widziałem jak duńczycy jechali wspaniałym Jelczem (późne PZPR) wspomnianej linii 110 z dworca PKP Wrzeszcz na lotnisko. Syf i brud był tak oczywisty że szkoda gadać a w dodoatku autobus nie mógł podjechać po górkę na wysokości odcinka leśnego 2 jezdniowego. Głupoty piszecie o kolejce czy tramwaju a można tak niewiele zrobić!!!! SKORO 2 LINIE OBSŁUGUJĄ DOCELOWO LOTNISKO TO POWINNO TO BYĆ WIZYTÓWKĄ PAŃSTWA I MIASTA.!!!! WYSTARCZY ZMIENIC KILKA AUTOBUSĄ A GRATAMI NIECH JEŹDZI PREZES ZKM I NIE TRZEBA BUDOWAĆ KOSMICZNEJ INFRASTRUKTURY!!!
to jest wypowiedź typowa dla kogoś kto kompletnie nie ma pojęcia o tym jak działają linie i porty lotnicze
Pragnę zapewnić, że nikt z włodarzy miast ani Zarządu Portu nie blokuje wejścia Ryanair do Gdańska. A to kto będzie następny po Wrocławiu wie tylko RYANAIR, a nikt inny.
Dlaczego R
2005-02-01 03:02
Włodarze miasta i Prezesi portu im.Lecha Walesy,opamietajcie sie,dlaczego blokujecie wejscie Ryanairu do Gdanska?natomiast Wroclaw juz ma Ryanair u siebie?Poznan,Rzeszow i Bydgoszcz sa nastepni na Ryanair
Przykro mi panie prezesie,ale nic pan nie powiedział o połączeniach do innych częsci Europy.Ja już mam dosyć tych połaczeń do;Wlk Brytanii,Niemiec i Skandynawii.A gdzie Barcelona,Madryt,Mediolan,Paryż,Genewa,Nicea,Kolonia??????
Zwracam uwagę na to, że ceny usług kolejowych a przede wszystkim niskie bezpieczeństwo podróży i długi czas podróży dla korzystających z usług PKP, są wystarczającym argumentem dla przyciągnięcia wszystkich chcących podróżować do oddalonych miast jak Kraków, Wrocław, a nawet Poznań czy do niewygodnej komunikacyjnie Łodzi. Jest to unikalna okazja aby z pomocą tanich przewoźników uruchomić połączenia i przejąć dużą część ruchu pasażerskiego - ale nie tak jak to się ma w porzypadku Katowic, gdzie można w zasadzie polecieć aby się w Katowicach przespać (bo niewiele spraw da się już załatwić lądują w Pyrzycach ok 16-ej). Proszę zwrócić także uwagę na ofertę jaką oferują lotniska w Berlinie w zakresie przewozów turystycznych - również tanimi liniami. Dlaczego mieszkańcy Trójmiasta czy Pomorza muszą większość wyjazdów urlopowych zaczynać i kończyć na lotnisku w Warszawie? Cierpią na tym także lokalne biura podróży i nic z tego nie wynika dla rozwoju lotniska w Rębiechowie. I oczywiście dla nas - mieszkańców milionowego, lecz co raz bardziej prowincjalnego Trójmiasta.
NIE JESTEM PRZEKONANY DO KONCA CZY JEST TO DOBRY POMYSL ZEBY NA CALA POLNOCNA-WESTFALIE BYLO TYLKO JEDNO POLACZENIE Z DORTMUNDU DO GDANSKA MYSLE ZE WLASNIE NAJWIECEJ POMORZAN MIESZKA W OKOL KOLN-BONN DOBRZE BYLOBY JAK JESZCZE JEDNO POLACZENIE WLASNIE NA TEJ TRASIE CHOC DWA RAZY W TYGODNIU TEN POMYSL CHCE DAC POD ROZWAGE PANU WLODZIMIERZOWI MACHCZYNSKIEMU DZIEKUJE ZA UWAGE POZDRAWIWM