spotter10
2018-09-07 09:58
gość_a3aba -> akurat ja się nie dziwię czemu latają do KRK. Jak już to zostało wspomniane, to jest kwestia przesiadek. Gdyby mieć twój tok rozumowania, to krajówki po Polsce też nie mają sensu, bo przecież z KRK czy z GDN to 3-4h do WAW samochodem. Pociągiem mniej.
No i nie latają te samoloty puste ani nikt do nich nie dopłaca, skoro Austrian dokłada połączenia. To oznacza tylko, że mają tam biznes.
Ale z drugiej strony, trzeba zobaczyć też na to z drugiej strony. SAS'u w Polsce jest najwięcej chyba właśnie w GDN (nawet nie w WAW - przynajmniej jakiś czas temu tak było). Możliwe, że to wynika z odległości. Łatwiej i wygodnie jest lecieć z KRK w świat przez WAW, MUC, FRA, niż przez CPH. Zaś z GDN do CPH jest blisko. I zapewne to jest powód, dlaczego wiele linii mających swoje HUB'y na południe od Polski, jest bardziej aktywna w KRK niż w GDN.
gość_35f05
2018-09-07 06:53
częsciej to znaczy ile?
wstawianie portu z 4 x dziennie i 1,5 x do jednego worka jest dziwne
gość_d96bb
2018-09-06 17:28
POZ będą mieć na pewno w nosie i to się nie zmieni
gość_bacbc
2018-09-06 15:56
gość_a3aba: Ależ ty durny jesteś. P2p będzie latać Lauda. Austrian lata pod przesiadki. I tu jest klucz do sukcesu tego połączenia. Tak, sukcesu! Bo chyba logiczne jest że gdyby trasa była deficytowa to zostałaby zamknięta, a nie częstotliwiść jeszcze zwiększana. I nikt nie dotuje tego połączenia. Co do Poznania to Austrian już tam kiedyś latał. A co do Gdańska to Wizzair póki co wystarcza.
gość_ac086
2018-09-06 15:44
A Gdańsk Poznań mają w nosie
gość_a3aba
2018-09-06 15:41
do spotter10 ! Mnie zaś dziwi dlaczego Austrian w ogóle lata do KRK ? To trasa nieopłacalna na lot 300 km i strata czasu. Powinni te rotacje zagospodarować do GDN jak najbardziej bo to atrakcja turystyczna i potencjał. Nie wiem co widzą w KRK ale samoloty nie grzeszą zapełnieniem bo bilet nie jest najtańszy a z południa połączeń kolejowych nie brakuje czas 4,5 godziny jesteś w centrum Wiednia. No ale prestiż bo latają do KRK - śmiech na sali.
Dublowanie tras nie wyszło jeszcze nikomu na dobre. Ale za państwowe dotacje to można się bawić bo nikt mnie nie przekona, że połączenie KRK Wiedeń ma uzasadnienie ekonomiczne.
gość_ec29c
2018-09-06 12:29
Austrian będzie miał wielką stratę w 2019. Wizz/Lauda/Easy/Level pojawią się niemal na wszystkich trasach.
W tym do Kijowa, Krakowa, Warszawy, Bolonii, Bukaresztu...
spotter10
2018-09-06 12:26
Już w trakcie czytania doszedłem do podobnego wniosku jak na końcu - że to konkurencja dla LOT'u się uaktywnia. Jednak z tego co widzę, to na wspomnianych trasach do USA LOT ma większe oferowanie niż Austrian. Nie mniej warto aby się pilnował, bo konkurencja nie śpi. A rynek wschodni jest ciekawy i do zagospodarowania.
A co do samego Austriana, dziwi mnie dlaczego latają w Polsce tylko do KRK i WAW, a np. nie ma ich w GDN. Czy to wynika z tego, że z GDN bardziej się opłaca lecieć przez FRA i MUC (czas samego lotu), czy może są inne przesłanki.
gość_a7f92
2018-09-06 12:18
Chca orac to samo poletko, na ktorym urzadza sie LOT.. Oby konkurencja dzialala motywujaco! :)