gość_dd0cd: nie pograzaj sie. Dyskusje piaskownica level uwazam za zamknieta
gość_dd0cd
2018-11-20 20:05
kemot - wyrobienie sobie opinii na podstawie jednorazowego przelotu to jest właśnie gimbaza....
gość_dd0cd: latam roznymi liniami i tyle by wyrobic sobie opinie na ich temat. Nie wypowiadam sie na temat linii lotniczych z ktorymi nie mialem kontaktu. Lot na zawsze pozostanie w mej pamieci jako linia ktora bede omijac szerokim lukiem i tyle.
pablakiss: mysllaem ze to fajne forum na ktorym mozna podyskutowac na poziomie wyzszym niz gimbaza. Niestety sprowadziles mnie na ziemie.
gość_1673e
2018-11-20 19:41
Owacje na stojąco. Dzięki temu WRO dostaje dostęp do całej siatki Dlety in KLM na USA. Killer.
gość_ec29c
2018-11-20 18:53
@POZer
To nie kwestia zarządu Ławicy, który ma niewiele do powiedzenia, tylko absolutnie beznadziejnych rządów w Poznaniu i w Wielkopolsce od co najmniej kilkunastu lat.
Jeśli dobrze pamiętam to Poznań był większym i ważniejszym ośrodkiem akademickim od Wrocławia, miasto jest niby mniejsze, ale aglomeracje zbliżone. I Poznań hurtowo tracił centrale na Polskę na rzecz Warszawy, podczas, gdy Wrocław znaczną część utrzymał.
Dodatkowo Wrocław rozwinął sektor SSC/BPO, w 2018 był trzeci w Polsce (45,1 tys. pracowników) tuż za Krakowem (64 tys.) i Warszawą (51,3 tys.). A Poznań mimo, że wciąż jest jednym z największych ośrodków akademickich grzeje tyły (15 tys.) za Łodzią, Katowicami i Trójmiastem. Ciekawe, czy Bydgoszcz Was prześcignie?
Władze Poznania nie mają żadnego pomysłu na rozwój, jedyny poważny pracodawca to VW. To smutne biorąc pod uwagę wysoki poziom szkół i uczelni...
pablakiss
2018-11-20 18:11
@kemot Ale z Ciebie złotówa,w kółko to samo .
Gratulacje z Poznania i mała zazdrość. Z POZ to sie głownie linie wycofują. Brawo zARZĄD Ławicy! POZ jest jedynym lotniskiem z ktorego LOT sie wycofuje po raz pierwszy od czasu kryzysu (Tel-Aviw), ponoć LOT ma dodac 6 rotacje do WAW ale narazie cisza...
gość_72570
2018-11-20 16:03
Ciekawe kiedy we WRO pojawia się takie linie jak BA AY czy OS UIA. Przypuszczam, że nie prędko
gość_dd0cd
2018-11-20 15:54
kemot: to ciekawe, bo czytając Twoje posty można odnieść wrażenie, ze właśnie Lotem latasz najwiecej, bo zawsze masz coś na jego temat do powiedzenia (i zawsze w ten sam deseń), a tu jak widać typowo po polsku - najwiecej do powiedzenia maja ci, co temat znają tylko z opowiadań. Ja bym radził pamiętać o starej mądrości ludowej: cudze chwalicie, swego nie znacie.... choć wiem, ze Ty zaraz pewnie stwierdzisz, ze skoro raz leciałeś to już znasz znakomicie..
gość_ec127
2018-11-20 15:17
Żeby nie było tak jak z Transavia na tej samej trasie którą wstrzymali przed otwarciem
O tym mowil p.Prezes w wywiadzie dla radia Wroclaw (patrz moj post sprzed kilku tygodni) wiec nie jest to jakas niespodzinka, choc oczywiscie naleza sie gratulacje dla WRO!
gość_9cc46
2018-11-20 14:41
Siatka europejska w polskich regionach powoli się zapełnia.
Brakuje nadal połączeń ze Stambułem!
gość_724d3
2018-11-20 13:01
@kemot97 tez sie zastanawiam i patrzyłem na flight report z tras europejskim biznesem klm i tak naprawde nie ma nic a ba!! miejsce obok Ciebie wolne nie jest jak w locie czy LH.....klasa biznes z MUC do GDA przez WAW lotem 370 euro.......KLM przez Amsterdam...790 euro......wiem ze lotem przez wawe odc WAW-GDN to economy ale rany.....nie przesadzajmy.
Brawo dla Wroclawia!
Taki troche off-topic dotyczacy KLM z Gdanska. Latam na linii Londyn - Gdansk. Zwykle LH czy SAS (raz LOTem) lub tanini liniami jesli zalezy mi na czasie. W LH lot powrotny na tej trasie z przesiadka kosztuje w biznes klasie okolo 1600zl, natomniast w KLM przez Amsterdam - 3300zl. Co w ich biznes klasie na trasie europejskiej jest takiego czego nie ma w LH czy SAS czy LOT? ;-)
gość_85b6f
2018-11-20 12:51
Ja tam czekam na AY BA tylko czy się doczekam w swoim życiu
Bardzo dobrze. KLM to jeden z moich ulubionych przewoźników na trasach Europejskich.