44J (i DC-6). Slogan "we’re slow but we’re low" odnosił się właśnie do tamtych samolotów, a nie do DC-8 (choć po wejściu DC-8 wciąż był utrzymywany).
gość_f22d9 2019-01-10 11:22   
gość_f22d9 - Profil gość_f22d9
Ciekawy artykuł, ale przydałaby się także analiza finansowa lotów long haul przy użyciu mniejszych samolotów a także przez linie niskoosztowe. WOW jest w tarapatach, poważne problemy ma także Norwegian, być może jest nawet bliski bankructwa: https://simpleflying.com/norwegian-air-facing-collapse/ oraz zobacz link
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy