Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_a5d56
2018-09-28 16:18
Wg danych z przetargu chodzi o okres od 1-10-2018 do 30-06-2020. Cały czas mam nadzieję, że chodzi o połączenia BZG-WAW. Jeśli to za Ukrainę, to bardzo drogo za nocne połączenia do Lwowa i za Kijów, do którego od 11/2018 latać będzie też Ryanair oferując lepsze godziny i dużo tańsze bilety.
gość_97956
2018-09-27 20:49
gość_063ac
Chodzi o to aby kupić jeden bilet z Bydgoszczy np. do Paryża z wylotem przez WAW a wrócić przez Frankfurt. W ten sposób linie wymieniają się pasażerami, którzy mogą wybrać optymalne przesiadki za dogodną cenę. Bilety kupione osobno będą droższe a pasażer będzie miał mniej praw.
jjemiolo
2018-09-27 15:53
do websterr: Zgadza sie, poki co nie ma jeszcze portu. Nie mowimy o lotach juz teraz. Mysle, ze BZG powinna byc do WAW juz, nastepnie LCJ z jakas trasa, zas Bialystok powinien byc nastepny w kolejce. Teoretycznie mozna pas wydluzyc i zbudowac "szope" w rok, ale nie musi to byc tak szybko. Na krotki pas mozna znalezc jakis odpowiedni sprzet (np, wynajac kogos do latania), albo latac Q400 nie z pelnym ladunkiem paliwa bo trasa krotka. Faktem jest ze przydalby sie dluzszy pas o jakies 300-400 m by odpowiadac potrzebom zarowno GA jak i rozkladowki. Lotnisko w Bialystoku, zwlaszcza w obecnej lokalizacji, ma moim zdaniem wiekszy sens niz lotnisko w Radomiu, albo nawet obecne lotnisko SZY ktore nie jest korzystnie usytuowane wzgledem Olsztyna jak tez glownych centrow turystycznych Mazur.
gość_063ac
2018-09-27 12:30
@gość_3d252 "LOT... ma już umowę codeshare na rejsy z Bydgoszczy do Frankfurtu"-muszę przyznać,że tego nie rozumiem,przecież Bydgoszcz ma bezpośrednie połączenie z Frankfurtem realizowanym przez Lufthansę. A przecież Bydgoszczy zależy na tym by mieć połączenie z całym światem na zasadzie code-share jeszcze z innym hubem niż Frankfurt może np.:Monachium,Paryż lub Kopenhaga,a może Warszawa?
'
gość_1bc3b
2018-09-27 10:21
Kiedyś słyszałem, że za loty liniom lotniczym płaci się po wykonaniu usługi czyli to jest zapłata za Lwów i Kijów. A, że drogo - ostatnio tendencja jest taka, że liniom tradycyjnym płaci się więcej niż low costom tak więc tak to wygląda.
Ostatnio było ogłoszenie w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, że LUZ będzie miał umowę z WIZZ na loty między innymi do Kijowa i Sztokholmu. Obu tych kierunków od W18 nie będzie a kasa dopiero teraz pójdzie.
usuniety
2018-09-27 09:51
@jjemiolo Białystok ma pas 1300 m i żadnej infrastruktury do obsługi pasażerów, nawet szopy, w której można schronić się przed deszczem. Lotów do WAW się nie spodziewam.
gość_34835: Unieważniono postępowanie WZP.272.67.2018 a tekst jest o innym postępowaniu - nr WZP.272.94.2018
gość_50338
2018-09-26 22:07
Oby chodziło o Bydgoszcz-Warszawa, wówczas już nie patrzę na Gdańsk i Poznań, wystarczy mi LOT i Lufthansa z Bydgoszczy.
gość_9093d
2018-09-26 22:01
WAW jest pewne, ale dopiero od 2019. I nie dwa razy dziennie, bo WAW nie ma slotów.
gość_3d252
2018-09-26 17:59
Ciekawe na jaki okres ta umowa?
LOT chce operować na trasie BZG-WAW, ma już umowę codeshare na rejsy z Bydgoszczy do Frankfurtu i zapewne jest plan aby wymieniać się pasażerami z Lufthansą.
gość_a5f25
2018-09-26 16:58
Ze to nie wygrał ojciec z Torunia. :)
jjemiolo
2018-09-26 16:12
Wprawdzie nie ma slowa o WAW ale sadze ze to powrot trasy jest tylko kwestia czasu. Dodanie BZG do wezla WAW jest logiczne i ekonomicznie uzasadnione. Nastepna w kolejce powinna byc trasa z LCJ do TLV a tym samym wszystkie polskie lotniska poza WMI bylyby w siatce. A jak uruchomi sie Bialystok (pas juz jest!) tez winien byc podlaczony do WAW.
gość_a5d56
2018-09-26 15:41
Tyle LOT brał rocznie, gdy wiele lat temu latał z BZG do WAW. Eurolot zażądał 12 mln, bo lotnisko było pod ścianą i nie było jeszcze szans na Lufthansę. Na pewno nie jest to za rejsy na Ukrainę. Jestem pewien, że wraca Warszawa, bo były rozmowy z udziałem urzędu marszałkowskiego w tym temacie. Na bank 2 x dziennie stolica. Idealny sukces na wybory, choć moim zdaniem nadal za drogo.
gość_23dff
2018-09-26 15:23
od kiedy wraca Warszawa?
gość_34835
2018-09-26 15:17
17 WRZEŚNIA 2018
POSTĘPOWANIE ZOSTAŁO UNIEWAŻNIONE to na jakiej podstawie przetarg został rozstrzygnięty
informacja na stronie:
zobacz link
gość_ff007
2018-09-26 14:08
Wraca Warszawa 2 x dziennie
gość_a79e1
2018-09-26 12:19
to są tylko loty na Ukrainę. Drogo.....
gość_a5d56
2018-09-26 11:47
Wraca Warszawa! Bo taki warunek stawiał LOT. Lwów pewnie zostanie, tylko będą takie godziny jak z Poznania, może i Kijów zostanie, choć tu Ryanair jest silną konkurencją od 11/2018. Dla mnie i mojego szefa super, bo czekamy na Warszawę. Dziś LOT ma dobrą ofertę i będzie uzupełnieniem oraz konkurencją dla Lufthansy. Już planuję grafik lotów z Bydgoszczy przez Warszawę na przyszły rok :-)
gość_aaea3
2018-09-26 11:25
Nie będzie żadnej Warszawy, przecież to jest kasa za Ukrainę.
adam1987
2018-09-26 10:38
EuroLOT brał chyba 12mln za loty do Warszawy, więc może to tylko za loty na Ukrainę.