Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_91000
2018-09-12 11:56
gość_9e840; Nie zapominaj że jeszcze 3 lata temu to było 4-5 X Lublin
gość_ee685
2018-09-12 07:54
RZEszów = pępkiem świata, bo mamy loty do NYC. RAZ w tygodniu haha.
gość_9e840
2018-09-10 14:53
w sierpniu Rzeszów = Lublin x 2
gość_ffa3b
2018-09-09 12:38
Poczekajmy spokojnie, wszystko się wyjaśni w kilka tygodni. LUZ już nie raz zaskakiwal i tym razem też zaskoczy pozytywnie. Wkrótce też ogłoszenie czarterow na 2019 od Small Planet, też miłe zaskoczenie. Cierpliwości.
gość_e5db4
2018-09-08 23:40
słuchy chodzą, że od S19 LUZ będzie przed RZE. a konkretniej za cały 2019:))))
gość_510d5
2018-09-08 13:11
Dlaczego maja się nie cieszyć ze spadku? Jeśli zmarły dużo po sobie zostawił to są powody do radości...
Nie rozumiem większości Waszych wpisów. Cieszycie się, że jest spadek? Chyba powinniśmy się cieszyć, gdy wszystkie porty się rozwijają.
gość_bee18
2018-09-08 12:08
gość e0bd2: Ty jesteś z Lublina mało prawdopodobne. A latasz z LUZ, bo dzięki takim jak Ty linie lotnicze nie chcą otwierać nowych połączeń. Martwisz się o publiczną kasę to co powiesz na płacenie przez Rzeszów masę kasy a efekty są takie sobie. Jedno musisz zrozumieć nie ma kasy publicznej nie ma lotów na małych regionalnych lotniskach takich jak LUZ i RZE.
smolip67
2018-09-07 17:31
gość_e0bd2; Wątpię w to że jesteś z Lublina. Ale mniejsza z tym ,jeśli chodzi o czartery Kraków ma słabą ofertę czarterową w porównaniu do Warszawy. MUC tu się zgodzę mają w okolicy sporo zakładów z kapitałem zagranicznym. TLV no cóż to jest zagadka, lata bez dopłat Izraela,ceny podobne do LUZ.Musisz sobie sam odpowiedzieć. Ja jako mieszkaniec Lublina cieszę się z LUZ, mam możliwość dojazdu do na lotnisko w 20 minut i z niego korzystam. Jest to lotnisko na dorobku,szuka swojego miejsca. A sensu to Ty szukaj w swoich wypowiedziach a nie istnieniu LUZ. Jesteśmy za mali nad szukaniem sensu istnienia tego interesu.
gość_e0bd2
2018-09-07 13:35
@smolip67 - mocno nie trafiłeś. Ja jestem z Lublina, tylko martwię się o publiczną kasę (wiem, że obecnie to niepopularne). No i sam piszesz, że RZE ma łatwiej. Jedyna łatwość "naturalna" to oferta do WAW z powodu odległości. Jeżeli chodzi o całą resztę, to nie wiem, dlaczego mają lepiej (MUC, czartery, TLV bez dopłat z Izraela), ale skoro mają, a Lublin nie i nie może przełamać tej niemożności, to trzeba się zastanowić poważnie nad sensem istnienia tego interesu. Tylko i aż tyle.
gość_061b4
2018-09-07 12:33
gość_99fe7 Gdyby bezmyslnie nie wybudowano lotniska w Lublinie to moze Jasionka finansowo byla by teraz przynajmniej na zero.
W RZE jest troche inaczej niz w Lublinie tam jest duzy przemysl zwiazany z lotnictwem i tam tez odprawia sie sporo cargo.
gość_063ac
2018-09-07 10:49
A w Bydgoszczy w sierpniu odwrotnie niż w Lublinie wzrost o 43,5% i 48 tysięcy pasażerów.
gość_1bc3b
2018-09-07 10:31
gość_99fe7 - a może zamknąć tą także nierentowną "budę" w Jasionce? przecież Rzeszów i Podkarpacie jedzie na tym samym wózku co Lublin i Lubelszczyzna jeśli chodzi o ilość ludności, wyniki gospodarcze i zarobki mieszkanców, więc tam zapewne też tylko kilka tysiecy ludzi stać na latanie...
smolip67
2018-09-07 10:30
gość_e0bd2; LUZ jako alternatywę ma WAW i WMI a RZE jako alternatywę ma KRK. Chyba przyznasz że RZE ma łatwiej a widać to w czarterach. Oferta jest bardzo słaba na LUZ w RZE jedynie lepiej dolot do MUC i WAW .A tak oba lotniska muszą płacić i to sporo żeby ktoś latał.Masz przykład obecnej sytuacji na LUZ,mało kasy i się porobiło.Podobna sytuacja może być w RZE,umowa z Ryanem się kończy trzeba płacić i to pewnie więcej. Drugi przykład TLV, Rzeszowa nie był na liście dopłat ministerstwa kultury Izraela a dostaliście. A jeśli chodzi o Londyn to przypomnę Szczecin od Wizza stracił LTN. Co do STN od Ryana poczekajmy spokojnie jeszcze wgrywają,albo jakieś oficjalne info. Bardziej powinieneś się skupić na swoim Rzeszowie też ma problemy. Już gdzieś pisałem że raz są wzrosty a raz spadki. Pilnuj swojej Jasionki!
gość_e0bd2
2018-09-06 22:12
@smolip67 - wspomniałem S17+obwodnica Wwy. Wiem, że ekspresówka do samego WAW tojest porspektywa 21-22, ale odcinek do Wwy powinien być gotowy na przyszłoroczne wybory. To już radykalnie skróci czas jazdy.
Co ma RZE? WAW nie ma co porówywać, bo RZE jest daleko od WAW i ani pociągiem ani samochodem się nie dojedzie szybko do Wwy w przeciweństwie do trasy Lublin-Wwa. Poza tym MUC prawdziwą Lufą 11x na tydzień, 1xEWR, 3x DUB całorocznie, sporą obsługę UK, gdy LUZ straci wkrótce STN (stracić Londyn to jest dopiero porażka - chyba żadnemu portowi w PL się to nie udało). Latem mieli kilka wakacyjnych kierunków na południe (Ryan + czartery) a Lublin całe 2x Burgas by Small.
LUZ niby ma, ale wkrótce straci MXP oraz IEV. Jeżeli chodzi o inne lubelskie kierunki, to NYO, TRP oraz EIN mają z KRK (1,5h autostradą). Cała przewaga LUZ nad RZE (i resztą Polski) to Chersoń (haha, do końca października).
@gość_99fe7 - chciałbym, aby było inaczej, ale trzeba pogodzić się z rzeczywistością :-(.
@gość_1bc3b - easy jak i każda inna linia może powiedzieć cokolwiek, a polecą i tak dopiero gdy dostaną walizkę kasy.
gość_99fe7
2018-09-06 19:32
Zamknijcie tą nierentowną budę. Dla tych kilku tysięcy ludzi, których stać na latanie w całym województwie pozostaną RZE, WAW i WMI.
gość_836d8
2018-09-06 15:38
gość_cb81e, Przecież Rzeszów ma alternatywę, wystarczy pojechać niedaleko, do Krakowa.
gość_cb81e
2018-09-06 13:51
gość_4ab76 a jednoczesnie zostaje Dublin
Moim zdaniem swiadczy to o czyms jednoznacznie ..
pewnie za kilka tygodni sprawa sie wyjasni..
luz ma alternatywe..
W rze kasuja 3 polaczenia i zadnej innej alternatyway.
gość_30711
2018-09-06 13:41
Jasionka ma wyspy Brytyjskie, Irlandia , Stany x1, Izrael x1, Monachium i Warszawa. Wakacyjne jak narazie na S19 tylko Ateny plus czartery te co w tym roku. Co dziwne nie ma wklepanego STN od Ryana. Może czekają na konkretną kasę, umowa na kolejne 4 lata. Żadnej reweli, można powiedzieć bieda jak w Lublinie, Bydgoszczy czy Szczecinie.
gość_3062a
2018-09-06 13:26
gość_83da4
TWOJA PRYWATNĄ ?
BO INNEJ OPCJI NIE MA