gość_83ab1
2018-08-20 20:21
Chcąc latać utylizacją floty rzędu 18 godzin w powietrzu dziennie na każdy samolot przy słabym albo żadnym zapleczu samolotów standbyowych to prędzej czy później zawsze wyjdą takie kwiatki jak teraz w poznaniu. Dodatkowo w obecnym środku sezony znaleźienie samolotu ACMI graniczy z cudem. Przy takiej liczbie skomplikowanych maszyn należy rozwijać własne magazyny części, dopasowanych do typów silników, wieku samolotów i rożnorodności. A320 z 1997 roku musi mieć zaplecze w dużej mierze inne niż ten z 2006.
adam7691
2018-08-20 00:02
czytam i nie wierzę, facet chwali się z poprawy punktualności, a na tablicy odlotów w POZ przy rejsach P7 tragedia
gość_7c62b
2018-08-19 15:12
Odpowiedź na pytanie dlaczego latało i nie było tyle opóźnień jest prosta. Ale niestety żaden kolejny Pan z wykształceniem ekonomicznym z wiedzą teoretyczną, a bez praktycznej wiedzy technicznej tego nie zmieni. Chyba, że jakimś cudem zrozumie, że przy takim wieku floty te samoloty wymagaja ciągłej indywidualnej atencji i prewencyjnego działania wcześniej, a nie jak już mleko się rozlewa i jest usterka nie pozwalająca użyć maszyny co kładzie siatkę połączeń i dochodzi do konieczności pokrycia dodatkowych kosztów hoteli, posiłków dla pasażerów, a na końcu EU261.
gość_64a9d
2018-08-18 15:25
Ciekawe czy poprawią jakość swoich usług zwłaszcza w obsłudze sezonowych charterów. Z tego co informują media to raczej nie , vide Poznań , Burgas.
gość_6851e
2018-08-17 13:43
tłumaczenie wzrostu wypłacanych rekompensat istnieniem regulacji EU261, która obowiązuje od lutego 2005 roku to nietrafiony pomysł!!
może należy przeanalizować dlaczego przez 6 lat samoloty latały regularnie, miały sporadyczne opóźnienia, które wynikały z nieprzewidzianych sytuacji i nie rozwalały siatki połączeń!!!
może należy sprawdzić dlaczego w sezonie letnim 2016 w ciągu jednego weekendu opóźnionych i odwołanych było kilkadzieśąt rejsów, tj. więcej niż np. w całym sezonie letnim w roku 2015....
żadne zaklęcia, tłumaczenie brakiem pilotów czy rozporządzeniem unijnym o prawach pasażerów nie pomogą, wszyscy przewoźnicy działają w tych samych warunkach, a nie rozwalili sobie planu letniego w dwóch kolejnych sezonach (2016 i 2017)?????
a co można powiedzieć o serwisie technicznym począwszy od lata 2016???? jaki ma udział w opóźnieniach i postojach samolotów z przyczyn technicznych??
ile wyniosły odszkodowania small planet za opóźnienia i ile jeszcze wyniosą w związku z procesami i przeterminowanymi należnościami?????
od mieszania łyżeczką herbata nie staje się słodsza!!!!