Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_01be6
2018-09-10 22:54
Niestety nic dobrego nie mogę powiedzieć latam często z przesiadką w WAW i w tej chwili opóźnienia nie robią na mnie wrażenia modlę się tylko żeby nie stracić połączenia. Zwiedziłem już wiele Hoteli w Warszawie taxi hotel kolacja śniadanie LOT stawia długo tak nie pociągną a takich jak ja widuję wielu.
haha, masz racje - zapomnialem juz o tym, dzieki za przypomnienie.
Na szczescie dla siebie nie jestem jakims lojalnym klientem i latam tym co mi pasuje, nie musze skazywac sie na jednego slusznego przewoznika. Moje doswiadczenia z ta linia sa takie a nie inne i po to jest to forum, zeby takimi uwagami sie dzielic.
Ty sobie chwal LOT ile wlazie bo tez masz do tego prawo.
''często samoloty laduja w Warszawie przed czasem, problemem wtedy jest brak obsługi naziemnej.'' - i co z tego ze samolot wyladuje przed czasem jak potem czeka sie na obsluge naziemna, ze ostatecznie wychodzi z tego opoznienie.
Na Heathrow tez przylatuje samolotem przed czasem a potem 40 min samolot koluje na pasie do bramki i jakos nie kwicze, ze fajnie ze udalo nam sie wyladowac przed czasem ;-)
gość_39c5b
2018-09-10 16:09
no porównywanie LOTu z 80 tyś operacji do LH 352 tyś... skoro teraz nie są w stanie ogarnąć opóźnień to przy skali LH w ogóle będą latać?
najprościej jest zrzucić winę na LS, który nie ma ludzi, a ciekawe skąd pieniądze na podwyżki lub zatrudnianie większej ilości?
gość_e0b4c
2018-09-10 15:08
kemot: zapomniałeś jeszcze ponarzekać na problemy z zarezerwowaniem miejsca przy wyjściu awaryjnym, bez tego Twój repertuar jest niepełny. Ja latam Lotem co najmniej raz w tygodniu i specjalnie nie narzekam, często samoloty laduja w Warszawie przed czasem, problemem wtedy jest brak obsługi naziemnej.
w przeszlosci czasem latalem LOTem na trasie LHR-WAW (i czasem dalej GDN), ale za kazdym razem mieli po 1.5-2h opozniania, wiec odpuscilem sobie ta linie. Teraz juz nie testuja mojej cierpliwosci ;-)
Ciekawe ile jest takich jak ja
2.55 opóźniania ładowania czy otwarcia drzwi po wyładowaniu? Jest wyrok ets w tej sprawie - liczy sie otwarcie drzwi. Sprawdź to.
gość_66e9f
2018-09-08 10:45
LOT to chyba lubi opóżniać loty do 2h55 i to nie bez powodu. Żeby dostać odszkodowanie to lot musi się spóżnić conajmniej 3h. Na poczatku lipca GDN-WAW lot mi opóżnili o dokładnie 2h55 i oczywiście odszkodowania nie dostałem. Fatalna linia.
wyluzowany
2018-09-08 08:35
Duża zasługa w tym wszystkim żałosnego LS, który nie daje rady. Ale co się dziwić przy takich stawkach dla pracowników. Na LOT złego słowa nie powiem, na kilkanaście lotów dwa opóźnione, w tym max 45 minut jeden. Najwyższy sezon sień powoli kończy, będą mieli czas żeby w locie ułożyć to wszystko.
gość_0cb1c
2018-09-07 13:21
W tym roku LOT anulował mi 3 loty międzykontynentalne.
Wyleczyłem się z tej linii na dłuuugo.
gość_b5471
2018-09-07 10:33
LOT ma tego agenta LS ? To wiadomo.
gość_b5471
2018-09-07 10:32
Wystarczy posłuchać co ogłaszają w gate. Boaridngi do autobusów trwają czasem nawet godzinę.Jeździ jeden i ten sam kierowca po 3 okrążenia trasa gate- samolot.Albo wcale nie ma boardingu bo nie ma tego ze słuchawkami w kamizelce koordynatora.Ostatnio mieliśmy lecieć do TBS.Samolot się popsuł i mimo że mieli drugi to nie było komu przeładować bagażu więc odwołali rejs !
Na YT też filmiki o LS Airport Services cieszą się niezmienną popularnością.Koniec końców baty zbiera LOT.
gość_ce652
2018-09-07 10:03
Bardzo dobry artykul.
gość_875e0
2018-09-07 08:58
Bardzo interesujący artykuł, szczególnie w części porównawczej z innymi liniami. Mam nadzieję, że będzie podobny tym razem według opóźnienia przylotu.
Ps. Czy tutaj nie wkradł się błąd: "Jeszcze w kwietniu współczynnik punktualności mierzony liczbą lotów, których start spod bramki lub ze stanowiska postojowego był opóźniony o ponad 30 min w stosunku do liczby zaplanowanych lotów, wynosił prawie 78 proc."
Czy to mylnie nie sugeruje, że 78 % lotów było opóźnionych?
gość_c518b
2018-09-07 08:19
Powiem jedno. Tego lata byłem w Polsce trzy razy, za każdym razem była jakaś zmiana rezerwacji, brak powiadomienia o odwołanym locie na czas, czy tam jakaś awaria samolotu. Pewnie miałem przysłowiowego pecha. Ale LOT’u mam na najkiś czas dosyć. Czas na zmianᶒ. Nawet jeśli bᶒdzie to zmiana z przesiadkᶏ.