gość_ec29c
2018-11-14 10:19
Bo Leo Expres chce wejść na trasy Kraków - Warszawa, Szczecin/Poznań - Warszawa i Gdańsk - Warszawa, ale jest blokowany sztuczkami administracyjnymi. Agresywne blokowanie rozpoczęło się za "wolnorynkowych" bankomatów za PO/PSL i jest kontynuowane za "dobrej zmiany". Bo "pomysł" zarządów PKP Intercity na konkurencje jest stały i niezmienny: zablokować administracyjnie.
Oczywiście przedłużanie trasy Praga - Ostrawa do Katowic i Krakowa ma pewien sens, zwłaszcza po remoncie torów. Ale w Polsce prawdziwe pieniądze leżą na tych trzech najważniejszych trasach. Po zbudowaniu torów kopalnią złota będzie Wrocław - Łódź - Warszawa.
gość_dd0cd
2018-11-13 23:53
Ileż to już razy te czeskie pociągi miały wchodzić do Polski.... i jakoś za każdym razem wcześniej czy później się wycofują...