×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Problemy z ILS-em w Gdańsku. Przez ptaki


Od 21 września br. na gdańskim lotnisku nie działa system ILS drugiej kategorii. Powodem są problemy techniczne, a konkretnie brak osłon na anteny kierunku.

07/11/2018 12:40
<>

gość_e108a - Profil
gość_e108a
  

gość_18306 - Profil
gość_18306
  
I własnie nad Krakowem kolejna pentelke kończy EZS38JK z Basel i czeka jak rozgonią mgłę specjaliści od płoszenia ptaków...
5 dni, 17 godzin temu  

gość_a5d56 - Profil
gość_a5d56
  
Zatem w Bydgoszczy statystyki pójdą w góry z powodu przekierowanych samolotów.
6 dni, 9 godzin temu  

gość_944a2 - Profil
gość_944a2
  
Żeby takie problemy z ILS-em były w Krakowie. Wkrótce nawet Radom będzie miał ILS kat II, a tu stale wytłumaczenie, że nie opłaca się, bo za kilka lat nowy pas ( tylko problem dodatkowy za ile lat nowy pas ). Przekierowanie to ileś tylko niewielki procent. Za kilka lat dojdzie tłumaczenie: jest CPL, to nie opłaca sie inwestować i tak w kółko. Z rozbudową terminala to też zawsze czekanie do ostatniej chwili, a nawet później.
6 dni, 9 godzin temu  

gość_28052 - Profil
gość_28052
  
Przynajmniej będzie wytłumaczenie słabych wyników w przewozach pasażerów.
6 dni, 12 godzin temu  

gość_7dced - Profil
gość_7dced
  
szkoda zachodu, sytuacja ewidentna
6 dni, 13 godzin temu  

gość_b2bd3 - Profil
gość_b2bd3
  
gość_f883b - Ryanair w tym wypadku nie mial wplywu na te sytuacje - warunki pogodowe + wina po stronie lotniska. Zlozyc zawsze mozesz ale wedlug mnie tak czy siak nic z tego nie wyjdzie.
6 dni, 17 godzin temu  

gość_b7ff1 - Profil
gość_b7ff1
  
@gość_f883b Wg mnie nie ma podstaw do odszkodowania. Lot się odbył, a ze względów na trudne warunki do lądowania (pogoda jest czynnikiem nie zależnym od operatora), lot został przekierowany na inne lotnisko docelowe, a z stamtąd linia zapewniła transport alternatywny. W związku z powyższym odszkodowanie się nie należy. Ja bym to w ten sposób interpretował ale zawsze można próbować i składać skargę.
6 dni, 18 godzin temu  

gość_a3047 - Profil
gość_a3047
  
Budyń,Polmos, ILS. Same nieszczęścia w Grodzie Gdaka.
6 dni, 19 godzin temu  

gość_ef6b4 - Profil
gość_ef6b4
  
A gdzie był Dyżurny Portu, czy dokonał inspekcji. Gdzie odpowiedzialni za płoszenie ptaków. A co gdyby ptaki zamiast na antenach ILS wparowały w silniki startujących samolotów.

Niepracownikportu.
07/11/2018 23:53  

gość_dd0cd - Profil
gość_dd0cd
  
gosc_f883b: no jasne, ze warto. Przecież nie doleciałes zgodnie z biletem, wiec powinni ci zwrócić koszty i wypłacić odszkodowanie.
07/11/2018 23:15  

gość_f883b - Profil
gość_f883b
  
lecialem samolotem z krk do gdn. wyladowalem w bzg czy warto skladac reklamacje do ryanaira ? chodzi o lot z 4 listopada
07/11/2018 22:23  

gość_f883b - Profil
gość_f883b
  
Leciałem jedynym z tych lotów. Krk-gdn myślicie że mogę się starać o odszkodowanie? Musiałem się wydać kasę na hotel i pociąg. Był transport alternatywny ale w moim wypadku nie mogłem z niego skorzystać.
07/11/2018 19:56  

gość_97db6 - Profil
gość_97db6
  
Taki sam system ma Jasionka tylko tu zainstalowali osłony już w lecie ,a mówi się ze Podkarpacie to ;ciemnogród;
07/11/2018 16:50  

gość_d96bb - Profil
gość_d96bb
  
GDN dalej będzie w pierwszej trójce, spokojnie
07/11/2018 16:12  

  
Paranoja. Ciekawe czy lotnisko może zażądać pokrycia utraconych korzyści przez lotnisko w związku z przekierowaniami? Bo realnie na tym straci, przewoźnik również, jeżeli nie będzie mógł wylądować. PAŻP powinien pokryć te straty.
07/11/2018 14:01  

gość_0e45d - Profil
gość_0e45d
  
a kto zabierze miejsce na podium ?
07/11/2018 13:37  

gość_af8c9 - Profil
gość_af8c9
  
Tym prostym sposobem będą przekierowania i GDN straci wielu pasażerów i na dobre miejsce na podium pod względem liczby pasażerów. Szkoda
07/11/2018 13:14  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie