Najnowszy embraer E190-E2 w Warszawie

Najnowszy embraer E190-E2 w Warszawie Maszyna, która została zaprezentowana w siedzibie PLL LOT S.A., a następnie w przelocie nad stolicą Polski, to jeden z trzech samolotów drugiej generacji (E2) odrzutowców Embraera tzw. E-Jetów. Na rodzinę E2 składają się trzy statki powietrzne o skrótach E175-E2, E190-E2 oraz E-195-E2. Zgodnie ze strategią brazylijskiej firmy specjalizuje się ona wyłącznie w samolotach do...
05/09/2018 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
aguirre 2018-09-09 20:43   
aguirre - Profil aguirre
gość_c68bb - jest jeszcze jedna kwestia - LO ma pilotów na Embraery oraz serwis. CS300 (A220) to jednak zupełnie nowe maszyny. I LO musiałby wymienić wówczas flotę kompleksowo, bo po co kolejny typ samolotu.
gość_506a4 2018-09-07 12:55   
gość_506a4 - Profil gość_506a4
Skoro innych w Locie nie ma to nie ma co porównywać. A220 ma większą kabinę. Wybór i tak będzie polityczny. Jeśli jest jeden type-rating na wszystkie wielkości Embraerów to zaleta.
kidloco 2018-09-05 20:04   
kidloco - Profil kidloco
Embraery to najwygodniejsze - z punktu widzenia pasażera - samoloty regionalne, mam nadzieję, że się w Locie utrzymają.
gość_c68bb 2018-09-05 19:54   
gość_c68bb - Profil gość_c68bb
Wybralbym CS300 z racji wiekszej pojemnosci.
scrillo 2018-09-05 16:28   
scrillo - Profil scrillo
E2 wygląda na przyzwoitego następcę E Jetów i myślę że LOT wybierze je na swój short haul category.
gość_ec29c 2018-09-05 13:56   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
E190-E2 lub CS 100 to tylko na LCY.

Większe znaczenie ma E195-E2 lub CS300. LOT powinien kupić jakieś 50 - 100 takich maszyn.

Uważam, że CS 300 jest dużo lepszym wyborem: 13 dodatkowych pasażerów niemal gratis, układ 2+3 jest chyba najlepszy, bo te środkowe siedzenia mogą pozostać puste.

Przy cenie 32 mln $ za E195-E2 i 37 mln $ za CS 300 wybrałbym CS300. Ciekawe jakie upusty zaoferują LOT-owi?
ortler 2018-09-05 13:48   
ortler - Profil ortler
Embraery E2 to bardzo nowoczesne i ekonomiczne samoloty. Ich ocenę i porównanie z potencjalnymi konkurentami można znaleźć w internecie (niestety tylko w wersji anglojęzycznej). Przypuszczać należy, że będą równie niezawodne, jak samoloty poprzedniej generacji. Dla polskich potrzeb najbardziej odpowiedni wydaj się być 195-E2, zabierający nieco więcej pasażerów niż 190-E4, lecz o nieco krótszym zasięgu. Zasięg ten nieco przekraczający 4000 km wystarczy jednak w zupełności do pokrycia połączeniami z Polski całej Europy, łącznie z Wyspami Kanaryjskimi, Tbilisi, Erywaniem, a nawet Teheranem i kazachską Astaną. Zakup lub leasing Embraerów E2 stanowi moim zdaniem lepszą opcje niż chimerycznych Bombardierów.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama