Ponad 8-proc. wzrost w Grupie Lufthansy

Ponad 8-proc. wzrost w Grupie Lufthansy Łączne oferowanie (ASK) i ruch (RPK) w całej grupie zwiększyły się o 7 proc. Średnie wypełnienie wyniosło 86,3 proc. (-0,1 pkt proc.). Przewoźnicy sieciowi przewieźli łącznie 10,23 mln pasażerów (+5,2 proc.). W tej liczbie 6,77 mln przypadło na Lufthansę (+5,8 proc.), 2,07 mln (+4,5 proc.) na SWISS, a 1,44 mln (+4,0 proc.) na Austrian Airlines. Najwięcej...
28/08/2018 09:12   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_833c7 2018-08-31 00:01   
gość_833c7 - Profil gość_833c7
gość_7fd85: I po co się kompromitujesz na obu forach? Przecież po stylu wypowiedzi widać, kim jesteś
gość_7fd85 2018-08-30 16:47   
gość_7fd85 - Profil gość_7fd85
Rozdmuchany Wrocław już traci na sezon zimowy loty SN do Brukseli. Wygląda na to, ze się pospieszyli. Bo tak idzie super sprzedaż. Zamiast do Wrocławia mogli uruchomić loty do Gdańska czy Poznania
gość_a27a3 2018-08-29 15:46   
gość_a27a3 - Profil gość_a27a3
Oby wzrost przełożył się na nowe kierunki z Poznania lub zwiększenie częstotliwości obecnie funkcjonujących
gość_c8477 2018-08-29 02:23   
gość_c8477 - Profil gość_c8477
LOT żeby wygrał z LH w Polsce musi zacząć latać z dużych lotnisk regionalnych P2P do najczęściej odwiedzanych miast w Ameryce Północnej i Azji ale nie przy użyciu 787 tylko A321XLR o ile to jest prawda że taka wersja powstanie. Przy takiej ilości pasażerów jak w A321XLR będzie o wiele łatwiej o wypełnienie i można oferować 2 do 3 lotów tygodniowo w zależności od zapotrzebowania bo czekać na pojawienie się B797 może za długo potrwać o ile do tego dojdzie. Chyba że LOT jest zobligowany politycznie do kupowania tylko od Boeinga to klapa i mogą zapomnieć o konkurencji.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama