Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_4ab76
2018-09-06 12:50
Z rozkładu FRancy znika Stansted z LUZ. Można rezerwować bilety tylko do końca marca.
gość_83da4
2018-09-06 12:17
gość_6db72 nikt obecnie nie kasuje żadnych połączeń z Rzeszowa :) Glasgow, Korfu i Burgas będą obsługiwane maszyną z Rzeszowa :)
gość_6db72
2018-09-06 10:25
jaka oferta w rze ?
kasuja prawie polowe polaczen
gość_1bc3b
2018-09-06 10:20
@gość_e0bd2 - bo jak pisałem do easyJeta o możliwości rezerwacji lotów do Mediolanu to odpisali, że jest to trasa sezonowa i na lato 2019 będą latać a rozkład będzie w październiku ogłoszony. A w sprawie Gatwick zarząd od początku z nimi rozmawiał tak więc jak najbardziej możliwy jest taki scenariusz.
smolip67
2018-09-06 10:17
gość_e0bd2; To że skończą S17 w 2020 to jeszcze nie oznacza szybki dojazd do WAW,zapomniałeś o budowie obwodnicy południowej i 2 letnią rozbudowę węzła może ukończą w 2022. Optymistyczny wariant 2022 i wtedy się zgodzę będzie szybki dojazd na Okęcie. A jaka większa jest oferta RZE względem LUZ?
gość_e0bd2
2018-09-06 09:59
@smolip67 - nie rozumiesz czy udajesz? S17 + obwodnica Warszawy sprawią, że pojawi się szybki dojazd do WAW (oraz znacznie poprawi do WMI). A S19 to jeszcze szybszy dojazd do RZE, gdzie oferta nie jest wielka, ale większa niż w LUZ.
@gość_1bc3b - niby dlaczego easy, gdy teraz się zwinęli? Moim zdaniem wszyscy czekają na wielki wór z pieniędzmi. Jak nie dostaną, to lubelska bida zawsze dojedzie do WAW/WMI lub RZE.
gość_85b73
2018-09-06 09:54
Ostra jazda bez trzymanki w stylu Łódzkim trwa na dobre w LUZ. Od S19 bedzie hulał wiatr po rozbudowanym terminalu.
gość_1bc3b
2018-09-06 09:20
Jeżeli faktycznie zniknie Stansted z LUZ to będzie oznaczało tylko jedno. Od sezonu S19 powitamy easyJeta na trasie Lublin - Gatwick. No i Mediolan wraca na lato.
smolip67
2018-09-06 08:47
gość_e0bd2; Przepraszam a co ma Jasionka i S19 do LUZ ,jak to wyraziłeś"to będzie ostatni gwóźdź do trumny LUZ".
gość_1bc3b
2018-09-06 08:06
zapraszam na parking pod terminal LUZ, wtedy zobaczycie skąd lata Zamość
gość_e0bd2
2018-09-05 22:57
@gość_9b09b - nie pomyślałem o Chełmie, Zamościu ani tym bardziej Hrubieszowie czy Woli Uhruskiej. Po co miałem myśleć? Owszem, oni będą mieli dalszy dojazd, ale po co mają jeździć do LUZ, jak stamtąd jest wszystkiego kilka kierunków emigranckich, a turystyczne to tylko Tel Awiw i przy dużym szczęściu jakiś czarter w lecie. BMI czy LOT do WAW to nie połączenia dla zwykłych ludzi, bo są ustawione pod przesiadki, a do tego są za drogie.
@gość_83da4 - dobrze, że wspomniałeś o Jasionce. Do niej będzie prowadzić S19 (z Zamościa trzeba będzie śmignąć DK74 do Janowa). To będzie ostatni gwóźdź do trumny LUZ.
gość_0d66a
2018-09-05 19:53
gość_83da4 oj tak 3 godz po wertepach i korkach
a do luz niecala godz i droga jak strzala
masz koles niezla wyobraznie......
tak jak z koszyc samolotem do wawy a nie jakims busem po wertepach....
gość_83da4
2018-09-05 16:46
gość_9b09b Zamość już teraz woli latać z Jasionki :)
gość_a1509
2018-09-05 11:00
Przez chwilę STN było, ale tylko 2 razy w tygodniu. Jeszcze lądują rozkład.
gość_9b09b
2018-09-05 09:43
@gość_e0bd2: A pomyślałeś np. o ludziach z Chełma czy Zamościa? Oni nie będą jechać 1,5 do stolicy nawet po otwarciu S17.
gość_91298
2018-09-05 09:38
Ryan wrzucił na S19 DUB w środę i sobotę, ale STN jeszcze nie ma?
gość_e0bd2
2018-09-04 23:05
Dokładnie, S17 to niewiele ponad 1,5 godziny jazdy zgodnie z przepisami na Chopina. Gdy S17 wybudowano do 2011-12, nikt by nawet nie pomyślał na serio o budowie LUZ.
gość_2324d
2018-09-04 22:25
gość_e0bd2, gość_cb3f6: weźcie tabletki na uspokojenie, usiądźcie spokojnie w fotelach i uzbrojcie się w cierpliwość, bo tej wam niewątpliwie brakuje...
gość_cb3f6
2018-09-04 19:01
Otwarcie ekspresówki do Wawy to koniec dla LUZ
gość_e0bd2
2018-09-04 17:11
@gość_fcb14 - dokładnie, LUZ to jest megakosztowna pomyłka. Polska jest biednym krajem i nie ma tu miejsca na porty pasażerskie bliżej niż jakieś 250-300 km od Warszawy. A ci lubelscy frajerzy jeszcze rozbudowują terminal.
Wiadomo, że przed wyborami nic z tego nie będzie, ale po wyborach - kto by nie wygrał - trzeba opracować plan likwidacji. Moim zdaniem pas jest doskonały na to, by stworzyć nam trochę komisów i salonów samochodowych, w terminalu jakieś sklepy z częściami. Parę złotych można też odzyskać likwidując bocznicę kolejową - szyny, podkłady, słupy i druty przydadzą do remontów linii kolejowych.