gość_298e0
2018-10-23 19:00
Ale jaja, od dzisiaj Modlin też już jest niedobry, bo będzie nim rządził PiS. Trzeba będzie latać z Gdańska i Poznania i nie narzekać, tylko się cieszyć!
gość_34231
2018-10-23 11:10
"Podział administracyjny wymaga zaangażowania Komisji Europejskiej"
I to w tym wszystkim jest najbardziej groteskowe.
gość_89f27
2018-10-23 06:52
Negartwny piar Radomia w natarciu.
Jak za 3 lata na Chopinie będzie tłok, to Warszawiacy sami będą się cieszyć, że mogą polecieć z Radomia a nie z Katowic czy Poznania. Bo Modlin będzie Ryanaira, będzie się korkował a CPK będzie dalej procedowane i w fazie konsultacji.
Strzeżcie się fałszywych proroków...
gość_ec29c
2018-10-22 23:10
To nie jest portal polityczny, ale "pomysł" by zamknąć Okęcie, zniszczyć Modlin i zmusić ludzi do latania z drogiego CPL-u (nie dla LCC, ani charterów) lub taniego "pobliskiego" Radomia był istotnym czynnikiem wygranej Trzaskowskiego w pierwszej turze.
A większość wyborców jeszcze nie odkryła jak anty-regionalnym projektem jest CPL!!! Bo jeśli na CPL pójdzie 100 mld to na regiony nie starczy. Plus będą rozmaite "zachęty", by pasażerowie wybierali CPL, a nie lotniska regionalne.
Napiszę jeszcze raz: z CPL-u należy jak najszybciej wybudować tzw. spinacze sieci kolejowej i wykupić grunty w Baranowie, bo lotnisko CPL za 20 lat może się okazać potrzebne.
gość_d5268
2018-10-22 23:08
Z drugiej strony - miałem okazję spędzić wakacje dwukrotnie z odstępem dwu lat w Tunezji, w ośrodku na południe od Monastyru. Doloty Enter-em. Za pierwszym razem do Monastyru właśnie, ale za drugim już do Enfidhi, czyli kilkadziesiąt kilometrów na pólnoc od MIR. I po lądowaniu w NBE kawalkada autobusow ruszyla w okolo dwugodzinną trasę, by rozwiezc wczasowiczow, mijajac po drodze MIR – ale czas lotu byl dzieki temu krotszy...